AI WROGA I MOZLIWOSC TWORZENIA MISJI "SKRADANKOWYCH"
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 06 września 2009, 08:35
- ID Steam:
- ID gracza: 0
AI WROGA I MOZLIWOSC TWORZENIA MISJI "SKRADANKOWYCH"
HELLO
Mam pytanie. Próbuje stworzyć misję w której mały oddział komandosów zakrada się na pilnie strzeżone lotnisko aby wysadzić w powietrze samoloty wroga. Niestety rozczarowało mnie AI wroga. W ARMA 2 nie da się praktycznie skradac!!! Wróg potrafi cię zobaczyć z odległości 70 m z boku lub nawet z tyłu gdy się do niego podkradasz. To bardzo ogranicza rozgrywkę bo można tylko tworzyć misje w które polegają na otwartej potyczce. Szkoda bardzo. Zainstalowałem najnowszego patha. Sytuacja się nie zmieniła. Moje pytanie jest takie. Czy znacie może jakieś dodatki do ARMA 2 które zmieniłyby AI wroga tak żeby ograniczyć jego pole widzenia. Zeby nie widział moich żołnierzy z tyłu lub z boku, żeby można było się do niego podkraść po cichu?
Mam pytanie. Próbuje stworzyć misję w której mały oddział komandosów zakrada się na pilnie strzeżone lotnisko aby wysadzić w powietrze samoloty wroga. Niestety rozczarowało mnie AI wroga. W ARMA 2 nie da się praktycznie skradac!!! Wróg potrafi cię zobaczyć z odległości 70 m z boku lub nawet z tyłu gdy się do niego podkradasz. To bardzo ogranicza rozgrywkę bo można tylko tworzyć misje w które polegają na otwartej potyczce. Szkoda bardzo. Zainstalowałem najnowszego patha. Sytuacja się nie zmieniła. Moje pytanie jest takie. Czy znacie może jakieś dodatki do ARMA 2 które zmieniłyby AI wroga tak żeby ograniczyć jego pole widzenia. Zeby nie widział moich żołnierzy z tyłu lub z boku, żeby można było się do niego podkraść po cichu?
Re: AI WROGA I MOZLIWOSC TWORZENIA MISJI "SKRADANKOWYCH"
Zmień ich inteligencje na mniejszą. To będzie miało wpływ na ich zasięg widzenia itp.

-
- Posty: 8
- Rejestracja: 06 września 2009, 08:35
- ID Steam:
- ID gracza: 0
Re: AI WROGA I MOZLIWOSC TWORZENIA MISJI "SKRADANKOWYCH"
Umiem zmienić umiejętności w EDYTORZE. Jak zmienić inteligencję?
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 06 września 2009, 08:35
- ID Steam:
- ID gracza: 0
Re: AI WROGA I MOZLIWOSC TWORZENIA MISJI "SKRADANKOWYCH"
W EDYTORZE gdy wejde na konkretą jednostkę i zmienie jej UMIEJETNOSCI czyli SKILL to ogranicza sie to jedynie do zmiejszenia celnosci. Wróg gorzej celuje. Tak jest to opisane w instukcji do ARMA 2. A mi chodzi o pole widzenia.
Re: AI WROGA I MOZLIWOSC TWORZENIA MISJI "SKRADANKOWYCH"
daj mu punkt nawigacyjny i zachowanie na beztrosko,wtedy przeciwnik reaguje bardzo ociężale, a żeby strzelił do ciebie, to naprawdę musisz się starać 

-
- Posty: 8
- Rejestracja: 06 września 2009, 08:35
- ID Steam:
- ID gracza: 0
Re: AI WROGA I MOZLIWOSC TWORZENIA MISJI "SKRADANKOWYCH"
W mojej misji wszyscy wrogowie mają UMIEJĘTNOŚCI NA ZERO. Ustawiłem strarze i patrole z waintopintami tak zeby patrolowali okreslone obszary. Dalem opcje zachowania beztrosko. I wiocha panowie. I tak nie da sie do nich podejsc po cichu. Zawsze mnie zobacza mimo ze zakradam sie od tylu lub z boku. Uczciwie trzeba przynac Czesi postarali sie jesli chodzi o grafike. Ale inteligencja pod wzgledem wykrycia wroga jest zrabana.
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: AI WROGA I MOZLIWOSC TWORZENIA MISJI "SKRADANKOWYCH"
Ja takich problemów nie miałem
Wiesz, skradanie się przez nagie pole nie jest najlepszym wyjściem...

Wiesz, skradanie się przez nagie pole nie jest najlepszym wyjściem...
Re: AI WROGA I MOZLIWOSC TWORZENIA MISJI "SKRADANKOWYCH"
na youtube widziałem jak z AK strzelali do snipera , który pierwszym strzałem nietrafił oczywiscie usłyszeli go i widziali
.Ta gra niema nic wspólnego z symulatorem pola walki, nasze planowania to 60min a samej gry 10min i po misji jest, Hedy z Dupy itp.

- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: AI WROGA I MOZLIWOSC TWORZENIA MISJI "SKRADANKOWYCH"
Cóż, skoro planujecie godzinę i giniecie w 10 minut to znaczy, że nie umiecie planować ; )
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net