ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: JonPL »

Rain, a może wojna znów "gonna be win itself"? :P
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
Awatar użytkownika
r2d2
Posty: 133
Rejestracja: 02 lutego 2007, 22:40
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: r2d2 »

A tak bez metafor..
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Rainbow »

:mrgreen:
Awatar użytkownika
polo
Posty: 208
Rejestracja: 07 lipca 2009, 08:55
ID Steam:
Numer GG: 1257116
ID gracza: 0
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: polo »

Minimalne wymagania Ofp dr


System operacyjny: Windows XP z dodatkiem SP2 lub nowszy
Procesor: 2.4 GHz Dual Core (dwurdzeniowy)
Pamięć RAM: 1 GB
Karta graficzna: Nvidia 7600GT / ATI X1800XL z 256 MB pamięci i obsługą DirectX 9.0c
Karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX 9.0c
Napęd optyczny: odczytujący DVD-ROM Dual Layer
Dysk twardy: 8 GB wolnego miejsca
Jednym z najlepszych sposobów zachowania pokoju jest ciągła gotowość do wojny.
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Matte »

Jeden błąd - Tyle radości ; >
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Forrestal »

Operation Flashpoint: DR Exclusive Skira Island Trailer HD

http://www.gametrailers.com/video/exclu ... 3?type=wmv
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Cleric
Posty: 272
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:27
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Libria
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Cleric »

Forrestal pisze:Operation Flashpoint: DR Exclusive Skira Island Trailer HD

http://www.gametrailers.com/video/exclu ... 3?type=wmv
Epicki scenariusz :D - prawie tak epicki jak w WiC'u :1th to dobrze bo lubię takie :hapy
potemps pisze: grał ktoś z was kiedyś w dooma 2 na lanie ?:D:D
Jasne :1th w LO na każdej długiej przerwie i okienkach między lekcjami :violent
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
polo
Posty: 208
Rejestracja: 07 lipca 2009, 08:55
ID Steam:
Numer GG: 1257116
ID gracza: 0
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: polo »

Co do filmu ......... To kapa ,że nie ma nic z gry pokazane :twisted:
Jednym z najlepszych sposobów zachowania pokoju jest ciągła gotowość do wojny.
Awatar użytkownika
polo
Posty: 208
Rejestracja: 07 lipca 2009, 08:55
ID Steam:
Numer GG: 1257116
ID gracza: 0
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: polo »

Nowe informacje !

Gra oferuje możliwość skorzystania z funkcji Live Link, która umożliwia rozmieszczanie obiektów misji w edytorze przy jednoczesnym podglądzie całej sceny w 3D w czasie rzeczywistym. Ponadto, edytor na bieżąco sprawdza, czy misja jest poprawnie skonstruowana i czy nie ma żadnych błędów oraz sam poinformuje, kiedy będzie ona zużywała za dużo zasobów systemowych i transferu. Na mapę będzie można także dodać różne efekty cząsteczkowe, dźwięki, itp.

Host w ustawieniach serwera gier PvP (player versus player) może zmienić typ odradzania się poległych graczy (respawn) na jeden z poniższych:


Nieograniczony - gracze mogą się odradzać bez ograniczeń
Ograniczony - gracze nie mogą się odrodzić gdy zginą, ale mają możliwość wcielenia się w któregoś z pozostałych żołnierzy sterowanych przez sztuczną inteligencję
Brak odrodzeń - gracze, którzy zginą, nie mają możliwości odrodzenia się ani dalszej gry w danej rundzie

Host może także wybrać okres czasu, po którym gracze mogą się odradzać po zostaniu zabitym. Jest to kolejno 20, 40 lub 60 sekund.

Broń w grze może się czasami zacinać, co będzie wymagało wciśnięcia przycisku akcji w celu rozpoczęcia procesu jej odblokowywania, któremu będzie towarzyszyć odpowiednia dla każdej broni animacja.
Jednym z najlepszych sposobów zachowania pokoju jest ciągła gotowość do wojny.
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Trance »

Z każdą taką informacją zaczynam doceniać coraz bardziej, jak wiele swobody dał nam BIS. Na początku, jak zobaczyłem jaka ArmA2 jest wolna, pomyslałem, że jednym ratunkiem będzie OFP2, ale tam jest wiecej limitów i ograniczeń, niz oryginalnej, znanej z OFP1 swobody, dlatego ArmA2 będzie Tą Jedyną. (przynajmniej dla mnie)
Obrazek
Awatar użytkownika
PROCIK
Posty: 494
Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
ID Steam:
Numer GG: 2542288
ID gracza: 0
Lokalizacja: Doncaster, UK

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: PROCIK »

nie mow chop .... hehe
Im mniej swobody tym latwiej programista zapanowac nad gra hehe
ODPOWIEDZ

Wróć do „ArmA Flash News”