
ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
- JonPL
- Posty: 270
- Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
- ID Steam:
- Numer GG: 6628146
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Rain, a może wojna znów "gonna be win itself"? 

http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.
Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
- polo
- Posty: 208
- Rejestracja: 07 lipca 2009, 08:55
- ID Steam:
- Numer GG: 1257116
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Minimalne wymagania Ofp dr
System operacyjny: Windows XP z dodatkiem SP2 lub nowszy
Procesor: 2.4 GHz Dual Core (dwurdzeniowy)
Pamięć RAM: 1 GB
Karta graficzna: Nvidia 7600GT / ATI X1800XL z 256 MB pamięci i obsługą DirectX 9.0c
Karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX 9.0c
Napęd optyczny: odczytujący DVD-ROM Dual Layer
Dysk twardy: 8 GB wolnego miejsca
System operacyjny: Windows XP z dodatkiem SP2 lub nowszy
Procesor: 2.4 GHz Dual Core (dwurdzeniowy)
Pamięć RAM: 1 GB
Karta graficzna: Nvidia 7600GT / ATI X1800XL z 256 MB pamięci i obsługą DirectX 9.0c
Karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX 9.0c
Napęd optyczny: odczytujący DVD-ROM Dual Layer
Dysk twardy: 8 GB wolnego miejsca
Jednym z najlepszych sposobów zachowania pokoju jest ciągła gotowość do wojny.
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Jeden błąd - Tyle radości ; >
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Operation Flashpoint: DR Exclusive Skira Island Trailer HD
http://www.gametrailers.com/video/exclu ... 3?type=wmv
http://www.gametrailers.com/video/exclu ... 3?type=wmv
- Cleric
- Posty: 272
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:27
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Libria
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Epicki scenariuszForrestal pisze:Operation Flashpoint: DR Exclusive Skira Island Trailer HD
http://www.gametrailers.com/video/exclu ... 3?type=wmv



Jasnepotemps pisze: grał ktoś z was kiedyś w dooma 2 na lanie ?:D:D


- polo
- Posty: 208
- Rejestracja: 07 lipca 2009, 08:55
- ID Steam:
- Numer GG: 1257116
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Co do filmu ......... To kapa ,że nie ma nic z gry pokazane 

Jednym z najlepszych sposobów zachowania pokoju jest ciągła gotowość do wojny.
- polo
- Posty: 208
- Rejestracja: 07 lipca 2009, 08:55
- ID Steam:
- Numer GG: 1257116
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Nowe informacje !
Gra oferuje możliwość skorzystania z funkcji Live Link, która umożliwia rozmieszczanie obiektów misji w edytorze przy jednoczesnym podglądzie całej sceny w 3D w czasie rzeczywistym. Ponadto, edytor na bieżąco sprawdza, czy misja jest poprawnie skonstruowana i czy nie ma żadnych błędów oraz sam poinformuje, kiedy będzie ona zużywała za dużo zasobów systemowych i transferu. Na mapę będzie można także dodać różne efekty cząsteczkowe, dźwięki, itp.
Host w ustawieniach serwera gier PvP (player versus player) może zmienić typ odradzania się poległych graczy (respawn) na jeden z poniższych:
Nieograniczony - gracze mogą się odradzać bez ograniczeń
Ograniczony - gracze nie mogą się odrodzić gdy zginą, ale mają możliwość wcielenia się w któregoś z pozostałych żołnierzy sterowanych przez sztuczną inteligencję
Brak odrodzeń - gracze, którzy zginą, nie mają możliwości odrodzenia się ani dalszej gry w danej rundzie
Host może także wybrać okres czasu, po którym gracze mogą się odradzać po zostaniu zabitym. Jest to kolejno 20, 40 lub 60 sekund.
Broń w grze może się czasami zacinać, co będzie wymagało wciśnięcia przycisku akcji w celu rozpoczęcia procesu jej odblokowywania, któremu będzie towarzyszyć odpowiednia dla każdej broni animacja.
Gra oferuje możliwość skorzystania z funkcji Live Link, która umożliwia rozmieszczanie obiektów misji w edytorze przy jednoczesnym podglądzie całej sceny w 3D w czasie rzeczywistym. Ponadto, edytor na bieżąco sprawdza, czy misja jest poprawnie skonstruowana i czy nie ma żadnych błędów oraz sam poinformuje, kiedy będzie ona zużywała za dużo zasobów systemowych i transferu. Na mapę będzie można także dodać różne efekty cząsteczkowe, dźwięki, itp.
Host w ustawieniach serwera gier PvP (player versus player) może zmienić typ odradzania się poległych graczy (respawn) na jeden z poniższych:
Nieograniczony - gracze mogą się odradzać bez ograniczeń
Ograniczony - gracze nie mogą się odrodzić gdy zginą, ale mają możliwość wcielenia się w któregoś z pozostałych żołnierzy sterowanych przez sztuczną inteligencję
Brak odrodzeń - gracze, którzy zginą, nie mają możliwości odrodzenia się ani dalszej gry w danej rundzie
Host może także wybrać okres czasu, po którym gracze mogą się odradzać po zostaniu zabitym. Jest to kolejno 20, 40 lub 60 sekund.
Broń w grze może się czasami zacinać, co będzie wymagało wciśnięcia przycisku akcji w celu rozpoczęcia procesu jej odblokowywania, któremu będzie towarzyszyć odpowiednia dla każdej broni animacja.
Jednym z najlepszych sposobów zachowania pokoju jest ciągła gotowość do wojny.
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Z każdą taką informacją zaczynam doceniać coraz bardziej, jak wiele swobody dał nam BIS. Na początku, jak zobaczyłem jaka ArmA2 jest wolna, pomyslałem, że jednym ratunkiem będzie OFP2, ale tam jest wiecej limitów i ograniczeń, niz oryginalnej, znanej z OFP1 swobody, dlatego ArmA2 będzie Tą Jedyną. (przynajmniej dla mnie)

- PROCIK
- Posty: 494
- Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
- ID Steam:
- Numer GG: 2542288
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Doncaster, UK
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
nie mow chop .... hehe
Im mniej swobody tym latwiej programista zapanowac nad gra hehe
Im mniej swobody tym latwiej programista zapanowac nad gra hehe