ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

potemps
Posty: 72
Rejestracja: 25 kwietnia 2009, 22:06
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Rz-ów

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: potemps »

mant3z pisze::coffee nie ma szans z ArmA2
Trawa jest kiepska, bardzo rzadko i mało urozmaicona, przyjrzyjcie się uważnie.
Poruszanie się postaci i majdanie bronią to jakaś wielka pomyłka.
AI jest całkiem spoko ale myślę, że dostało by po dupie od tego z ArmA2

Kupie to coś ale czy na pewno wyciągnie starego weterana ofp, arma1 i teraz arma2? Nie sądzę.

Edit:
Czy mi się wydaje czy w OFP:DR nie można się wychylać, czy przechodzić przez płoty?

W dzisiejszych czasach bardzo mało jest AI ktore dostalo by po dupie od tego z Arma2 :P, Tutaj widać ze AI przynajmniej cos działa, no co prawda w Arma2 też coś działa tylko jej sie to za bardzo nie udaje (wszelkie 'taktyczne próby naszych/wrogich wojakow kończą sie dla niego z malym wylotem w tyle glowy, o nawet pomine epickie sceny AI szarzujacego na jakis okopany karabin maszynowy <swoja droga jak w kazdym czy to ofp czy arma zabójczo skuteczny i celny, zreszta tak samo jak każdy czołg czy apc :)> AI w Arma2 tylko udaje że jest fajne i wogole, a tak naprawde wystawia sie na celownik na kazdym kroku :P, oczywiście mozna rzec ze AI poprawione, no bo poprawione ale dalej ****jowe ) Nie jestem niczyim fanboyem ani bisu ani codemasters :) poprostu nie przypadła mi do gustu ArmaII w Ofp grałem 8 lat i moglbym grać jeszcze długo a w Arme2 pogralem 2 dni i wywaliłem, nie uważam ze jest to gra zła ale wymaga jeszcze WIELKIEGO doszlifowania i wielu paczy, zanim ja znowu zainstaluje :)
Pozdrawiam


Edit:
Narazie sie nie można wychylać, ponoć ma to zostac poprawione do pelnej wersjii, a co do skakania przez płoty to ponoć mozna :D:D ale jeszcze tego nigdzie nie zaobserwowałem :)
http://www.armagame.pl - Bis fanboy team
http://www.ofp2.pl/forum/ - Codemasters fanboy team

Co kto lubi :D
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: kondor »

Dziwne, gdyby nie "działało" na tych filmikach - skoro wróg znajduje się w odległości 50-100m i zazwyczaj stoi jak posąg, chociaż 2m obok jego kompani giną.
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: mant3z »

To to jest zwykły shooter, no albo taktyczny shooter ale nie symulacja.
Jak dla mnie to nawet nie powinno stać na tej samej półce koło ArmA2/ArmA1/OFP tylko koło Medal of Honnor czy Call of Duty.
Mów mi milordzie łapserdaku!
potemps
Posty: 72
Rejestracja: 25 kwietnia 2009, 22:06
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Rz-ów

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: potemps »

mant3z pisze:To to jest zwykły shooter, no albo taktyczny shooter ale nie symulacja.
Jak dla mnie to nawet nie powinno stać na tej samej półce koło ArmA2/ArmA1/OFP tylko koło Medal of Honnor czy Call of Duty.

Nie przesadzajmy z tymi call of duty ;) Powinno stać dumnie na półce pomiedzy ghost reconami :) bardzo mi przypomina pierwszą częśc :)
http://www.armagame.pl - Bis fanboy team
http://www.ofp2.pl/forum/ - Codemasters fanboy team

Co kto lubi :D
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: mant3z »

Nie grałem w GR, przyrównałem do tego co znam.
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
polo
Posty: 208
Rejestracja: 07 lipca 2009, 08:55
ID Steam:
Numer GG: 1257116
ID gracza: 0
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: polo »

No pewnie kupie ją..................... Ale do Moich ulubinych bisowskich gier to to się prezentuje jka prosta strzelanka z elementami taktycznymi.Ale jednak stanie na jedenj półce z OFP,ARMA i ARMA 2
Jednym z najlepszych sposobów zachowania pokoju jest ciągła gotowość do wojny.
Awatar użytkownika
r2d2
Posty: 133
Rejestracja: 02 lutego 2007, 22:40
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: r2d2 »

Czy w ofp2 będa jakieś miasta? Bo z tego co widać to nawet wsie sa w skali mikro :no (4 domki + kupka drewna)
Strzały wyglądaja jak blastery w gwiezdnych wojnach. ;)
Ciekawy jest sposób dowodzenia.
Ale wyspa z ofp2 bardziej przemawia do mnie niz wycinek lądu w armie2. To dłuuuugi kawał terenu :o
prawdziwy_zabix
Posty: 14
Rejestracja: 28 lipca 2009, 22:30
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: prawdziwy_zabix »

mant3z pisze::coffee nie ma szans z ArmA2
Trawa jest kiepska, bardzo rzadko i mało urozmaicona, przyjrzyjcie się uważnie.
Myślę że to jest największy powód dla którego należy skreślić OFP2. Większość graczy wyłącza trawę gdyż powoduje ona spadek FPS o połowę... Animacje biją na głowę te z ArmA2, zobaczcie sytuację w 3:55 minucie (http://www.youtube.com/watch?v=wSd3HdM0drA), oraz sytuacja z drugiego filmiku od 1 minuty (http://www.youtube.com/watch?v=Cr-pVhRAUT4) pięknie widać jak AI korzysta z osłony drzew itp. Czy AI z ArmA2 tak potrafi? Animacja przeładowania wyrzutni z 6:20 w drugim filmiku coś pięknego. Zauważyliście też brak jakiegokolwiek mielenia grafiki i tekstur co jest zmorą ArmA2?

Wasze porównania OFP2 do Call of Duty czy Ghost Recon są jak najbardziej słuszne. Gameplay z Call of Duty + przestrzeń wysp z OFP = sukces.
Najlepszy gracz polskiej sceny OFP, jeden z najlepszych na świecie. Liczne zwycięstwa przeciwko GROM i 8BZ u boku najlepszego klanu polskiej i światowej sceny OFP 25DKP.
Awatar użytkownika
r2d2
Posty: 133
Rejestracja: 02 lutego 2007, 22:40
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: r2d2 »

W armie 2 animacje nie sa najlepsze ten bieg (sprint z 10kg barretta w rękach :lol: tak jakby to byla bagietka ) i wg mnie w armie 1 były lepsze. Ale w ofp 2 animacje sa beznadziejne ludzie poruszaja sie jak manekiny albo chodzą schyleni jakbu się spieszyli do kibla. Ale to jeszcze beta więc jestem przy nadzieji. ;)
Tez myśle że więcej sprzeda sie ofp2 niz army ale to świadczy tylko o gustach klientów (są jakie są i o to chodziło CM)
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: FOX-PL* »

prawdziwy_zabix pisze:
mant3z pisze::coffee nie ma szans z ArmA2
Trawa jest kiepska, bardzo rzadko i mało urozmaicona, przyjrzyjcie się uważnie.
Myślę że to jest największy powód dla którego należy skreślić OFP2. Większość graczy wyłącza trawę gdyż powoduje ona spadek FPS o połowę... Animacje biją na głowę te z ArmA2, zobaczcie sytuację w 3:55 minucie (http://www.youtube.com/watch?v=wSd3HdM0drA), oraz sytuacja z drugiego filmiku od 1 minuty (http://www.youtube.com/watch?v=Cr-pVhRAUT4) pięknie widać jak AI korzysta z osłony drzew itp. Czy AI z ArmA2 tak potrafi? Animacja przeładowania wyrzutni z 6:20 w drugim filmiku coś pięknego. Zauważyliście też brak jakiegokolwiek mielenia grafiki i tekstur co jest zmorą ArmA2?

Wasze porównania OFP2 do Call of Duty czy Ghost Recon są jak najbardziej słuszne. Gameplay z Call of Duty + przestrzeń wysp z OFP = sukces.
Po pierwsze bieganie na pierwszej osobie z karabinem totalny brak realizmu, praktycznie non stop lufe masz skierowaną w kierunku huda. Kolejna rzecz filmik kręcony albo na bardzo dobrym kompie albo na Xbox'ie dlatego nie ma mulenia grafiki, a przyznam ci, że przy bardzo dobrym sprzecie na ArmA 2 żadko kiedy masz zamulenie grafy, tymbardziej, że ofp 2 to beta zobaczymy jak bedzie z pelną wersją a nie demową. Co do biegania żolnierzy niby dobre, że biegają pochyleni i w ogóle tylko strasznie to sztucznie wygląda. No i na koniec ładowanie wyrzutni piekna animacja nie mówie, że nie ale mnie by przy trzecim ładowaniu gdybym nie trafił strasznie by wkurzyło, może i sprawia troche więcej realizmu napewno ale zmniejsza grywalność, zwłaszcza skopany wybór trybu ognia masakra jeśli chodzi o przełączanie na pojedyńczy czy granatnik (jedyna zaleta to realistyczna animacja ładowania M203).
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: mant3z »

Ładowanie m203 czy AT bardzo mi się podoba. Gdyby tylko była możliwość przerwania tej animacji to by było extra. Oczywiście podczas przerwania tracilibyśmy z plecaka wyrzutnie jak i rakietę, w przypadku m203 sam granat.

Bez tego to po prostu będzie wrzód na dupie, gdy się oberwie śmiertelnym pociskiem podczas przeładowania będziemy czekać aż owa animacja się skończy a potem umrzemy :)
Mów mi milordzie łapserdaku!
ODPOWIEDZ

Wróć do „ArmA Flash News”