Opinie z gry w ArmA2 - ankieta

Dyskusja ogólna, tryb singleplayer tylko o Arma2

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ

Uważam, że Arma 2 w ogólnej ocenie ...

Zaskoczyła mnie pozytywnie i przerosła oczekiwania.
11
17%
Zasługuje na pozytywną opinię i spełnia moje oczekiwania.
18
29%
Spełnia moje oczekiwania choć są rzeczy do poprawki.
21
33%
Nie jest zła, wiele rzeczy trzeba by poprawić.
10
16%
Zasługuje na negatywną opinię i nie spełnia moich oczekiwań.
1
2%
Rozczarowała mnie i w ogóle nie spełnia moich oczekiwań.
2
3%
 
Liczba głosów: 63

Awatar użytkownika
barth89
Posty: 74
Rejestracja: 05 lipca 2009, 22:00
ID Steam:
Numer GG: 5828812
ID gracza: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Opinie z gry w ArmA2

Post autor: barth89 »

A czy z tym sterowaniem to nie jest przypadkiem tak jak z CoD? Że po prostu dosyć realistycznie kierownica reagowała? Czy na czym polega to wasze niezadowolenie? :P
Phenom II X2 550 @ 3.5 & Zalman 9700NT <> Radeon 4850 512MB DDR3 @ 700/1100 & Auras Fridge <> 4 GB DDR2 800MHz GeIL Ultra + PDP Patriot <> AsRock A780GXH 128M <> SB X-Fi Xtreme Audio <> Pentagram Silent Force 460W <> Windows 7 64-bit
Awatar użytkownika
Havker
Posty: 82
Rejestracja: 11 stycznia 2007, 17:22
ID Steam:
Numer GG: 8964303
ID gracza: 0

Re: Opinie z gry w ArmA2

Post autor: Havker »

Najłatwiej to zobaczyć odpalając ofp1 i potem arma 2. różnica jest zabójcza. Nie ukrywam ze na początku w arma2 kosiłem drzewa na prostej drodze.
Obrazek
"To są gromy co przyjdą w nagłym grzmocie z setkami potężnych ziemi wstrząśnięć i tysiącem fal, i nie odpoczywają ani czasu nie znają." - A.S. LaVey
Awatar użytkownika
r2d2
Posty: 133
Rejestracja: 02 lutego 2007, 22:40
ID Steam:

Re: Opinie z gry w ArmA2

Post autor: r2d2 »

W Armie1 na poczatku też sie tak żle kierowalo pojazdami w łatce (1.08?) to poprawili.
Sterowanie helikopterami w jedynce było troche inne, łatwiej sie ślizgały na boki i mozna było wyczuć jego moc, ale mimo wszystko jest łatwiejsze w Armie 2
Bardzo ładnie wyglądają eksplozje od artyleri czy ostrzału rakietami z helikoptera,
Dziwnie wygląda i zachowuje sie ogień, grając w sieci widzałem jakiś wielki pożar, wyglądało to z daleka jak pozar lasu. Pomyślałem "nieżle coś takiego dodali", ale gdy sie zblizyłem plomienie jakoś dziwnie zmieniały kształt i wielkość póżniej okazło sie że unoszą sie w powierzu :lol: . Nie wiem co to było? Mam tez problem ze strzelaniem przez "wybite okna" czasem pociski nie przechdza przez szkło :lol: ale to jeszcze nic ciekawiej jest gdy chcesz strelić granatnika albo z RPG :rant
W jedyce było to lepiej zrobione (brak szkła i nikt na to nie narzekał)
Awatar użytkownika
barth89
Posty: 74
Rejestracja: 05 lipca 2009, 22:00
ID Steam:
Numer GG: 5828812
ID gracza: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Opinie z gry w ArmA2

Post autor: barth89 »

Mam nadzieję, że ktoś opisze wrażenia po grze z patchem 1.03? ;>

Tak btw zapytam się na zaś o dwie sprawy, aby mieć wszystko w jednym miejscu:

1. Jak to jest z tym sterowaniem pojazdami za pomocą myszki? To jest konieczne, czy da się to zmienić? To w ogóle domyślnie jest tak ustawione?

2. Co z celownikiem? Lata tak dziwnie, czy można go ustawić jak w normalnym FPSie? Dlaczego ludzie tak narzekają na niego? Ja w ArmA 1 jakoś grałem z tym i mi zbytnio nie przeszkadzało.
Phenom II X2 550 @ 3.5 & Zalman 9700NT <> Radeon 4850 512MB DDR3 @ 700/1100 & Auras Fridge <> 4 GB DDR2 800MHz GeIL Ultra + PDP Patriot <> AsRock A780GXH 128M <> SB X-Fi Xtreme Audio <> Pentagram Silent Force 460W <> Windows 7 64-bit
Awatar użytkownika
Stilgar
Posty: 32
Rejestracja: 23 sierpnia 2008, 21:52
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Opinie z gry w ArmA2

Post autor: Stilgar »

Barth

1. Możesz też sterować za pomocą klawiatury.

2.jeżeli chodzi tobie o ruch głowy podczas biegu lub marszu ,to można to zmienić w opcjach.
ObrazekObrazekObrazek
All right, the are on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us...they can't get away this time!"
Awatar użytkownika
Dawidson
Posty: 356
Rejestracja: 30 marca 2007, 09:39
ID Steam:

Re: Opinie z gry w ArmA2

Post autor: Dawidson »

Co do 2-ki to chodzi mu o sam celownik czyli w normalnych FPS-ach zawsze jest na środku ekranu i wiadomo co się będę rozpisywał...

W grach od BIS-u mamy troszkę inaczej to zrobione i nie wyobrażam sobie grania bez tego "bajeru" zresztą to znak rozpoznawczy serii gier BIS-u.
Jak komuś przeszkadza to jest suwak w opcjach, raz jeszcze jest to jedna z lepszych rzeczy które wymyślili ludzie w grze.
Obrazek
RIDER
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: Opinie z gry w ArmA2

Post autor: FOX-PL* »

Dawidson pisze:Co do 2-ki to chodzi mu o sam celownik czyli w normalnych FPS-ach zawsze jest na środku ekranu i wiadomo co się będę rozpisywał...

W grach od BIS-u mamy troszkę inaczej to zrobione i nie wyobrażam sobie grania bez tego "bajeru" zresztą to znak rozpoznawczy serii gier BIS-u.
Jak komuś przeszkadza to jest suwak w opcjach, raz jeszcze jest to jedna z lepszych rzeczy które wymyślili ludzie w grze.
Tez tak uważam. Równiez nie wyobrażam sobie w Armie posiadać huda non stop na środku ekranu. Daje to poczucie większego realizmu i pewne utrudnienie oczywiscie porównując do typowych FPS'ów. A jeśli kogoś to boli to niech sobie zmieni gre i tyle.
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: Opinie z gry w ArmA2

Post autor: mant3z »

Sterowanie pojazdami myszką jest domyślnie źle ustawione. Wystarczy zmienić w opcjach i jest nawet lepiej niż w ArmA1.
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Opinie z gry w ArmA2

Post autor: JonPL »

Brawa dla geniuszy od "zmień grę".



Barth, w opcjach możesz dostosować tzw "free aim". Może być jak w CoD 4, może być jak w Ofp. Wypróbuj obie opcje i sprawdź co Ci bardziej pasuje :)
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
Awatar użytkownika
barth89
Posty: 74
Rejestracja: 05 lipca 2009, 22:00
ID Steam:
Numer GG: 5828812
ID gracza: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Opinie z gry w ArmA2

Post autor: barth89 »

JonPL pisze:Barth, w opcjach możesz dostosować tzw "free aim". Może być jak w CoD 4, może być jak w Ofp. Wypróbuj obie opcje i sprawdź co Ci bardziej pasuje :)

Nie omieszkam sprawdzić i jeśli coś będzie nie tak to się odezwę :P Jedyne co na pewno zmienię to ta myszka + pojazdy. Jakoś nie wyobrażam sobie takiego sterowania...
Phenom II X2 550 @ 3.5 & Zalman 9700NT <> Radeon 4850 512MB DDR3 @ 700/1100 & Auras Fridge <> 4 GB DDR2 800MHz GeIL Ultra + PDP Patriot <> AsRock A780GXH 128M <> SB X-Fi Xtreme Audio <> Pentagram Silent Force 460W <> Windows 7 64-bit
Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Opinie z gry w ArmA2

Post autor: JonPL »

Zapewniam że już od czasów Flashpointa 3/4+ ludzi nie wyobraża sobie sterowania pojazdami innego niż myszką :) Wierz mi sprawdzało się bardzo dobrze [do A2, tutaj jest dziwnie]
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Arma2 - wydanie 2009 rok.”