ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
- Maćko
- Posty: 653
- Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Ale tak czy siak i dzieciaki z ofp2.pl tego nie zmienią OFP:DR będzie porażką.
Gra wychodzi na jesień... czyli tak samo jak COD 6... więc wybór dzieci ameryki będzie chyba oczywisty - stary sprawdzony produkt. CM muszą albo wydać to przed MW2 albo zrobić coś aby przyciągnąć starych weteranów :]
Gra wychodzi na jesień... czyli tak samo jak COD 6... więc wybór dzieci ameryki będzie chyba oczywisty - stary sprawdzony produkt. CM muszą albo wydać to przed MW2 albo zrobić coś aby przyciągnąć starych weteranów :]
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Kontynuując moje dywagacje:
2. Na przykład dlatego, że na forum Codedisasters hołota ludzi zakłada już klany (jak nawet dema na oczy nie widzieli!) albo przenosi je z Call of Duty. Podziwiam ich, bo nie wiedzą w co się pakują. I nie mówię, że OFP:DR im nie podejdzie, bo podejdzie - A o Armie mogą pomarzyć w tej kwestii. Ale pakują się bo nic generalnie nie wiedzą.
3. Za posty w stylu:
4. Wprowadzenie unlocków? - kolejny genialny pomysł. Na uj, jak zabija się podobno jedną kulą.
5. Za to, że gra wychodzi na konsole, sią rzeczy musi być uproszczona.
6. Za to, że gra wychodzi dla - jak to Maćko ujął - dzieci z ameryki.
7. A miażdży maxymalna liczba graczy na MP, to zabójstwo. Nie wiem czy wiesz Red, ale na multi jest takie same ograniczenie jak jednostek maxymalnie. W OFP było to coś ok. 3024 ludzi (max. 63 oddziały po 12 ludzi każdy mnożone na 4 strony konfliktu). CO za tym idzie, generalnie nie ma ograniczeń na multi.
Teraz pomyślmy:
1. Dreide Crysis, pierwsza misja - 33 graczy. Kurde, trza kogoś wywalić.
2. IC-ArmA - zdaje sie, że 160 graczy było
Z całym szacunkiem dla graczy OFP:DR, którzy wolą większy Arcade, rozumiem ich. Ale siłą rzeczy Armed Assault i ogólnie gry BISu mają dużo większe możliwości.
1. TYLKO Z CIEKAWOŚCI: Grałeś w OFP:CWC/Res oraz/albo Armę 1A dlaczego zaraz 5 czy 10? Nie wdawajmy się w takie szczegóły. Nie chodzi tu o plusy czy minusy poszczególnych gier, ale o upodobania osób w nie grających. Musisz się po prostu pogodzić z tym, że niektórzy nie przepadają za ArmA 2, czy to z powodu sterowania, czy innych rzeczy. A nawet tego, że choćby akcja nie jest tam zbyt dynamiczna. Po prostu nie lubią tego typu gier. Niektórych to kręci, ale innych już nie. Niektórzy z naszych użytkowników nie grali w oryginalnego Flashpointa, a np. tylko w zwykłe FPS-y. I co, zaraz mają wielbić takie gry jak właśnie ArmA?
2. Na przykład dlatego, że na forum Codedisasters hołota ludzi zakłada już klany (jak nawet dema na oczy nie widzieli!) albo przenosi je z Call of Duty. Podziwiam ich, bo nie wiedzą w co się pakują. I nie mówię, że OFP:DR im nie podejdzie, bo podejdzie - A o Armie mogą pomarzyć w tej kwestii. Ale pakują się bo nic generalnie nie wiedzą.
3. Za posty w stylu:
Gościa akurat zjechali, ale dalej kupa ludzi to pragnie! Z całym szacunkiem dla Zombie Moda.What do all you guys think of a zombie game mode? I think it would be awsome and fun.
4. Wprowadzenie unlocków? - kolejny genialny pomysł. Na uj, jak zabija się podobno jedną kulą.
5. Za to, że gra wychodzi na konsole, sią rzeczy musi być uproszczona.
6. Za to, że gra wychodzi dla - jak to Maćko ujął - dzieci z ameryki.
7. A miażdży maxymalna liczba graczy na MP, to zabójstwo. Nie wiem czy wiesz Red, ale na multi jest takie same ograniczenie jak jednostek maxymalnie. W OFP było to coś ok. 3024 ludzi (max. 63 oddziały po 12 ludzi każdy mnożone na 4 strony konfliktu). CO za tym idzie, generalnie nie ma ograniczeń na multi.
Teraz pomyślmy:
1. Dreide Crysis, pierwsza misja - 33 graczy. Kurde, trza kogoś wywalić.
2. IC-ArmA - zdaje sie, że 160 graczy było

Z całym szacunkiem dla graczy OFP:DR, którzy wolą większy Arcade, rozumiem ich. Ale siłą rzeczy Armed Assault i ogólnie gry BISu mają dużo większe możliwości.
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Nie, nie znam. Też uważam, że przesadza.SaS TrooP pisze:PS: Czy znasz gościa o ksywce prawdziwy, który od dłuższego czasu prowadzi mało wyszukaną krucjatę wobec ARMA 2? Mi swego czasu na dźwięk wyrazów Dragon i Rising nóż w kapsie (kieszeni) się otwierał, ale teraz się uspokoiłem trochę. On jednak dalej dziko i nikt nie wie dlaczego jedzie po tej grze. Udziela się on może na waszym forum?
Czy ja wiem, że to my? Masz tutaj przykład, kto jest bardziej kontrowersyjny:SaS TrooP pisze:a wy rzuciliście się na BIS jak na jakieś zwłoki.
Maćko pisze:Ale tak czy siak i dzieciaki z ofp2.pl tego nie zmienią OFP:DR będzie porażką.
'''
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Ja też sadzę, że Maćka poniosło teraz, acz biorąc pod uwagę jak się z kondorem produkują na ofp2.pl ciut mu się nie dziwię.SaS TrooP napisał(a):
a wy rzuciliście się na BIS jak na jakieś zwłoki.
Czy ja wiem, że to my? Masz tutaj przykład, kto jest bardziej kontrowersyjny:
Maćko napisał(a):
Ale tak czy siak i dzieciaki z ofp2.pl tego nie zmienią OFP:DR będzie porażką.
Generalnie na Armę rzucili się niezadowoleni gracze OFP. Siłą rzeczy przeszli do was i niestety mieliśmy nieźle przeje**** na początku, ponieważ odwalili nam taką kampanię, że OFP:DR wszędzie, nie tylko w Polsce zyskało przewagę po paru trailerach.
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Obejrzałem sobie ten film z ofp.pl(ten co to niby taki hiper-extra jest) i co ludziska z tamtego forum moczą majtki po nim.
Taki sobie, ładu ani składu nie widać w tym ataku. Niczym nie zachwyca.
Teraz 2 sprawa czemu muszę się zarejestrować aby przeglądać forum?? ale to nie pytanie tu a tam.
No i wiadomo OFP:DR zmiażdży wszelką konkurencję to nie podlega dyskusji. Szkoda że gry jeszcze nie ma. Ale dzieci wiedzą lepiej.
Taki sobie, ładu ani składu nie widać w tym ataku. Niczym nie zachwyca.
Teraz 2 sprawa czemu muszę się zarejestrować aby przeglądać forum?? ale to nie pytanie tu a tam.
No i wiadomo OFP:DR zmiażdży wszelką konkurencję to nie podlega dyskusji. Szkoda że gry jeszcze nie ma. Ale dzieci wiedzą lepiej.
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Juz o tym pisalemHavker pisze: Ilekroć poczytam komentarze do tych screenow/gameplay'ów nasuwa mi sie taki cytat nie pamietam skąd : "Jedno życie , jeden cel jestes kretynem żal.pl"
Rośnie tam naprawde spore grono fanatyków którzy nie widzieli jeszcze gry, a dali by se reke uciąć, że ta gra zmieni oblicze świata.



"To są gromy co przyjdą w nagłym grzmocie z setkami potężnych ziemi wstrząśnięć i tysiącem fal, i nie odpoczywają ani czasu nie znają." - A.S. LaVey
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Tak, a nawet w ArmA 2. Po prostu lubię grać w różne gry. Co to ma do rzeczy?SaS TrooP pisze:Kontynuując moje dywagacje:
(...)
1. TYLKO Z CIEKAWOŚCI: Grałeś w OFP:CWC/Res oraz/albo Armę 1
To że niektórzy piszą idiotyczne posty na forum Codemasters nie ma raczej za wiele do tego, jak będzie wyglądało nowe OFP. Od dawna wiadomo, że gra będzie trochę uproszczona i kierowana głównie dla casuali. Jak widać, są jeszcze ludzie, którym to nie przeszkadza.SaS TrooP pisze:Gościa akurat zjechali, ale dalej kupa ludzi to pragnie! Z całym szacunkiem dla Zombie Moda.What do all you guys think of a zombie game mode? I think it would be awsome and fun.
4. Wprowadzenie unlocków? - kolejny genialny pomysł. Na uj, jak zabija się podobno jedną kulą.
5. Za to, że gra wychodzi na konsole, sią rzeczy musi być uproszczona.
6. Za to, że gra wychodzi dla - jak to Maćko ujął - dzieci z ameryki.
7. A miażdży maxymalna liczba graczy na MP, to zabójstwo. Nie wiem czy wiesz Red, ale na multi jest takie same ograniczenie jak jednostek maxymalnie. W OFP było to coś ok. 3024 ludzi (max. 63 oddziały po 12 ludzi każdy mnożone na 4 strony konfliktu). CO za tym idzie, generalnie nie ma ograniczeń na multi.
Skoro według Was OFP: DR będzie takie okropne, przestańcie o nim pisać, ot co. Każdy będzie miał spokój. A jeżeli macie jakieś objekcje co do używania tytułu "Operation Flashpoint" przez Codemasters, kierujcie je proszę do nich samych (twórców), a nie do fanów gry.
I z całym szacunkiem, ale co Wam do tego, co ludzie piszą o nielubianej przez Was grze na zupełnie innym serwisie (oraz jak jest on prowadzony)? Już pomijam, SAS Troop, że cytujesz i komentujesz umieszczane tam wypowiedzi tutaj, gdzie na pewno będziesz miał większe poparcie. Odwagi, nikt Cię tam nie pogryzie!
Trochę powagi i zrozumienia, bo ten pseudo konflikt nigdy się nie zakończy.
'''
- Mefiu
- Posty: 492
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 19:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2369010
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Trochę to dziecinne nie sądzicie? Spór w stylu "nasza gra jest lepsza od waszej!!!!!!11111"
Chill out panowie i panie
Chill out panowie i panie

- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Konflikt konfliktem, a dyskusja dyskusjąRed pisze:Tak, a nawet w ARMA 2. Po prostu lubię grać w różne gry. Co to ma do rzeczy?SaS TrooP pisze:Kontynuując moje dywagacje:
(...)
1. TYLKO Z CIEKAWOŚCI: Grałeś w OFP:CWC/Res oraz/albo Armę 1
To że niektórzy piszą idiotyczne posty na forum Codemasters nie ma raczej za wiele do tego, jak będzie wyglądało nowe OFP. Od dawna wiadomo, że gra będzie trochę uproszczona i kierowana głównie dla casuali. Jak widać, są jeszcze ludzie, którym to nie przeszkadza.SaS TrooP pisze:Gościa akurat zjechali, ale dalej kupa ludzi to pragnie! Z całym szacunkiem dla Zombie Moda.What do all you guys think of a zombie game mode? I think it would be awsome and fun.
4. Wprowadzenie unlocków? - kolejny genialny pomysł. Na uj, jak zabija się podobno jedną kulą.
5. Za to, że gra wychodzi na konsole, sią rzeczy musi być uproszczona.
6. Za to, że gra wychodzi dla - jak to Maćko ujął - dzieci z ameryki.
7. A miażdży maxymalna liczba graczy na MP, to zabójstwo. Nie wiem czy wiesz Red, ale na multi jest takie same ograniczenie jak jednostek maxymalnie. W OFP było to coś ok. 3024 ludzi (max. 63 oddziały po 12 ludzi każdy mnożone na 4 strony konfliktu). CO za tym idzie, generalnie nie ma ograniczeń na multi.
Skoro według Was OFP: DR będzie takie okropne, przestańcie o nim pisać, ot co. Każdy będzie miał spokój. A jeżeli macie jakieś objekcje co do używania tytułu "Operation Flashpoint" przez Codemasters, kierujcie je proszę do nich samych (twórców), a nie do fanów gry.
I z całym szacunkiem, ale co Wam do tego, co ludzie piszą o nielubianej przez Was grze na zupełnie innym serwisie (oraz jak jest on prowadzony)? Już pomijam, SAS Troop, że cytujesz i komentujesz umieszczane tam wypowiedzi tutaj, gdzie na pewno będziesz miał większe poparcie. Odwagi, nikt Cię tam nie pogryzie!
Trochę powagi i zrozumienia, bo ten pseudo konflikt nigdy się nie zakończy.

I generalnie wisi mi czy piszę o tym tutaj czy tam. Krucjaty nie prowadzę, bo to właśnie jest głupie. Każdy ma wolny wybór. Ponadto nam (graczom ArmA) Dragon Rising jest w niektórych kwestiach użyteczny. Fakt, będzie o czym gadać, gdy wasza gra wyjdzie. Z mojej strony zależy mi tylko, by nie nazywać Dragon Rising symulatorem. Miałem taki sam spór z fanami Call of Duty przez - bagatela - parę lat, rozwiązało się niedawno. W tamtym wypadku to ja pokazałem się z nienajlepszej i upierdliwej strony. Teraz jest chyba jednak inaczej.
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
No coś Ty przecież call of duty to wyznacznik dla wszystkich symulatorów współczesnego pola walki. Pamiętam tak nazwali modern warfare na zig zapie 


"To są gromy co przyjdą w nagłym grzmocie z setkami potężnych ziemi wstrząśnięć i tysiącem fal, i nie odpoczywają ani czasu nie znają." - A.S. LaVey
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
To właśnie był mój spór. Przeczytałem takie coś w gazecie i wkurwiałem, że mój kochany symulator jest niby gorszy niż to ;/
To może głupio zabrzmieć, ale za namową kumpla zrobiłem sobie coś a la seminarium z graczami Call of Duty
Dopiero to mnie przekonało do tej gry.
To może głupio zabrzmieć, ale za namową kumpla zrobiłem sobie coś a la seminarium z graczami Call of Duty

Dopiero to mnie przekonało do tej gry.