Wydajność ARMA2 a sprzęt [ DYSKUSJA ]

Problemy i porady nt dobrej i słabej wydajności PC, zawieszaniem się gry itp.

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
omaha_pl
Posty: 71
Rejestracja: 25 czerwca 2009, 19:58
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Wydajność ARMA2 a sprzęt [ DYSKUSJA ]

Post autor: omaha_pl »

Procik. I jaka to przyjemnosc grac z tyloma FPSami?Koszmar jakis.A co bedzie przy jakiejs duzej bitwie powietrznej,nastepna wypasiona gra ze zjebana optymalizacja.Jesli chodzi o grafe i optymalizacje w grach ,to wszyscy powinni sie uczyc od INFINITY WARD i tu nie ma nawet co dyskutowac, graficznie CODy zawsze byly na topie.A COD 4 to majstersztyk ,szkoda tylko ze gra plytka i zaraz sie nudzi.
SiD
Posty: 420
Rejestracja: 02 stycznia 2007, 00:11
ID Steam:

Re: Wydajność ARMA2 a sprzęt [ DYSKUSJA ]

Post autor: SiD »

CoD mechaniką nie oferuje nic więcej od Unreal 1, więc cięzko, by mieli problemy z optymalizacją. Cała moc procesora idzie na ragdolla, zaś resztę dźwiga k. graficzna. Czego mają się uczyć developerzy? Robienia banalnych gierek?
Obrazek Obrazek :cfog Obrazek
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Wydajność ARMA2 a sprzęt [ DYSKUSJA ]

Post autor: Artek3333 »

Większość chwali realność i im gra trudniejsza tym lepsza i wciągająca, więc mniejsza liczba FPS to takie utrudnienie trudno się celuje i trudno zsynchronizować równowagę broni po gwałtownym obróceniu, to prawie tak jak w realu. :twisted: :mrgreen:
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Wydajność ARMA2 a sprzęt [ DYSKUSJA ]

Post autor: Maćko »

omaha_pl pisze:Procik. I jaka to przyjemnosc grac z tyloma FPSami?Koszmar jakis.A co bedzie przy jakiejs duzej bitwie powietrznej,nastepna wypasiona gra ze zjebana optymalizacja.Jesli chodzi o grafe i optymalizacje w grach ,to wszyscy powinni sie uczyc od INFINITY WARD i tu nie ma nawet co dyskutowac, graficznie CODy zawsze byly na topie.A COD 4 to majstersztyk ,szkoda tylko ze gra plytka i zaraz sie nudzi.
Ja swojego czasu grałem przy 15~20 FPS'ach w ArmA 1 i nie narzekałem ;)

Po prostu masz za duże wymaganie co do FPS'ów. Wiadomo, fajniej się gra jak jest ich 60 zamiast 30, ale dla mnie i myślę też żę dla większości graczy nie jest to priorytetem.
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
PROCIK
Posty: 494
Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
ID Steam:
Numer GG: 2542288
ID gracza: 0
Lokalizacja: Doncaster, UK

Re: Wydajność ARMA2 a sprzęt [ DYSKUSJA ]

Post autor: PROCIK »

omaha_pl nic nie moge dodać do tego co napisałeś :) graj sobie w COD4 nawet z 100 FPs ja jestem zajarany A2 :) przy swoich 28 FPS. Myslę żę napewno lepiej jest mieć więcej ale i tak nie latam jak kot z pęcherzem po polu tylko się skradam i podchodze wiec moje klateczki mi wystarczaja:)
Poza tym mam na celowniku płyte M4A79 deluxe i Phenoma II x4 955 :)
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Wydajność ARMA2 a sprzęt [ DYSKUSJA ]

Post autor: SaS TrooP »

Z tego co pamiętam, to ludzkie oko zaczyna rozróżniać różnicę FPSów dopiero koło 40 czy nawet mniej, to na uj ci 60? :D
Aha, i zoptymalizuj liniową mapę oraz dupny obszar realnego terenu w skali 1:1.
Co do optymalizacji zaś, to CoD chowa się w wypadku gier Source. HL2 EP2 ma obszary parę razy większe niż w.wym. gra, a FPS skacze mi od 40 do 170.
Awatar użytkownika
prawdziwy
Posty: 51
Rejestracja: 01 czerwca 2009, 23:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Wydajność ARMA2 a sprzęt [ DYSKUSJA ]

Post autor: prawdziwy »

Film ma 24 klatki więc po co więcej? Chodzi o to żeby tyle klatek było cały czas. Niestety w OFP/ArmA/Arma2 każdy wybuch, każdy ruch, zdarzenie itp powoduje skakanie ilości klatek, spadek, wzrost etc.
"Co ty wogole bredzisz czlowieku ?", "Debili trzeba tępić :/", "Za bycie, niestety, kretynem i totalnym dzieciakiem siedmioletnim.", "a masz lamo", "Synku, czy ty naprawdę nie możesz sobie pójść?", "Pier**li jak potłuczony."
Obrazek
gremdek
Posty: 261
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 16:53
ID Steam:

Re: Wydajność ARMA2 a sprzęt [ DYSKUSJA ]

Post autor: gremdek »

to sobie zobacz klatke z filmu a potem wciśnij printscreen w grze.

w klatkach filmu ruch się rozmazuje i wygląda to potem ok dla człowieka, w grze trzeba wyciągnąć więcej.
cfog skończył się na kill'em all
Awatar użytkownika
prawdziwy
Posty: 51
Rejestracja: 01 czerwca 2009, 23:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Wydajność ARMA2 a sprzęt [ DYSKUSJA ]

Post autor: prawdziwy »

gremdek pisze: w klatkach filmu ruch się rozmazuje i wygląda to potem ok dla człowieka, w grze trzeba wyciągnąć więcej.
Co? Wiesz co to film?

Mylisz się. Pewnie sobie zatrzymujesz w Windows Media Player czy czymś innym dlatego masz taki efekt.
"Co ty wogole bredzisz czlowieku ?", "Debili trzeba tępić :/", "Za bycie, niestety, kretynem i totalnym dzieciakiem siedmioletnim.", "a masz lamo", "Synku, czy ty naprawdę nie możesz sobie pójść?", "Pier**li jak potłuczony."
Obrazek
omaha_pl
Posty: 71
Rejestracja: 25 czerwca 2009, 19:58
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Wydajność ARMA2 a sprzęt [ DYSKUSJA ]

Post autor: omaha_pl »

SID!Jesli uwazasz ze COD 4 nie oferuje nic wiecej niz U1 to no comment 8O .Arma 2 to wypasiona gra i napewno kupie dla niej nowy sprzet +wypuszcza jakies latki i bedzie chodzic plynnie w 60-70 FPSach.Ale na dzien dzisiejszy jest slabo grywalna(spadki FPS) .Jesli BIS bierze sie za tak wielki projekt jakim jest Arma 2 to nalezaloby go dopracowac przed wypuszczeniem na rynek .dla przykladu objechany przez wszystkich COD 4 byl super grywalny od poczatku(wyszly tylko dwa patche glownie z mapami) .
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Wydajność ARMA2 a sprzęt [ DYSKUSJA ]

Post autor: Trance »

Gdyby ArmA2 miała tak zawężony teren działań i nie była tak rozbudowana, to by chodziła tak jak COD4. No comments...
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wydajność i zawieszanie się”