
Troche pogrzebałem w wyszukiwarce ale nic z tego nie rozumiem.
Moderator: Inkwizytor
Kod: Zaznacz cały
; ****************************************************************
; Script file for Armed Assault
; Created by: TODO: Odin for a small support and fixes for SaS TrooP's spawn script
; ****************************************************************
;M1030 MOTORBIKE SPAWN>
;THIS WILL SPAWN YOU M1030 MOTORBIKE NO.1 AFTER 30 SECONDS
;add this line to the M1030 init
;this addEventHandler ["killed",{_this exec "rmotor1spawn.sqs"}]
#start
;hint "works"
racs1 sidechat "M1030 HAS BEEN DESTROYED!!! THE NEW ONE WILL BE SENT TO US IN 30 SECONDS!!!"
~30
_vehicle = "M1030" createVehicle getMarkerPos "rmotor1marker"
_rmotor1killed = _vehicle addEventHandler ["killed", {_this exec "rmotor1spawn.sqs"}]
exit
Takie, jakie sobie zdefiniujesz w skrypcie (w tym wypadku będzie to motocykl M1030).s.www pisze:to dzięki temu kodowi to jakie pojazdy będą się respić?
Kod: Zaznacz cały
_vehicle = "M1030" createVehicle getMarkerPos "rmotor1marker"
Co do respów AI również można użyć, lekko modyfikując?SaS TrooP pisze:Pozmieniaj se potem. Tworzysz marker w dowolnym miejscu. W tym wypadku nazywa się "rmotor1marker" tam zrespi się pojazd.Kod: Zaznacz cały
; **************************************************************** ; Script file for Armed Assault ; Created by: TODO: Odin for a small support and fixes for SaS TrooP's spawn script ; **************************************************************** ;M1030 MOTORBIKE SPAWN> ;THIS WILL SPAWN YOU M1030 MOTORBIKE NO.1 AFTER 30 SECONDS ;add this line to the M1030 init ;this addEventHandler ["killed",{_this exec "rmotor1spawn.sqs"}] #start ;hint "works" racs1 sidechat "M1030 HAS BEEN DESTROYED!!! THE NEW ONE WILL BE SENT TO US IN 30 SECONDS!!!" ~30 _vehicle = "M1030" createVehicle getMarkerPos "rmotor1marker" _rmotor1killed = _vehicle addEventHandler ["killed", {_this exec "rmotor1spawn.sqs"}] exit