[Mod] Bloom i Blur

"Zrób to sam" czyli dłubiemy w Arma2 (Arma2, Arma2OA)

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
r2d2
Posty: 133
Rejestracja: 02 lutego 2007, 22:40
ID Steam:

Re: Bloom i Blur

Post autor: r2d2 »

Serio, ale bis przesadził z tymi posefektami. Jakby wszyscy przed walką dla odwagi sobie dziabneli. :lol:
GŁOŚNIK
Posty: 76
Rejestracja: 14 lutego 2009, 17:01
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Bloom i Blur

Post autor: GŁOŚNIK »

Wszystko super wrzuciłem tą wersje noblurA i niema rozmazania. :hapy
Ostatnio zmieniony 18 czerwca 2009, 06:59 przez GŁOŚNIK, łącznie zmieniany 2 razy.
SiD
Posty: 420
Rejestracja: 02 stycznia 2007, 00:11
ID Steam:

Re: Bloom i Blur

Post autor: SiD »

za to odpowiedzialny jest zdaje się object detail?
Obrazek Obrazek :cfog Obrazek
alepasztet
Posty: 297
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:27
ID Steam:
Numer GG: 3854829
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Bloom i Blur

Post autor: alepasztet »

U mnie noblur nie dziala. :) Moze ktos z Was spotkal sie z podobnym problemem i jest w stanie mi pomoc? Probowalem zarowno A jak i B i nic. Mam 1.01.
na wyspach bergamutach podobno jest kot w butach :O :O
Marqz
Posty: 101
Rejestracja: 08 lutego 2007, 08:17
ID Steam:

Re: Bloom i Blur

Post autor: Marqz »

j.w, testolwałem i lipa. Ale nawet mi te bloomy i blury już przypadły do gustu.
Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: [Mod] Bloom i Blur

Post autor: JonPL »

Hmmm, dziwię się że tu to nie padło...



...wystarczy wyłaczyć Post-Efekty :)

Zero rozmazań, wypalających gały bloomów, i tak dalej...
Ostatnio zmieniony 25 lipca 2009, 12:58 przez JonPL, łącznie zmieniany 1 raz.
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: [Mod] Bloom i Blur

Post autor: Maćko »

Tak jest po patchu 1.02 (nowszy build), addon (jeśli można to tak nazwać) został stworzony przed patchem 1.02, a wtedy postefektów nie dało się wyłączyć.
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: [Mod] Bloom i Blur

Post autor: Matte »

Jon, starzejesz się ;f
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”