
ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
I tu też będziesz tak mógł zrobić. I tak nie robiłeś nigdy briefingu 

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
@ Vilas
Zgadzam sie, ze fajnie jest miec edytorek, w ktorym mozna sie pobawic, wstawic pare obiektow, odpalic i to bedzie grało.
Ale stworzenie misji naprawde porządnej wymaga dużej wiedzy i im ArmA2 bedzie bardziej skomplikowana i rozbudowana, tym wieksze szanse na to, ze bedzie mozna wiecej osiagnąc (np zbudowac coraz to bardziej skomplikowane misje).
A jak juz tu eJay pisał, stworzenie najprostszej misji nie wymaga praktycznie żadnej wiedzy, zarówno w OFP jak i ArmA.
Osobiscie chce, aby edytor ArmA2 był jak najbardziej rozbudowany i skomplikowany
Zgadzam sie, ze fajnie jest miec edytorek, w ktorym mozna sie pobawic, wstawic pare obiektow, odpalic i to bedzie grało.
Ale stworzenie misji naprawde porządnej wymaga dużej wiedzy i im ArmA2 bedzie bardziej skomplikowana i rozbudowana, tym wieksze szanse na to, ze bedzie mozna wiecej osiagnąc (np zbudowac coraz to bardziej skomplikowane misje).
A jak juz tu eJay pisał, stworzenie najprostszej misji nie wymaga praktycznie żadnej wiedzy, zarówno w OFP jak i ArmA.
Osobiscie chce, aby edytor ArmA2 był jak najbardziej rozbudowany i skomplikowany


- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Mirage, moge sie zalozyc ze stworzenie katalogu Missions i wrzucanie tam misyjek zadziala tak jak w OFP/Arma 

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Też potrafię Stringtable zmodyfikować 

-
- Posty: 471
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
- ID Steam:
- Numer GG: 2993491
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
@up + złamałeś regulamin forum 

- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Panowie, nie bawilem sie w w zmienianie stringtable.csv 
To jest efekt zainstalowania niemieckiej wersji na oryginalny system Win Vista Buissnes - tak jak pisalem kilkanascie postow wyzej gra sama wykrywa jaki mamy jezyk systemowy i zalacza odpowiednia wersje jezykowa
Dla nie wierzacych ze nie tylko menu jest w jezyku polskim:
http://forrestal.pl/plikownia/images/arma2_pl_001.jpg
http://forrestal.pl/plikownia/images/arma2_pl_002.jpg
http://forrestal.pl/plikownia/images/arma2_pl_003.jpg
http://forrestal.pl/plikownia/images/arma2_pl_004.jpg

To jest efekt zainstalowania niemieckiej wersji na oryginalny system Win Vista Buissnes - tak jak pisalem kilkanascie postow wyzej gra sama wykrywa jaki mamy jezyk systemowy i zalacza odpowiednia wersje jezykowa

Dla nie wierzacych ze nie tylko menu jest w jezyku polskim:
http://forrestal.pl/plikownia/images/arma2_pl_001.jpg
http://forrestal.pl/plikownia/images/arma2_pl_002.jpg
http://forrestal.pl/plikownia/images/arma2_pl_003.jpg
http://forrestal.pl/plikownia/images/arma2_pl_004.jpg
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Działa. Wygląda więc na to, że w niemczech wyszła konkretna beta (skoro misje mamy w pliku addons, a nie w osobnym folderze)Forrestal pisze:Mirage, moge sie zalozyc ze stworzenie katalogu Missions i wrzucanie tam misyjek zadziala tak jak w OFP/Arma

Tylko teraz Forrest napisz mi co mam zrobić, kiedy jestem na XPeku Home, a nie na Viscie. Próbowałem edytować Arma2.cfg zmieniając język z "German" na "Polish", ale bez efektu.
No i pozostaje jeszcze jedna zagadka czyli: briefing


Edit. Tak apropos jeszcze tego briefa. W debriefingu jest wszystko, pojawiają się zarówno cele jak i podsumowanie:

...szkoda, że nie ma ich przed i podczas misji

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
A czy czasem briefingi nie mają być tworzone poprzez edytor misji?
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
No właśnie niestety nie (albo ja nie potrafie odkryć tej opcji). W każdym bądź razie w pliku stringtable.xml (który poprzednio znajdował się w languagemission.pbo) można znaleźć coś takiego:eJay pisze:A czy czasem briefingi nie mają być tworzone poprzez edytor misji?
Jest to fragment briefingu z misji: Guerilla Warfare. Przy okazji znajduje się tam również briefing w innych językach.<Polish>Wasze zadanie to znalezienie i zniszczenie nieprzyjacielskiej bazy oraz obrona własnej przed siłami wroga. Wykorzystajcie część swoich zespołów, najlepiej tych z szybkimi pojazdami, do znalezienia nieprzyjacielskiej bazy. Zostanie ona uznana za zniszczoną, gdy zlikwidujecie wszystkie budynki na jej terenie. Ponadto pojazd sztabowy można przemieścić i ustawić poza pierwotnym terenem bazy.</Polish>
Wciąż tego nie rozumiem. Może trzeba teraz tworzyć briefingi właśnie w plikach stringtable.xml i wrzucać je do folderu z misją?