ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

ODPOWIEDZ
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: eJay »

I tu też będziesz tak mógł zrobić. I tak nie robiłeś nigdy briefingu :twisted:
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Trance »

@ Vilas
Zgadzam sie, ze fajnie jest miec edytorek, w ktorym mozna sie pobawic, wstawic pare obiektow, odpalic i to bedzie grało.

Ale stworzenie misji naprawde porządnej wymaga dużej wiedzy i im ArmA2 bedzie bardziej skomplikowana i rozbudowana, tym wieksze szanse na to, ze bedzie mozna wiecej osiagnąc (np zbudowac coraz to bardziej skomplikowane misje).

A jak juz tu eJay pisał, stworzenie najprostszej misji nie wymaga praktycznie żadnej wiedzy, zarówno w OFP jak i ArmA.

Osobiscie chce, aby edytor ArmA2 był jak najbardziej rozbudowany i skomplikowany ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Forrestal »

Mirage, moge sie zalozyc ze stworzenie katalogu Missions i wrzucanie tam misyjek zadziala tak jak w OFP/Arma ;)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Forrestal »

Tak swoja droga beta-testing :)

Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: mant3z »

NO NIEEEE! :evil:
Bana Forrestalowi! :o
Mów mi milordzie łapserdaku!
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Rainbow »

Też potrafię Stringtable zmodyfikować ;)
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: OFman »

@up + złamałeś regulamin forum :roll:
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Forrestal »

Panowie, nie bawilem sie w w zmienianie stringtable.csv :)

To jest efekt zainstalowania niemieckiej wersji na oryginalny system Win Vista Buissnes - tak jak pisalem kilkanascie postow wyzej gra sama wykrywa jaki mamy jezyk systemowy i zalacza odpowiednia wersje jezykowa :)

Dla nie wierzacych ze nie tylko menu jest w jezyku polskim:
http://forrestal.pl/plikownia/images/arma2_pl_001.jpg
http://forrestal.pl/plikownia/images/arma2_pl_002.jpg
http://forrestal.pl/plikownia/images/arma2_pl_003.jpg
http://forrestal.pl/plikownia/images/arma2_pl_004.jpg
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Mirage
Posty: 254
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 22:02
ID Steam:
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Mirage »

Forrestal pisze:Mirage, moge sie zalozyc ze stworzenie katalogu Missions i wrzucanie tam misyjek zadziala tak jak w OFP/Arma ;)
Działa. Wygląda więc na to, że w niemczech wyszła konkretna beta (skoro misje mamy w pliku addons, a nie w osobnym folderze) :)
Tylko teraz Forrest napisz mi co mam zrobić, kiedy jestem na XPeku Home, a nie na Viscie. Próbowałem edytować Arma2.cfg zmieniając język z "German" na "Polish", ale bez efektu.
No i pozostaje jeszcze jedna zagadka czyli: briefing :). Daj znać jak coś wykombinujesz ;)

Edit. Tak apropos jeszcze tego briefa. W debriefingu jest wszystko, pojawiają się zarówno cele jak i podsumowanie:

Obrazek

...szkoda, że nie ma ich przed i podczas misji :(
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: eJay »

A czy czasem briefingi nie mają być tworzone poprzez edytor misji?
Awatar użytkownika
Mirage
Posty: 254
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 22:02
ID Steam:
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Mirage »

eJay pisze:A czy czasem briefingi nie mają być tworzone poprzez edytor misji?
No właśnie niestety nie (albo ja nie potrafie odkryć tej opcji). W każdym bądź razie w pliku stringtable.xml (który poprzednio znajdował się w languagemission.pbo) można znaleźć coś takiego:
<Polish>Wasze zadanie to znalezienie i zniszczenie nieprzyjacielskiej bazy oraz obrona własnej przed siłami wroga. Wykorzystajcie część swoich zespołów, najlepiej tych z szybkimi pojazdami, do znalezienia nieprzyjacielskiej bazy. Zostanie ona uznana za zniszczoną, gdy zlikwidujecie wszystkie budynki na jej terenie. Ponadto pojazd sztabowy można przemieścić i ustawić poza pierwotnym terenem bazy.</Polish>
Jest to fragment briefingu z misji: Guerilla Warfare. Przy okazji znajduje się tam również briefing w innych językach.
Wciąż tego nie rozumiem. Może trzeba teraz tworzyć briefingi właśnie w plikach stringtable.xml i wrzucać je do folderu z misją?
ODPOWIEDZ

Wróć do „ArmA Flash News”