ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Burton - ten athlon był jednordzeniowy, czy dwu? Dało się grać, to znaczy, że na minimalnych płynnie działało?
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Podobno generator terenu poza obszarem Czarnorusi ma być wprowadzony w powoli nadchodzącym patchu




Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
@ centurion_94
Procek jednordzeniowy, ustawienia niskie 1600 metrow widocznosci, ale mialem zwiechy. Po patchu 1.01 bylo juz lepiej, ale nie polecam grania na takim sprzecie, sam juz powoli zmieniam.
pozdro
B.
Procek jednordzeniowy, ustawienia niskie 1600 metrow widocznosci, ale mialem zwiechy. Po patchu 1.01 bylo juz lepiej, ale nie polecam grania na takim sprzecie, sam juz powoli zmieniam.
pozdro
B.
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
BI-EJ pisze:Tak mówia oficjalne źródła? Forum bis'u padło więc ciężko mi sprawdzić.Forrestal pisze:Nie, nie jest to technicznie mozliwe.BI-EJ pisze:A nie wiecie jak to będzie z wersją gry na konsole? Czy będę mógł grać na xboxie z ludzmi którzy grają na PC w multi?
Jeśli tak to mój wielki plan grania płynnie w arma II runął u podstaw :/
Nawet BIS tego nie musi podawac ale nie da sie polaczyc grania na XBOXie z granie na PC bo to inna technologia jest.
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
To akurat nie do końca prawda jest:Forrestal pisze:BI-EJ pisze:Tak mówia oficjalne źródła? Forum bis'u padło więc ciężko mi sprawdzić.Forrestal pisze: Nie, nie jest to technicznie mozliwe.
Jeśli tak to mój wielki plan grania płynnie w arma II runął u podstaw :/
Nawet BIS tego nie musi podawac ale nie da sie polaczyc grania na XBOXie z granie na PC bo to inna technologia jest.
http://gamesforwindows.com/en-US/Live/P ... tform.aspx
Ale tylko na palcach policzyć tytuły, w które da się w ten sposób grać, a o Armie 2 ani słowa nie było w tym temacie, więc można się domyślić, że to nie będzie możliwe. Zresztą tak jak przy OFP2, pisali już o tym jakiś czas temu jeśli się nie mylę.
-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Nie mogę sobie wyobrazić gry w armę 2 na dwóch platformach przez neta. Popatrzcie na ilość przycisków jakie są wykorzystane na klawiaturze, a ile jest na padzie. Do seXBoxowej wersji muszą zrobić ZUPEŁNIE inne sterowanie.
- BI-EJ
- Posty: 16
- Rejestracja: 22 lutego 2008, 16:06
- ID Steam:
- Numer GG: 9513602
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
To akurat nie wydaje się być problememcenturion_94 pisze:Nie mogę sobie wyobrazić gry w armę 2 na dwóch platformach przez neta. Popatrzcie na ilość przycisków jakie są wykorzystane na klawiaturze, a ile jest na padzie. Do seXBoxowej wersji muszą zrobić ZUPEŁNIE inne sterowanie.

Jak widać "technologia" jest, tylko brak popytu na nią. A szkoda... Niestety nie stać mnie teraz na kompa który udzwignie arme 2 w takiej grafice i plynnosci jaka zapewniaja konsole. ;/
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
grac można, ale czy xbox da rade uciagnąć Arma II
sami iwecie że za dużo się dzieje żeby ogarnąć to tylko padem,
no chyba że ekran grania gracza na konsoli zamieni się w ten który widzieliśmy w
Contrze lub Flimbo
sami iwecie że za dużo się dzieje żeby ogarnąć to tylko padem,
no chyba że ekran grania gracza na konsoli zamieni się w ten który widzieliśmy w
Contrze lub Flimbo

8 Brygada Zmechanizowana

I`m a bomb technican - if you see me running => try to keep up!!!
Medic!!!


I`m a bomb technican - if you see me running => try to keep up!!!
Medic!!!
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
No ok, ale jednak samo LIVE nie jest tak piekne jak wyglada. Nawet Infinity Ward nie dalo rady zrobic cross platformowego Call of Duty.kumbol pisze:To akurat nie do końca prawda jest:
http://gamesforwindows.com/en-US/Live/P ... tform.aspx
Ale tylko na palcach policzyć tytuły, w które da się w ten sposób grać, a o Armie 2 ani słowa nie było w tym temacie, więc można się domyślić, że to nie będzie możliwe. Zresztą tak jak przy OFP2, pisali już o tym jakiś czas temu jeśli się nie mylę.
-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
O to mi chodziło! Na klawiaturze masz ponad 100 przycisków + myszka, a pad xboxowy chyba 20. Poza tym na kompie niby da się dać automatyczne celowanie, ale niektóre serwery (duża większość jak nie wszystkie) miałyby zablokowaną tę opcję. A nie wyobrażam sobie, jak na padzie gościu mógłby celować dokładnie w głowę. To ustawiałoby xklockowców z góry na przegranej pozycji. Byliby tarczami strzelniczymi.