ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

ODPOWIEDZ
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: centurion_94 »

Burton - ten athlon był jednordzeniowy, czy dwu? Dało się grać, to znaczy, że na minimalnych płynnie działało?
SiD
Posty: 420
Rejestracja: 02 stycznia 2007, 00:11
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: SiD »

Podobno generator terenu poza obszarem Czarnorusi ma być wprowadzony w powoli nadchodzącym patchu
Obrazek Obrazek :cfog Obrazek
Awatar użytkownika
Burton
Posty: 20
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:48
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Burton »

@ centurion_94
Procek jednordzeniowy, ustawienia niskie 1600 metrow widocznosci, ale mialem zwiechy. Po patchu 1.01 bylo juz lepiej, ale nie polecam grania na takim sprzecie, sam juz powoli zmieniam.
pozdro
B.
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Forrestal »

BI-EJ pisze:
Forrestal pisze:
BI-EJ pisze:A nie wiecie jak to będzie z wersją gry na konsole? Czy będę mógł grać na xboxie z ludzmi którzy grają na PC w multi?
Nie, nie jest to technicznie mozliwe.
Tak mówia oficjalne źródła? Forum bis'u padło więc ciężko mi sprawdzić.

Jeśli tak to mój wielki plan grania płynnie w arma II runął u podstaw :/

Nawet BIS tego nie musi podawac ale nie da sie polaczyc grania na XBOXie z granie na PC bo to inna technologia jest.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
kumbol
Posty: 37
Rejestracja: 29 sierpnia 2007, 13:16
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: kumbol »

Forrestal pisze:
BI-EJ pisze:
Forrestal pisze: Nie, nie jest to technicznie mozliwe.
Tak mówia oficjalne źródła? Forum bis'u padło więc ciężko mi sprawdzić.

Jeśli tak to mój wielki plan grania płynnie w arma II runął u podstaw :/

Nawet BIS tego nie musi podawac ale nie da sie polaczyc grania na XBOXie z granie na PC bo to inna technologia jest.
To akurat nie do końca prawda jest:
http://gamesforwindows.com/en-US/Live/P ... tform.aspx

Ale tylko na palcach policzyć tytuły, w które da się w ten sposób grać, a o Armie 2 ani słowa nie było w tym temacie, więc można się domyślić, że to nie będzie możliwe. Zresztą tak jak przy OFP2, pisali już o tym jakiś czas temu jeśli się nie mylę.
Obrazek
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: centurion_94 »

Nie mogę sobie wyobrazić gry w armę 2 na dwóch platformach przez neta. Popatrzcie na ilość przycisków jakie są wykorzystane na klawiaturze, a ile jest na padzie. Do seXBoxowej wersji muszą zrobić ZUPEŁNIE inne sterowanie.
Awatar użytkownika
BI-EJ
Posty: 16
Rejestracja: 22 lutego 2008, 16:06
ID Steam:
Numer GG: 9513602
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wrocław

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: BI-EJ »

centurion_94 pisze:Nie mogę sobie wyobrazić gry w armę 2 na dwóch platformach przez neta. Popatrzcie na ilość przycisków jakie są wykorzystane na klawiaturze, a ile jest na padzie. Do seXBoxowej wersji muszą zrobić ZUPEŁNIE inne sterowanie.
To akurat nie wydaje się być problemem ;)
Jak widać "technologia" jest, tylko brak popytu na nią. A szkoda... Niestety nie stać mnie teraz na kompa który udzwignie arme 2 w takiej grafice i plynnosci jaka zapewniaja konsole. ;/
MaKo
Posty: 35
Rejestracja: 18 października 2007, 19:04
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: MaKo »

grac można, ale czy xbox da rade uciagnąć Arma II

sami iwecie że za dużo się dzieje żeby ogarnąć to tylko padem,
no chyba że ekran grania gracza na konsoli zamieni się w ten który widzieliśmy w
Contrze lub Flimbo :rox
8 Brygada Zmechanizowana
Obrazek
I`m a bomb technican - if you see me running => try to keep up!!!
Medic!!!

Obrazek
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Forrestal »

kumbol pisze:To akurat nie do końca prawda jest:
http://gamesforwindows.com/en-US/Live/P ... tform.aspx

Ale tylko na palcach policzyć tytuły, w które da się w ten sposób grać, a o Armie 2 ani słowa nie było w tym temacie, więc można się domyślić, że to nie będzie możliwe. Zresztą tak jak przy OFP2, pisali już o tym jakiś czas temu jeśli się nie mylę.
No ok, ale jednak samo LIVE nie jest tak piekne jak wyglada. Nawet Infinity Ward nie dalo rady zrobic cross platformowego Call of Duty.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: centurion_94 »

O to mi chodziło! Na klawiaturze masz ponad 100 przycisków + myszka, a pad xboxowy chyba 20. Poza tym na kompie niby da się dać automatyczne celowanie, ale niektóre serwery (duża większość jak nie wszystkie) miałyby zablokowaną tę opcję. A nie wyobrażam sobie, jak na padzie gościu mógłby celować dokładnie w głowę. To ustawiałoby xklockowców z góry na przegranej pozycji. Byliby tarczami strzelniczymi.
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Forrestal »

Mozna podpiac klawiature i myszke do xboxa :)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „ArmA Flash News”