ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
- Radeon
- Posty: 778
- Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
- ID Steam:
- Numer GG: 4014140
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Powtórze się po Rainbow, ale też nie mogę się już powstrzymać.
Reszty nie chce mi się czytać, później popatrze.
A nie mówiłem!?Rainbow pisze:Nie mogę się powstrzymać, ale...
A nie mówiłem!
Dobranoc

Reszty nie chce mi się czytać, później popatrze.

- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Odnosnie wersji importowanych dowiedzialem sie ciekawej rzeczy od przyjaciela w pradze:
;-)(...)the game should detect in what language your system is (or check regional settings) and then set game`s language accordingly.
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Zaraz wracam do gry:
Pograłem już trochę i co mogę powiedzieć:
Jak obiecałem Vilasowi, nie będę się na tym koncentrował, choć graficznie jest przepięknie. Tylko Killzone 2 na PS3 wygląda lepiej, ale tam nie takich przestrzeni i możliwości. Co do gry:
Przeszedłem pierwszą misję w kampanii i AI naszych kompanów zachowywało się w porządku. Rozdzielali się, chodzili pod ścianami, skradali się obok domków i szybko załatwiali niewyszkolonych "czedaków".
Nie wiem czy to skradanie było zasługą dobrych waypointów, czy też właśnie AI.
Fizyka kolizji nadal taka sama, czyli Hummer potrafi się zatrzymać się na małym krzaczku.
Oczywiście problemy techniczne już zdążyły wystąpić. Dźwięki i muzyka bardzo często się tracą i szumią. W ŻADNEJ grze nie mam takiego problemu. Nawet w ArmA 1. Wszystkie sterowniki zainstalowane. Mam kartę X-FI Extreme Gamer. Wkurza mnie, więc czekam na patcha w kwestii dźwięku. Bieg żołnierzy nadal przypomina trucht konia...
HDR jest trochę przesadzony. Wygląda to jakby gracz miał soczewki na oczach.
Wkurza mnie trochę, że nie wszystkie dialogi mają dubbing. Większość ludzi, z którymi w grze rozmawiałem, nic nie mówią, a są tylko podpisy. Oczywiście brak ruszania ustami.
Mój sprzęt - Athlon X2 4400+, 2 GB i GeForce 8800 GT - Wszystko na High (jest jeszcze Very High), zasięg 3000 metrów, rozdzielczość 1366x768
Właściwie cały czas mam stałe 30 klatek, ale tylko kiedy są pop-up terenu, to spada do 15. Optymalizacja jest więc okej.
Wracam do gry. Potem sprawdzę wszystko, o co prosiliście.
Pograłem już trochę i co mogę powiedzieć:
Jak obiecałem Vilasowi, nie będę się na tym koncentrował, choć graficznie jest przepięknie. Tylko Killzone 2 na PS3 wygląda lepiej, ale tam nie takich przestrzeni i możliwości. Co do gry:
Przeszedłem pierwszą misję w kampanii i AI naszych kompanów zachowywało się w porządku. Rozdzielali się, chodzili pod ścianami, skradali się obok domków i szybko załatwiali niewyszkolonych "czedaków".
Nie wiem czy to skradanie było zasługą dobrych waypointów, czy też właśnie AI.
Fizyka kolizji nadal taka sama, czyli Hummer potrafi się zatrzymać się na małym krzaczku.
Oczywiście problemy techniczne już zdążyły wystąpić. Dźwięki i muzyka bardzo często się tracą i szumią. W ŻADNEJ grze nie mam takiego problemu. Nawet w ArmA 1. Wszystkie sterowniki zainstalowane. Mam kartę X-FI Extreme Gamer. Wkurza mnie, więc czekam na patcha w kwestii dźwięku. Bieg żołnierzy nadal przypomina trucht konia...

HDR jest trochę przesadzony. Wygląda to jakby gracz miał soczewki na oczach.
Wkurza mnie trochę, że nie wszystkie dialogi mają dubbing. Większość ludzi, z którymi w grze rozmawiałem, nic nie mówią, a są tylko podpisy. Oczywiście brak ruszania ustami.
Mój sprzęt - Athlon X2 4400+, 2 GB i GeForce 8800 GT - Wszystko na High (jest jeszcze Very High), zasięg 3000 metrów, rozdzielczość 1366x768
Właściwie cały czas mam stałe 30 klatek, ale tylko kiedy są pop-up terenu, to spada do 15. Optymalizacja jest więc okej.
Wracam do gry. Potem sprawdzę wszystko, o co prosiliście.
-
- Posty: 471
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
- ID Steam:
- Numer GG: 2993491
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Oczywiście, przecież już Placebo na BIFie pisał, że gra zawiera wszystkie języki oprócz GUI które jest tylko po niemiecku. Nawet podobno wyszedł już jakiś mod zmieniający język gry (wracają czasy A1).
- Cleric
- Posty: 272
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:27
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Libria
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
hehe Forrestal ... rzeczywiście kuloodporne, nielatające czołgi i reagujące na wroga AI to dla Ciebie wygórowane oczekiwania?



- Radeon
- Posty: 778
- Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
- ID Steam:
- Numer GG: 4014140
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Skoro są takie hece jakie przewidywaliśmy, to sprawdź jeśli możesz, czy gra ruszy na jednym rdzeniu. Znaczy - wyłącz tam w jakiś sposób drugi rdzeń i odpal na jednym. 


Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Dobra, pomijając to, że dźwięk mi się dalej kaszani, a ArmA 2 drugi raz się wysypała, sprawdziłem parę rzeczy:
eJay:
Athlon X2 4400+, 2 GB i GeForce 8800 GT
Detale: Wszystko High, zasięg 3000 metrów, rozdzielczość 1366x768
FPS: Gdy nic się nie dzieje, stałe 30 klatek. Podczas strzelanin żołnierzy to samo. Podczas większej zadymy zaczyna spadać do 20, w zależności od ilości jednostek. Na ziemi jest więc okej. Gorzej jest w locie, bo streaming terenu i pop-upy powodują nawet spadek do 10-12 klatek.
Z pasażera mogłem podziwiać BMP 2 od środka, ale był strasznie biedny. Nic specjalnego. Kobra wygląda w środku tak jak w ArmA 1. Kiepskie teksturki i nic więcej.
Abrams różni się od tego z Army tym, że ma granaty dymne.
Sorry, jak coś mi się pomineło w tej lawinie postów.
Edit: Radeon - według instrukcji, gra rusza na jednym rdzeniu. Minimum wymagany jednordzeniowy athlon 3200+ lub Pentium 4 3.0 GHZ
eJay:
Nigdy nie byłem fanem edytora i słabo się na tym znałem, ale z tego co zdążyłem zauważyć, to edytor (poza szatą graficzną) niczym się nie różni od tego z ARMA.1. Jak w edytorze wygląda to wklejanie skryptów? o że 3 D nie ma to już wiemy.
Sprzęt:2. Wydajność! Jaki sprzęt, jakie detale, ile fps w powietrzu na ziemi, podczas walk.
Athlon X2 4400+, 2 GB i GeForce 8800 GT
Detale: Wszystko High, zasięg 3000 metrów, rozdzielczość 1366x768
FPS: Gdy nic się nie dzieje, stałe 30 klatek. Podczas strzelanin żołnierzy to samo. Podczas większej zadymy zaczyna spadać do 20, w zależności od ilości jednostek. Na ziemi jest więc okej. Gorzej jest w locie, bo streaming terenu i pop-upy powodują nawet spadek do 10-12 klatek.
W zasadzie lepiej niż w ArmA. Zawsze szukają osłon, skradają się, okrążają przeciwniki. Wszystko oczywiście kiedy ustawisz umiejętności na maksa, bo niżej może dojść do pewnych kompromisów.3. Micro AI - jak się zachowuje podczas walk.
Niestety nie, a przynajmniej nie te, które oglądałem. Z kamery strzelca, kierowcy, dowódcy nie da się zobaczyć żadnego elementu wnętrza, poza tym, co mamy przed oczami.4. Czy czołgi mają wnętrza 3d?
Z pasażera mogłem podziwiać BMP 2 od środka, ale był strasznie biedny. Nic specjalnego. Kobra wygląda w środku tak jak w ArmA 1. Kiepskie teksturki i nic więcej.
Abrams różni się od tego z Army tym, że ma granaty dymne.
Przy biegu żołnierz bardziej macha rękami no i animacje wsiadania są trochę lepsze, choć do takiego GTA brakuje.5. Jakieś nowe animacje oprócz skakania przez płot?
Części ciała w zasadzie tak jak w ArmA. Pojazdy to samo. Budynkom albo odpadnie ściana, albo nic się nie dzieje (ArmA).- czy zmieniło sie coś w mechaniźmie zniszczeń (zabijanie karabin/pistolet i różne części ciała, niszczenie pojazdów z różnych miejsc uderzeń, budynki),
Tu jest trochę lepiej. Da się AI zaskoczyć, choć nie spodziewaj się cudów. To tylko ulepszenie Army.- reakcje AI na przeciwników zza krzaka, trawy, strzał w powietrze, dezorientację po wybuchu, dezorientacje czy wie kto i skąd strzelał w jego pojazd,
Jeszcze nie sprawdzałem, choć HDR jak wyżej pisałem jest przesadzony.- HDR w pojeździe/pomieszeniu, używanie zbliżenia patrząc przez NVG w nocy w bazie gdzie pali sie ognisko/latarnia,
Jak masz wyciszoną, to z daleka się nie kapną. Jak walniesz z normalnej, to raban wszystko budzi dookoła.- wyciszona broń a broń nie wyciszona - reakcja AI,
Nie sprawdzałem jeszcze.- czy AI wali z wyrzutni w grupe ludzi, czy Stinger jest używany przeciw czołgom,
Trzymają formację, ale w razie zagrożenia się rozdzielają i ostrożnie się kryją między domami.- czy AI ma suicidal engagement, gdy puścisz grupe na grupe, czy trzymaja formację nacierając,
koło Urala pada po 15 nabojach, koło BRDM po 32. Porażka ze strony BISu.- różnice strzałów w koło BRDM a koło Urala (pojazdy opanc mają mechanizmy pompowania kół, wiec taki BRDM powinien mieć dużo odporniejsze koła niż ciężarówka),
Pojazdy, niczym w ArmA, lubią się poprzytulać. Kręta ścieżka to duże wyzwanie dla AI. Między domami w ogóle nie przejedziesz.- kolizje konwojów - daj 6 pojazdów T72, BMP itp. jadących w kolumnie na krętej ścieżce - czy jakiegoś zepchną z drogi i wywalą go
Jeszcze się nie zdarzyło., czy nie pozabijają sie przy wsiadaniu (że ktoś kogoś przejechał)
![]()
Sorry, jak coś mi się pomineło w tej lawinie postów.
Edit: Radeon - według instrukcji, gra rusza na jednym rdzeniu. Minimum wymagany jednordzeniowy athlon 3200+ lub Pentium 4 3.0 GHZ
- Radeon
- Posty: 778
- Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
- ID Steam:
- Numer GG: 4014140
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Ooo, no to ciekawie. To czekam na demko i wówczas zaryzykuje podniesienie ciśnienia krwi i wielkie nerwy, kiedy nawet demko będzie się sypać.Jacobss pisze: Edit: Radeon - według instrukcji, gra rusza na jednym rdzeniu. Minimum wymagany jednordzeniowy athlon 3200+ lub Pentium 4 3.0 GHZ


Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Jacobss, jak możesz to sprawdź czy są w końcu flary na statkach powietrznych.