ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Forrestal »

Testováno na PC s následujícími parametry: CPU Q6600 2,4@3,0 GHZ, 2 GB RAM a 8800 GT, screenshoty z rozlišení 1680x1050, detaily střední/nízké. Při tomto nastavení framerate neklesl pod 25 FPS.
Nie napawa to optymizmem, trzeba szykowac dolarki na lepszy sprzet.

Widac ze Tiscali robilo screeny w zlym aspect ratio bo 1280x1024 to nie 4:3 a 5:4 ;)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: eJay »

Zamiast poprawić wydajność i kastrować wegetację to oni nawalają jej tam gdzie nie trzeba... Spanel mówił rok temu, że do płynnej gry wystarczy 8800 GT... Jaaaasne. Na Low chyba.
Jacobss
Posty: 122
Rejestracja: 27 sierpnia 2007, 16:22
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Jacobss »

eJay - nie płakałbym przed wcześnie :).

ekipa z armed-assault.de też grała w betę i w ich preview było...

Kod: Zaznacz cały

[b]Jan versicherte uns, dass auf seinem heimischen Rechner mit "nur" einer Geforce 8800GT hohe Grafikeinstellungen spielbar seien. [/b]Auch auf AMD und ATI Hardware sollte das Spiel diesmal besser funktionieren, eine Präsentation im vergangenen Jahr war ausschließlich auf AMD Hardware durchgeführt worden.
Nie wiem czy znasz niemiecki, w każdym razie, Jan Pražák tutaj twierdzi, że na jego PC z Geforcem 8800 GT, gra jest grywalna na wysokich ustawieniach graficznych.

Ponadto, teraz gra powinna lepiej chodzić na AMD i kartach ATI.

Więc nie jest źle :).
Awatar użytkownika
Jajcor
Posty: 116
Rejestracja: 03 lipca 2008, 14:06
ID Steam:
Numer GG: 7138111
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Jajcor »

Nie ma co płakać.... Szczególnie, że wydają Radka 4770 podobno za 350 zł a osiągi pomiędzy 4850 i 4870 :D
_________________
Virtual Battle #1 Veteran
Obrazek
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Matte »

Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: centurion_94 »

Oglądałem nowe screeny z ArmA 2 i jestem zachwycony grafiką, oraz cieszę się, że do gry Czesi wrzucą okręty "wielkogabarytowe" (o ile screeny nie kłamią)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

więcej na:
http://armedassault.info/
Awatar użytkownika
hryst
Posty: 297
Rejestracja: 16 listopada 2006, 10:04
ID Steam: hryst
ID gracza: 0
Lokalizacja: minsk
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: hryst »

heh juz sobie wyobrażam coopiki zaczynające sie na lotniskowcu albo bardziej hardkorowo full kontakt
You will be assimilated. Resistance is futile. :ofp
Intel E6750@3.5|Abit IP35|LCD DELL 20'|X2900XT 512MB|2x2GB RAM HyperX|SATA750GB|BR LG GBW-H10N|SB A.4|Sunbeam ST + 620-A12S|
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: centurion_94 »

Jeżeli w grze ma być to, co widzimy na screenach/filmach/stronach, i wszystko będzie dobrze wykonane, to addony będą dużo mniej potrzebne (według mnie), co nie zmienia faktu, że będą mogły polepszyć grywalność.
Jak w Armie mogli nie dać lotniskowca, albo jakiegokolwiek innego okrętu, skoro USMC uratowało nam tyłki?
Poza tym w jedynce było małe urozmaicenie sprzętu. Stryker, abrams, m113, vulcan, humvee, 5t truck i chyba tyle z pojazdów zachodnich, po wschodniej stronie t-72, bmp-2, brdm-2, szyłka, ural, uaz i chyba to tyle. Lotnictwo: Littlebird, blackhawk, ah-1z, harrier, thunderbolt - to zachód. Wschód jeszcze gorzej - mi-17 (gdzie kuffa legendarny mi-24), kamov Ka-50, Su-34 i tyle? Oczywiście addony robią istny arsenał z najdalszych zakątków świata, ale jednak na czystym arma niedostatek widać.
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Forrestal »

Wkoncu jakies fajne postprocessy widac - przy skokach spadochronowych i jak sie umiera ;)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: centurion_94 »

O właśnie i skoki! SKOKI! SKOKI! (jak ja lubię to słowo). Nareszcie zeskakując na wysokości 2000m nie będziemy musieli lecieć całej wieczności. Będziemy mogli sobie skrócić drogę, nawet nie lądować :D . Swoją drogą ciekawe, czy lecąc w C-130 w ładowni i wyskakując zrobimy tak samo jak w poprzednich częściach, czyli jakby zrespawnujemy się na zewnątrz pojazdu, czy elegancko pobiegniemy po rampie i siuuuuuuuup na dół. Jak to będzie wyglądało z innymi pojazdami, szczególnie lotniczymi?
ODPOWIEDZ

Wróć do „ArmA Flash News”