ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: kondor »

2 strony, niewiele nowego:
-można grać zwierzętami
-ctd przy wchodzeniu do wielu pojazdów
-ai głupie
-duże zapotrzebowanie na cpu - na podstawie warfare i kampanii
-misje w kampanii nieliniowe, np jest zbiór zadań do wykonania: aresztowanie szpiega, znalezienie dokumentów, wyczyszczenie posterunku w dowolnej kolejności (niewielka nieliwość imho) - wybierasz zadanie heli cię tam przenosi (ściągnęli z "sabotage" :] )
-świetna grafika
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: mant3z »

Co to jest CTD przy wsiadaniu do pojazdów?
Ciekawe na jakim sprzęcie grali, na jakich ustawieniach i ile mieli fps'ów...
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Maćko »

CTD - Crash to desktop.

Czyli klasyczny komunikat windy i koniec gry ;]
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: mant3z »

:o a już myślałem że to będzie jakiś nowy bajer :P
Nie nadążam za tymi skrótami.

Granie zwierzyną? :lol: Do czego nam to potrzebne?
Marnowanie czasu i energii dla zwierzyny gdy jest poważniejszy problem jak głupie AI i CTD... dziwna polityka :no

No ale cieszmy się, jest beta, da się w nią grać... niedługo premiera :P potem załamka bo ledwo co chodzi, kredyty na nowy sprzęt i walka z patchami :D
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Maćko »

kondor pisze: -ctd przy wchodzeniu do wielu pojazdów
Cd-action pisze:beta wychodziła do pulpitu, gdy tylko chciałem zasiąść za sterami czegokolwiek, a jedynie co udało mi się osiągnąć, to kilkakrotne przeczyszczenie lufy Abramsa
Ująłeś to zbyt ogólnie, z tego co zrozumiałem to podczas próby kierowania pojazdami.
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: centurion_94 »

I tak dobrze, że robią jakieś beta-testy. O ile mi wiadomo (może jestem niedoinformowany) w "jedynce" wyszło to gorzej. Poza tym to beta, i chyba dziwne byłoby, że nie ma żadnych błędów, nie?
Jacobss
Posty: 122
Rejestracja: 27 sierpnia 2007, 16:22
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Jacobss »

Boze, widzisz i nie grzmisz. Co to znaczy "glupie AI"? Tak ogolnikowo, to ja tez sobie moge napisac. No ludzie, wybaczcie, ale co to znaczy? Jakie bledy konkretnie robi?Kondor, jak juz cos spisujesz, to napisz jakies konkrety.. jezeli mozesz oczywiscie.
mant3z pisze::o a już myślałem że to będzie jakiś nowy bajer :P
Nie nadążam za tymi skrótami.

Granie zwierzyną? :lol: Do czego nam to potrzebne?
Marnowanie czasu i energii dla zwierzyny gdy jest poważniejszy problem jak głupie AI i CTD... dziwna polityka :no

No ale cieszmy się, jest beta, da się w nią grać... niedługo premiera :P potem załamka bo ledwo co chodzi, kredyty na nowy sprzęt i walka z patchami :D
Mysle, ze ze zwierzetami chodzi o edytor. Przeciez to by bylo bez sensu w kampanii. Z premiera bym sie tak nie cieszyl. Jeszcze przesuna, zobaczysz :). Co do energii - tutaj nie chodzi o moc. Jezeli AI robi duze bledy, to dlatego, ze jest zle napisane, anie dlatego ze zwierzyna zabiera :).
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: centurion_94 »

Możecie mnie zbić, ale ja uważam, że w AI wystarczyłoby poprawić odnajdywanie ścieżek, poruszanie się w grupie i używanie osłon.
Jacobss
Posty: 122
Rejestracja: 27 sierpnia 2007, 16:22
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Jacobss »

Wybaczcie post pod postem, ale pisze z Playstation 3, a tu sie wiecej tekstu w jednym poscie nie miesci.
centurion_94 pisze:I tak dobrze, że robią jakieś beta-testy. O ile mi wiadomo (może jestem niedoinformowany) w "jedynce" wyszło to gorzej. Poza tym to beta, i chyba dziwne byłoby, że nie ma żadnych błędów, nie?
Developer przed wydaniem zawsze robi mnostwo betatestow. Zarowno OFP jak i ArmA mialy mase bugow na starcie i sprawialy wrazenie gier nie przetestowanych. Oby teraz wszystko poszlo lepiej. Wszystko zalezy od tego kiedy bedzie premiera.
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: mant3z »

:o jacobss ale się uniosłeś :)

Co do mądrości AI to wiadomo czego się spodziewać... ja się domyślam, że jest to po prostu rozbudowane AI z obecnej ArmA. Wszyscy dobrze wiemy czym to wróży.

Co do słowa energia to nie miałem na myśli energię procka tylko ludzką, która została zmarnowana na jakieś możliwości grania zwierzyną, tylko po to by jakieś małolaty się podniecały tym, że mogą pobiegać sobie dzikiem a kolega ich ubije z abramsa.
Rozumiem, że BIS chce zachęcić fanów Deer Hunter'a do zakupu ArmA ][ :)

Chciałem się wyrazić, że zamiast dodawać jakieś popierdółki, należało by się skupić na błędach, optymalizacją silnika, fizyką i AI.
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: kondor »

Jacobss pisze:Boze, widzisz i nie grzmisz. Co to znaczy "glupie AI"? Tak ogolnikowo, to ja tez sobie moge napisac. No ludzie, wybaczcie, ale co to znaczy? Jakie bledy konkretnie robi?Kondor, jak juz cos spisujesz, to napisz jakies konkrety.. jezeli mozesz oczywiscie.
autor szczegółowo o tym nie napisał, jak dobrze pamiętam (czytałem pobieżnie w supermarkecie) - w misji - zasadzce AI albo szybko ginęło, albo się rozłazili - dopytaj Maćka. Ocenił AI jako minus w podsumowaniu.
Jacobss pisze:
mant3z pisze: Granie zwierzyną? :lol: Do czego nam to potrzebne?
Marnowanie czasu i energii dla zwierzyny gdy jest poważniejszy problem jak głupie AI i CTD... dziwna polityka :no
Co do energii - tutaj nie chodzi o moc. Jezeli AI robi duze bledy, to dlatego, ze jest zle napisane, anie dlatego ze zwierzyna zabiera :).
zapewne mant3zowi chodziło o energię developerów, którą możnaby skierować na ważniejsze sprawy, ale mogę się mylić
ODPOWIEDZ

Wróć do „ArmA Flash News”