ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

ODPOWIEDZ
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: OFman »

Wiem, że zostało zapowiedziane, nawet jakiś koleś z Codemasters mi to na GC potwiedził, ale to nie znaczy, że nie zmienili/zmienią planów. Wcześniej o DLC nie było mowy. Oczywiście liczę na to, że jednak coś wydadzą bo inaczej nie mają szans z BISem nawet gdyby wydali lepszą grę - po prostu się znudzi.
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: eJay »

W najnowszym Playu będzie obszerna zapowiedź i wrażenia z grywalnej wersji OFP2. Jak ktoś kolekcjonuje gazetkę to niech poskanuje odpowiednie strony.

BTW. Niedawno miałem okazję jechać do Londynu na prezentację flashki, ale ze względu na natłok obowiązków na uczelni musiałem zrezygnować z uczestniczenia w prezentacji :(
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Artek3333 »

Szału nie robi, czyli podrasowana tylko Arma 1 http://armed-assault.de/
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Rainbow »

Ten film jest z listopada.

BTW. Where is 3d Editor?
Ostatnio zmieniony 14 sierpnia 2021, 16:01 przez Rainbow, łącznie zmieniany 2 razy.
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: OFman »

Naprawdę liczyłeś na edytor 3D? Z tego co się dowiedziałem jakiś czas temu BIS się zastanawiał co z tym zrobić - inaczej mówiąc jak powiedzieć community, że edytora 3D nie będzie...

No ale może mnie zaskoczą.
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Rainbow »

Nie :P
Ostatnio zmieniony 14 sierpnia 2021, 16:01 przez Rainbow, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: SaS TrooP »

Szczerze? Jakoś mi na nim nie zależało :P

Acz fakt, obietnice bez pokrycia to drobny problem dla BISu. A tak w ogóle - to czemu nie będzie? Co stanęło im na przeszkodzie.
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Rainbow »

Ostatnio zmieniony 14 sierpnia 2021, 16:02 przez Rainbow, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: SaS TrooP »

Klimatyczne
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: OFman »

No właśnie, taka ciekawostka znaleziona w archiwum: http://arma2.pl/img/news1/pcg6wv3.jpg lewy dolny róg, co się stało się z tym? VBS-exclusive?
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Maćko »

Edytor 3d... od początku nie wierzyłem że coś takiego uda im się zrobić. Ale tak właściwie; po co to nam? Edytor który mamy w OFP i w ArmA jest wystarczająco dobrym narzędziem do tworzenie dobrych misji. Jest on bardzo prosty w obsłudze i nic mu więcej nie potrzeba (za pewne BIS znów doda kilka/naście nowych komend które nam ułatwią/utrudnią życie :D). Myślę że jedyne co BIS mógłby zrobić w sprawie edytor to stworzenie nie wielkiej konsoli za pomocą której można by pisać i edytować skrypty nie wychodząc z gry. Czasami denerwuje mnie to miganie z Army na pulpit za chwilę do notatnika i znów do ArmA. Ale... wątpię czy będą jakieś gruntowne zmiany.

Co do tego screen'a; wygląda to bardzo klimatycznie, czuję że wraca to co było najlepsze w OFP - czyli klimat. Z tego co widać przystosowanie silnika do SM 3.0 bardzo dobrze wpłynęło na efekty graficzne, HDR nie "oślepia". Ciekawe jak z cieniami drzew, (btw; dziś odkryłem że cienie w ArmA na niskich powodują większy spadek FPS niż cienie wysokie - lol? może i jestem opóźniony ale to bynajmniej dziwne, lecz z drugiej strony dobrze przekłada się na wydajność ;]) chciałbym zobaczyć dynamiczne cienie drzew (kołyszące się równo z drzewem).

Pożyjemy zobaczymy :)

Edit: http://www.armedassault.info/ftp/pics/n ... ampic1.jpg kolejny screen :) Ale niestety pokazuje on to co pozostawiła po sobie ArmA 1 - animacja strzelca tego śmigłowca; tragedia :(
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
ODPOWIEDZ

Wróć do „ArmA Flash News”