ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
-
- Posty: 471
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
- ID Steam:
- Numer GG: 2993491
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Wiem, że zostało zapowiedziane, nawet jakiś koleś z Codemasters mi to na GC potwiedził, ale to nie znaczy, że nie zmienili/zmienią planów. Wcześniej o DLC nie było mowy. Oczywiście liczę na to, że jednak coś wydadzą bo inaczej nie mają szans z BISem nawet gdyby wydali lepszą grę - po prostu się znudzi.
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
W najnowszym Playu będzie obszerna zapowiedź i wrażenia z grywalnej wersji OFP2. Jak ktoś kolekcjonuje gazetkę to niech poskanuje odpowiednie strony.
BTW. Niedawno miałem okazję jechać do Londynu na prezentację flashki, ale ze względu na natłok obowiązków na uczelni musiałem zrezygnować z uczestniczenia w prezentacji
BTW. Niedawno miałem okazję jechać do Londynu na prezentację flashki, ale ze względu na natłok obowiązków na uczelni musiałem zrezygnować z uczestniczenia w prezentacji

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Szału nie robi, czyli podrasowana tylko Arma 1 http://armed-assault.de/
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Ten film jest z listopada.
BTW. Where is 3d Editor?
BTW. Where is 3d Editor?
Ostatnio zmieniony 14 sierpnia 2021, 16:01 przez Rainbow, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 471
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
- ID Steam:
- Numer GG: 2993491
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Naprawdę liczyłeś na edytor 3D? Z tego co się dowiedziałem jakiś czas temu BIS się zastanawiał co z tym zrobić - inaczej mówiąc jak powiedzieć community, że edytora 3D nie będzie...
No ale może mnie zaskoczą.
No ale może mnie zaskoczą.
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Nie 

Ostatnio zmieniony 14 sierpnia 2021, 16:01 przez Rainbow, łącznie zmieniany 2 razy.
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Szczerze? Jakoś mi na nim nie zależało 
Acz fakt, obietnice bez pokrycia to drobny problem dla BISu. A tak w ogóle - to czemu nie będzie? Co stanęło im na przeszkodzie.

Acz fakt, obietnice bez pokrycia to drobny problem dla BISu. A tak w ogóle - to czemu nie będzie? Co stanęło im na przeszkodzie.
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Nowy screen - http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak ... 4461_n.jpg
Ostatnio zmieniony 14 sierpnia 2021, 16:02 przez Rainbow, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 471
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
- ID Steam:
- Numer GG: 2993491
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
No właśnie, taka ciekawostka znaleziona w archiwum: http://arma2.pl/img/news1/pcg6wv3.jpg lewy dolny róg, co się stało się z tym? VBS-exclusive?
- Maćko
- Posty: 653
- Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Edytor 3d... od początku nie wierzyłem że coś takiego uda im się zrobić. Ale tak właściwie; po co to nam? Edytor który mamy w OFP i w ArmA jest wystarczająco dobrym narzędziem do tworzenie dobrych misji. Jest on bardzo prosty w obsłudze i nic mu więcej nie potrzeba (za pewne BIS znów doda kilka/naście nowych komend które nam ułatwią/utrudnią życie
). Myślę że jedyne co BIS mógłby zrobić w sprawie edytor to stworzenie nie wielkiej konsoli za pomocą której można by pisać i edytować skrypty nie wychodząc z gry. Czasami denerwuje mnie to miganie z Army na pulpit za chwilę do notatnika i znów do ArmA. Ale... wątpię czy będą jakieś gruntowne zmiany.
Co do tego screen'a; wygląda to bardzo klimatycznie, czuję że wraca to co było najlepsze w OFP - czyli klimat. Z tego co widać przystosowanie silnika do SM 3.0 bardzo dobrze wpłynęło na efekty graficzne, HDR nie "oślepia". Ciekawe jak z cieniami drzew, (btw; dziś odkryłem że cienie w ArmA na niskich powodują większy spadek FPS niż cienie wysokie - lol? może i jestem opóźniony ale to bynajmniej dziwne, lecz z drugiej strony dobrze przekłada się na wydajność ;]) chciałbym zobaczyć dynamiczne cienie drzew (kołyszące się równo z drzewem).
Pożyjemy zobaczymy
Edit: http://www.armedassault.info/ftp/pics/n ... ampic1.jpg kolejny screen
Ale niestety pokazuje on to co pozostawiła po sobie ArmA 1 - animacja strzelca tego śmigłowca; tragedia 

Co do tego screen'a; wygląda to bardzo klimatycznie, czuję że wraca to co było najlepsze w OFP - czyli klimat. Z tego co widać przystosowanie silnika do SM 3.0 bardzo dobrze wpłynęło na efekty graficzne, HDR nie "oślepia". Ciekawe jak z cieniami drzew, (btw; dziś odkryłem że cienie w ArmA na niskich powodują większy spadek FPS niż cienie wysokie - lol? może i jestem opóźniony ale to bynajmniej dziwne, lecz z drugiej strony dobrze przekłada się na wydajność ;]) chciałbym zobaczyć dynamiczne cienie drzew (kołyszące się równo z drzewem).
Pożyjemy zobaczymy

Edit: http://www.armedassault.info/ftp/pics/n ... ampic1.jpg kolejny screen

