Dziwne zachowanie pojazdów w konwoju

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kubczak16
Posty: 89
Rejestracja: 12 grudnia 2007, 13:26
ID Steam:
ID gracza: 0

Dziwne zachowanie pojazdów w konwoju

Post autor: kubczak16 »

Sytuacja zdaje się bardzo prosta: 6 żołnierzy w jednej grupie wsiada do 3 hummerów i mają jechać z prędkością ograniczoną w kolumnie. Jednak robią dość dziwne rzeczy. O ile pierwszy samochód jedzie normalnie, to drugi i trzeci co jakiś czas zatrzymuje się, cofa lub skręca i znów dojeżdża do poprzedzającego. I sytuacja się powtarza. Próbowałem ograniczyć im prędkośc skryptem xxx limitSpeed xxx ale nic to nie dało. To przypadłość gry czy da się jakoś nad tym zapanować?
Obrazek
Awatar użytkownika
polikerski
Posty: 236
Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Marki

Re: Dziwne zachowanie samochodów

Post autor: polikerski »

Też miałem taki problem.
Musisz ustawić punkty kontrolne dla wszystkich pojazdów oddzielnie w jedno miejsce.
Chyba.W każdym razie spróbuj. :twisted:
Gdy widzisz błysk, jest już za późno...
Obrazek
Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3
; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Dziwne zachowanie samochodów

Post autor: Maćko »

Skoro wszyscy są w jednej groupie to jak ma dać im trzy osobne punkty trasy ?

Ja konwoje robię zawsze tak: Jedna grupa, w twoim przypadku niech będzie to 6 ludzi. Jak dajesz im żeby wsiedli do tych hmmwv to usadź ich wg. rangi, czyli np. hmv1 - dowódca (kapitan) i pasażer lub stzelec (zależnie od hmmwv) porucznik, hmv2- dwóch sierżantów, hmv3 - dwóch kaprali lub kapral i szeregowy. Gdy ustawiam konwój w takim szyku, jadą jak po maśle i nie robią nic głupiego, ewentualnie daj im jeszcze zachowanie beztroskie, lub bezpieczne.
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
kubczak16
Posty: 89
Rejestracja: 12 grudnia 2007, 13:26
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Dziwne zachowanie samochodów

Post autor: kubczak16 »

Spróbuję :) może być też taka sprawa, że polna droga w jakiś sposób "ogranicza" AI. Zachowanie beztroskie odpada, bo później konwój będzie zaatakowany, chyba żeby zmienić dopiero w punkcie docelowym.

Edit:
Nic to nie zmieniło, za to chyba wiem w czym jest problem. "prędkość ograniczona" coś tutaj szwankuje. Po zmianie na "normalna" jest ok :) Arma to nie OFP jednak ;p dzięki za pomoc. Temat do zamknięcia :)
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”