Sahrani no-grass

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Sahrani no-grass

Post autor: Rainbow »

No dobrze, ale samo wł/wył trawy to nie wszystko. Niektórzy chcieli by z nią pograć, ale np. w mniej urozmaiconej wersji.
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: Sahrani no-grass

Post autor: -=HuNTeR=- »

Hmm, najlepiej jak by tę trawę dało się ustawiać tak jak np. czas gry podczas ekranu ze slotami.

@zx
Czytać umiemy, ale czy jeżeli w nast. patchu będziemy mogli modyfikować ust. trawy, to dlaczego w kolejnych patchach nie może być zmieniona trawa? Jak nie zmieni jej BIS to za pewne ktoś z addonmakerów.;) Tylko szkoda, że to już będzie jako addon, bo po sieci na klasycznych wyspach nie pogramy z nią. :|
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Sahrani no-grass

Post autor: OFman »

Udało mi się zmniejszyć rozmiar traw. Teraz są o połowę mniejsze niż w oryginale:

http://www.arma-zone.pl/ArmA/trawa2.jpg

U mnie różnica FPS wynosi ok. 5, ale wywalę jeszcze te kwiatki i kamyki to może przybędzie jeszcze kilka klatek.
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Awatar użytkownika
Koval
Posty: 378
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 20:59
ID Steam:
Numer GG: 5246848
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: Sahrani no-grass

Post autor: Koval »

Wypas wypas ale teraz to i tak już Twoja praca na marne idzie, bo w patchu będzie sterowanie jakością i zapewne gęstością trawy :)
ASUS K72J
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Sahrani no-grass

Post autor: OFman »

:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Awatar użytkownika
Cooba
Posty: 65
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 23:21
ID Steam:

Re: Sahrani no-grass

Post autor: Cooba »

Nieźle OFMan. Przynamniej widać że da sie :)
Osobiscie nie mam zamiaru grac bez trawy ale wolałbym zeby była biut niższa ... albo bardziej zróżnicowana - w niektorych miejscach wysoka w innych niska itp. Szkoda że tą trawe dali na przyklad na polach uprawnych. Z lotu ptaka widac bardzo przyjemne tekstury zaoranej ziemi, rozne takie tam rodzaje. Robi to swietny klimat. Niestety z poziomu troopera nie widac tych textur bo wszedzie jest trawa i nie ma róznicy czy idziemy po zaoranym dopiero co polu czy po łące. No a szkoda. To juz jednak leżało w gestii mapmakera.
Awatar użytkownika
Rafael3D
Posty: 440
Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
ID Steam:
Numer GG: 11844
ID gracza: 0
Lokalizacja: UK

Re: Sahrani no-grass

Post autor: Rafael3D »

Z trawa jest jeszcze jeden problem...
Przyklad: lezymy ze snajperka na jakims wzgorzu (oczywiscie pokrytym trawa) obserwujac wroga bedacego u podnoza tegoz pagorka, w dosc duzej od nas odleglosci ...
Lezac nie mozemy dojrzec NIC (poza trawa oczywiscie). Natomiast gdy "wychyniemy" zza trawy zauwazymy ze nawet lezacy "w trawie" wrogowie sa widoczni jak na dloni ! Czyli tekstura trawy nakladana jest tylko - jak to wspomnieliscie - JEDYNIE w promieniu 50m wokol grajacego!?
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: Sahrani no-grass

Post autor: -=HuNTeR=- »

@up
Tak...niestety jakby trawa nie była generowana, to by gra chyba nie poszła na żadnym szprzęcie :lol: :lol: :lol: :lol:
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Sahrani no-grass

Post autor: eJay »

To jest niestety ból. Moim zdaniem troszkę pośpieszyli się z tą trawą - mogli ją dać dopiero przy Game 2. Licze na fanów i mapmapkerów :)
Awatar użytkownika
yorgoo
Posty: 26
Rejestracja: 18 grudnia 2006, 10:21
ID Steam:

Re: Sahrani no-grass

Post autor: yorgoo »

reasumujac najlepiej jak trawe sie wyp..... na zbity pysk i nie bedzie dyskusji na temat jej wysokosci i tego jak daleko jest widziana przez zolnierza. Z tego co juz wiemy pomysl moze i byl dobry jednak wykonanie przysporzylo wiecej zlego niz pozytku. Tak wiec w pelni popieram pomysl ustawiania serwerow tak by po wyjsciu patcha kontrolujacego obecnosc trawy, poprostu ja wylaczano.
grunt to w ch.. prąd i okna na front
Awatar użytkownika
Eddie
Posty: 36
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 15:21
ID Steam:

Re: Sahrani no-grass

Post autor: Eddie »

Za duzo dramatyzmu. Jakos grajac MP nie zauwazylem wiekszej roznicy jesli chodzi o ta druzgocaca przewage gdy sie wali z dystansu czy na stojaco. No ale najlatwiej wszystko zrzucic na trawe ;)
Zablokowany

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”