Sahrani no-grass
Moderator: Inkwizytor
Re: Sahrani no-grass
No dobrze, ale samo wł/wył trawy to nie wszystko. Niektórzy chcieli by z nią pograć, ale np. w mniej urozmaiconej wersji.
- -=HuNTeR=-
- Posty: 431
- Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
- ID Steam:
- Numer GG: 7474995
- Kontakt:
Re: Sahrani no-grass
Hmm, najlepiej jak by tę trawę dało się ustawiać tak jak np. czas gry podczas ekranu ze slotami.
@zx
Czytać umiemy, ale czy jeżeli w nast. patchu będziemy mogli modyfikować ust. trawy, to dlaczego w kolejnych patchach nie może być zmieniona trawa? Jak nie zmieni jej BIS to za pewne ktoś z addonmakerów.
Tylko szkoda, że to już będzie jako addon, bo po sieci na klasycznych wyspach nie pogramy z nią. 
@zx
Czytać umiemy, ale czy jeżeli w nast. patchu będziemy mogli modyfikować ust. trawy, to dlaczego w kolejnych patchach nie może być zmieniona trawa? Jak nie zmieni jej BIS to za pewne ktoś z addonmakerów.


-
- Posty: 471
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
- ID Steam:
- Numer GG: 2993491
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Sahrani no-grass
Udało mi się zmniejszyć rozmiar traw. Teraz są o połowę mniejsze niż w oryginale:
http://www.arma-zone.pl/ArmA/trawa2.jpg
U mnie różnica FPS wynosi ok. 5, ale wywalę jeszcze te kwiatki i kamyki to może przybędzie jeszcze kilka klatek.
http://www.arma-zone.pl/ArmA/trawa2.jpg
U mnie różnica FPS wynosi ok. 5, ale wywalę jeszcze te kwiatki i kamyki to może przybędzie jeszcze kilka klatek.
- Koval
- Posty: 378
- Rejestracja: 13 grudnia 2006, 20:59
- ID Steam:
- Numer GG: 5246848
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: Sahrani no-grass
Wypas wypas ale teraz to i tak już Twoja praca na marne idzie, bo w patchu będzie sterowanie jakością i zapewne gęstością trawy 

ASUS K72J
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
-
- Posty: 471
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
- ID Steam:
- Numer GG: 2993491
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Sahrani no-grass
Wiem, wiem...
ale tego za pomocą patcha nie uzyskacie:
http://www.arma-zone.pl/ArmA/trawa3.jpg
http://www.arma-zone.pl/ArmA/trawa4.jpg
http://www.arma-zone.pl/ArmA/trawa5.jpg

ale tego za pomocą patcha nie uzyskacie:
http://www.arma-zone.pl/ArmA/trawa3.jpg
http://www.arma-zone.pl/ArmA/trawa4.jpg
http://www.arma-zone.pl/ArmA/trawa5.jpg

Re: Sahrani no-grass
Nieźle OFMan. Przynamniej widać że da sie 
Osobiscie nie mam zamiaru grac bez trawy ale wolałbym zeby była biut niższa ... albo bardziej zróżnicowana - w niektorych miejscach wysoka w innych niska itp. Szkoda że tą trawe dali na przyklad na polach uprawnych. Z lotu ptaka widac bardzo przyjemne tekstury zaoranej ziemi, rozne takie tam rodzaje. Robi to swietny klimat. Niestety z poziomu troopera nie widac tych textur bo wszedzie jest trawa i nie ma róznicy czy idziemy po zaoranym dopiero co polu czy po łące. No a szkoda. To juz jednak leżało w gestii mapmakera.

Osobiscie nie mam zamiaru grac bez trawy ale wolałbym zeby była biut niższa ... albo bardziej zróżnicowana - w niektorych miejscach wysoka w innych niska itp. Szkoda że tą trawe dali na przyklad na polach uprawnych. Z lotu ptaka widac bardzo przyjemne tekstury zaoranej ziemi, rozne takie tam rodzaje. Robi to swietny klimat. Niestety z poziomu troopera nie widac tych textur bo wszedzie jest trawa i nie ma róznicy czy idziemy po zaoranym dopiero co polu czy po łące. No a szkoda. To juz jednak leżało w gestii mapmakera.
- Rafael3D
- Posty: 440
- Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
- ID Steam:
- Numer GG: 11844
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: UK
Re: Sahrani no-grass
Z trawa jest jeszcze jeden problem...
Przyklad: lezymy ze snajperka na jakims wzgorzu (oczywiscie pokrytym trawa) obserwujac wroga bedacego u podnoza tegoz pagorka, w dosc duzej od nas odleglosci ...
Lezac nie mozemy dojrzec NIC (poza trawa oczywiscie). Natomiast gdy "wychyniemy" zza trawy zauwazymy ze nawet lezacy "w trawie" wrogowie sa widoczni jak na dloni ! Czyli tekstura trawy nakladana jest tylko - jak to wspomnieliscie - JEDYNIE w promieniu 50m wokol grajacego!?
Przyklad: lezymy ze snajperka na jakims wzgorzu (oczywiscie pokrytym trawa) obserwujac wroga bedacego u podnoza tegoz pagorka, w dosc duzej od nas odleglosci ...
Lezac nie mozemy dojrzec NIC (poza trawa oczywiscie). Natomiast gdy "wychyniemy" zza trawy zauwazymy ze nawet lezacy "w trawie" wrogowie sa widoczni jak na dloni ! Czyli tekstura trawy nakladana jest tylko - jak to wspomnieliscie - JEDYNIE w promieniu 50m wokol grajacego!?
- -=HuNTeR=-
- Posty: 431
- Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
- ID Steam:
- Numer GG: 7474995
- Kontakt:
Re: Sahrani no-grass
@up
Tak...niestety jakby trawa nie była generowana, to by gra chyba nie poszła na żadnym szprzęcie

Tak...niestety jakby trawa nie była generowana, to by gra chyba nie poszła na żadnym szprzęcie




Re: Sahrani no-grass
To jest niestety ból. Moim zdaniem troszkę pośpieszyli się z tą trawą - mogli ją dać dopiero przy Game 2. Licze na fanów i mapmapkerów 

Re: Sahrani no-grass
reasumujac najlepiej jak trawe sie wyp..... na zbity pysk i nie bedzie dyskusji na temat jej wysokosci i tego jak daleko jest widziana przez zolnierza. Z tego co juz wiemy pomysl moze i byl dobry jednak wykonanie przysporzylo wiecej zlego niz pozytku. Tak wiec w pelni popieram pomysl ustawiania serwerow tak by po wyjsciu patcha kontrolujacego obecnosc trawy, poprostu ja wylaczano.
grunt to w ch.. prąd i okna na front
Re: Sahrani no-grass
Za duzo dramatyzmu. Jakos grajac MP nie zauwazylem wiekszej roznicy jesli chodzi o ta druzgocaca przewage gdy sie wali z dystansu czy na stojaco. No ale najlatwiej wszystko zrzucic na trawe 
