Real Time Editor v4 - Revision 3 Fix (v 4-r3-fix)

Dyskusje związane ściśle z ArmedAssault ;-)

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
polikerski
Posty: 236
Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Marki

Real Time Editor v4 - Revision 3 Fix (v 4-r3-fix)

Post autor: polikerski »

Dobry
Co zrobić żeby RTE najnowszy działał?
Skopiowałem plik ION.rte.pbo ,włączyłem ArmA,potem włączyłem Real Time Editor i ... nic. :no
Tak jak na filmiku zrobiłem to co trzeba: włączyłem edytor,dodałem jednostkę,uruchomiłem,nacisnąłem ESC i nie było
ikonki Real Time Editor. :rant
Zupełnie nie wiem co robić.Proszę o pomoc.Zgóry dziękuję. :dworship
Gdy widzisz błysk, jest już za późno...
Obrazek
Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3
; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Real Time Editor v4 - Revision 3 Fix (v 4-r3-fix)

Post autor: Matte »

Wersja gry?
Może readme sprawdź?
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Real Time Editor v4 - Revision 3 Fix (v 4-r3-fix)

Post autor: Artek3333 »

Mi na wersji 1.14 działa jak na razie żadnych błędów nie zauważyłem. Najpierw włączam grę potem
tworze gracza na mapie i zapisuje projekt jakąś tam nazwą, zwijam grę do paska,następnie uruchamiam ArmA RTE Capture klikam na zakładkę Merge with SQM i szukam pliku mission która jest w katalogu z jakąś tam nazwą naszej edytowanej mapki, po czym klikam Activate monitoring co spowoduje że obok napis Status: Inactive będzie na czerwono. Wchodzimy z powrotem do gry, do edytora 3D ustawiamy sobie obiekty zaznaczamy wszystkie które chcemy zapisać i w edytorze klikamy na Export. Znowu zwijamy grę do paska i w oknie Arma RTE capture pokazują sie dane więc zapisujemy to czyli klik na File i save i zapisz podając jakąś tam nazwę np.bbb po tym procesie wchodzimy znowu do gry i przerywamy edytor gry do widoku mapki z graczem, następnie znowu zwijamy grę do paska wczytujemy w Arma rte capture plik mission wchodząc na zakładkę Merge with SQM następnie na File i loand i widzimy utworzony plik z nazwą bbb więc dajemy na otwórz wchodzimy do gry i wczytujemy ponownie naszą misje, po wczytaniu będziemy mieli obiekty które ustawiliśmy w edytorze 3d . Trochę kombinacji, ale tak tylko u mnie to działa. :?
Awatar użytkownika
polikerski
Posty: 236
Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Marki

Re: Real Time Editor v4 - Revision 3 Fix (v 4-r3-fix)

Post autor: polikerski »

W ogóle nie wiedziałem o co chodzi. Niby mi działało tylko nie wiedziałem jak to uruchomić.
:oops: :oops: :oops: Ale teraz już wiem.Wielkie dzięki. :dworship
Gdy widzisz błysk, jest już za późno...
Obrazek
Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3
; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
Awatar użytkownika
polikerski
Posty: 236
Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Marki

Re: Real Time Editor v4 - Revision 3 Fix (v 4-r3-fix)

Post autor: polikerski »

A tak wogóle nie ma prostrzego sposobu?
:?:
Gdy widzisz błysk, jest już za późno...
Obrazek
Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3
; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
MaxUSMC255
Posty: 19
Rejestracja: 06 października 2008, 22:00
ID Steam:
Numer GG: 12265157
ID gracza: 1043460
Lokalizacja: Kraków

Re: Real Time Editor v4 - Revision 3 Fix (v 4-r3-fix)

Post autor: MaxUSMC255 »

Jest... Ja po prostu po uruchomieniu Army, minimalizuje ją, odpalam to RTE Capture, klikam na "Active monitoring". Potem już w RTE Exportuje elementy, minimalizuje i Merge with SQM... Tyle. Potem w RTE Capture tylko New file i znowu export itd.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna dyskusja o ArmA”