Nie wspomnę już o filmiku z Army II, gdzie w pewnym momencie żołnierz (AT) wtapia się w płot. Świetnie wykonana gra, nie ?
ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
Powiem krótko - jesteś nieobiektywny i za wszelką cene próbujesz nam wmówić, że ArmA 2 jest lepsza od OFP2 a w rzeczywistości jest inaczej.
Nie wspomnę już o filmiku z Army II, gdzie w pewnym momencie żołnierz (AT) wtapia się w płot. Świetnie wykonana gra, nie ?
Nie wspomnę już o filmiku z Army II, gdzie w pewnym momencie żołnierz (AT) wtapia się w płot. Świetnie wykonana gra, nie ?
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
Trzeba czekać do 1 września, aż odpalą oficjalną stronę.
Ostatnio zmieniony 10 sierpnia 2021, 22:19 przez Rainbow, łącznie zmieniany 3 razy.
-
OFman
- Posty: 471
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
- ID Steam:
- Numer GG: 2993491
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
Tajgeer gdzie w moim poscie widzisz brak obiektywności? o Armie2 nie pisałem bo nie widziałem gry, widziałem za to prezentacje OFP2, która mnie nie zachęciła do tej gry choć liczyłem na to, że bedzie inaczej.
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
Oczerniasz OFP2 używając "OFP1" "ArmA1" w tym samym zdaniu.OFman pisze:Tajgeer gdzie w moim poscie widzisz brak obiektywności? o Armie2 nie pisałem bo nie widziałem gry, widziałem za to prezentacje OFP2, która mnie nie zachęciła do tej gry choć liczyłem na to, że bedzie inaczej.
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
Rainbow pisze:No coż...chłopaki się zmęczyły, więc spakowali co swoje i w drogę nach Praha. - nazwę to po imieniu Great Escape
Może nie mieli zbyt wiele nowego do pokazania, a włosy Ondreja dawno przestały być atrakcją?
Nie wiem czego oczekujesz po firmie ktora wystawia sie tylko w hali biznesowej. Wiekoszsc "branzy" zwinela sie juz w piatek walsnie zeby nie miec doczynienia z cala banda pospolitych graczy. Wiekszosc biznesowych spraw zalatwili w srode, dziennikarze tez juz swoje widzieli to nie mieli co siedzie. Normalka w tym biznesie
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
Potwierdzam zdanie Tajgeera. Tak jak już pisałem wcześniej. Skoro jesteś wyjątkowo pozytywnie nastawiony do jednej gry, a negatywnie do drugiej (w końcu dla Army, OFP2 to "jakaś" konkurencja) to inaczej postrzegasz pewne sprawy. Skoro rozumiesz, że to "alpha" to chyba zdajesz sobie sprawę, że wszystko to co zostało zaprezentowane, w najbliższym czasie zostanie poprawione, bo przecież tak być musi. Codemasters to zbyt znana firma w branży, aby wypuścili do tego stopnia niedopracowany towar. Próbujesz się przyczepić do grafiki porównując ją do pierwszego OFP i pierwszej Army. Tyle, że takie porównania są kompletnie bezpodstawne. Tak samo nie rozumiem Twojego wyśmiewania OFP2? Co tutaj w tym jest takiego śmiesznego i co Cię tak bardzo bawi?OFman pisze:Pomijając już wszystkim dobrze znane renderki z E3 było widać kilka nowych ujęć ingame. Ja tradycyjnie największą uwagę zwróciłem na mapę i obiekty. Rozumiem, że to alpha, ale tekstura terenu wygląda tylko nieco lepiej niż w OFP1. Oczywiście w niedalekiej odległości od gracza, dalej jest to jedna wielka plama. Drzewa również nie wyglądają za ciekawie, troche przypominały mi te z BF2. Została jeszcze trawa...Jest zrobiona w identyczny sposób ja te w BF2 czy te co były na moim Drago z OFP. Z powietrza wyglądała bardzo dziwnie a już przecież w Armie1 zostało to całkiem dobrze rozwiązane. Tekstury obiektów też nie były jakoś specjalnie szczegółowe, na pewno nie lepsze niż w Armie1.
To wydaje mi się wyjaśnia moją jedyną obawę związaną z OFP2. Jeśli będzie możliwość tworzenia dodatków, to jestem spokojny o przyszłość tej gry. Przypuszczam, że za rok, na kolejnym GC znów zostanie pokazana już niemal finalna wersja OFP2. Nie przypuszczam, aby w pierwszej połowie 2009 roku gra ujrzała światło dzienne biorąc pod uwagę stopień ukończenia.OFman pisze:2. Będzie możliwość tworzenia dodatków do gry tak jak to było w OFP1. Narzędzia zostaną wydane razem z grą.
-
OFman
- Posty: 471
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
- ID Steam:
- Numer GG: 2993491
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
Sytuacja, w której podczas prezentacji gry na największych europejskich targach okazuje się, że nie gra nie chce się uruchomić. Powiedz z czego śmieją się ci ludzie: http://pl.youtube.com/watch?v=MugPp_v5LfoCo tutaj w tym jest takiego śmiesznego i co Cię tak bardzo bawi?
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
OFman gładko podsumował wszystko. Nie porównywał realizmu obu gier, bo jeszcze tego nie czuć, ale jeżeli widział na oczy jak wygląda gra na dużym ekranie to już chyba można sobie wyrobić opinię na ten temat, nie?
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
czemu bezpodstawne? ocenił to co widziałMirage pisze:Próbujesz się przyczepić do grafiki porównując ją do pierwszego OFP i pierwszej Army. Tyle, że takie porównania są kompletnie bezpodstawne.
Nie rozumiem. Najpierw piszesz, że masz obawy i mają one swoje wyjaśnienie, a później, że jesteś spokojny o przyszłość tej gryMirage pisze: To wydaje mi się wyjaśnia moją jedyną obawę związaną z OFP2. Jeśli będzie możliwość tworzenia dodatków, to jestem spokojny o przyszłość tej gry.
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
Moim zdaniem Codemasters pokazał całkowitą protoplastę OFP2. Gdyby w tym roku nie pokazali nic z in-game ludzie zapewne by już ich zignorowali. Musieli pokazać, że coś przez ten rok robili. Jak ktoś czytał ten materiał o historii tworzenia to by wiedział, że zespoły developerskie na świecie odmawiały stworzenia TAKIEJ gry i wyszło na to, że muszą to przygotować w swoim zakresie. Nie ma wątpliwości, że znaczący procent pracy dopiero przed nimi. Pewnie jest jednak to, że niedorobionej kaszany nie wydadzą, gdyż po pierwsze zniszczyło by to ich finansowo, a po drugie popsuło wizerunek wydawcy.
BIS na początku swojego istnienia pokazał klasę, a nawet wyprzedził konkurencję o lata dzięki OFP, a potem świetnemu Resistance w 2003. Od tamtego czasu rozczłonkowali się na OFP:E, OFP2 (potem Game2), ArmA no i te VBSy. Dzisiaj niestety są z tyłu stawki, i nie nadążają za zmianami. Taka mi myśl przyszła, czy przypadkiem ArmA2 to nie jest gra robiona przez całkowicie nowych ludzi. Przecież BIS przez te wszystkie lata wchłonął wiele teamów tworzących mody (COMBAT, CSLA, BAS, RHS) i pojedyncze osobistości.
BIS na początku swojego istnienia pokazał klasę, a nawet wyprzedził konkurencję o lata dzięki OFP, a potem świetnemu Resistance w 2003. Od tamtego czasu rozczłonkowali się na OFP:E, OFP2 (potem Game2), ArmA no i te VBSy. Dzisiaj niestety są z tyłu stawki, i nie nadążają za zmianami. Taka mi myśl przyszła, czy przypadkiem ArmA2 to nie jest gra robiona przez całkowicie nowych ludzi. Przecież BIS przez te wszystkie lata wchłonął wiele teamów tworzących mody (COMBAT, CSLA, BAS, RHS) i pojedyncze osobistości.
Ostatnio zmieniony 10 sierpnia 2021, 22:20 przez Rainbow, łącznie zmieniany 1 raz.
- Drone
- Posty: 217
- Rejestracja: 13 grudnia 2006, 02:39
- ID Steam:
- Numer GG: 4111057
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Kraków
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
Mahaha, kocham toTajgeer pisze:Powiem krótko - jesteś nieobiektywny
