OFP 2
Moderator: Inkwizytor
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: OFP 2
Czyli nie ma to jak kamera DV i kilka kaset ;p
Swoją drogą, wygląda obiecująco.
Swoją drogą, wygląda obiecująco.
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: OFP 2
pośród żłobów z których jadaDawidson pisze:Osiołkowi w żłoby dano: w jednym owies, w drugim siano
z niezdecydowania pada ;D
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
- Drone
- Posty: 217
- Rejestracja: 13 grudnia 2006, 02:39
- ID Steam:
- Numer GG: 4111057
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Kraków
Re: OFP 2
Hmm... wygląda bardzo znośnie (na pewno lepiej niż to co pokazała bohemia przy ArmA2) ale boje się żeby nie wyszedł z tego taki COD tylko z otwartymi przestrzeniami
Tak czy siak, pożyjemy, zobaczymy.

Re: OFP 2
Kilka nowych screenów:
http://neocrisis.com/content/view/1928/41/
http://neocrisis.com/content/view/1928/41/
- klamacz
- Posty: 818
- Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2019934
- ID gracza: 2320644
- Lokalizacja: Szczytno
- Kontakt:
Re: OFP 2
jak mam zobaczyc przeciwnika 200 metrow ode mnie, ukrytego w krzaczkach jesli tlo to jedna wielka rozmazana plama?
na screenach tylko modele zolnierzy i calkiem ladna trawa mi sie podoba.
Trawa, mimo, ze teksture ma dosyc niskiej jakosci jest gesta i realistycznie rozlozona tzn. nie jest rowna, ma mniej i bardziej geste miejsca, slady po sciezkach itp.
Za to drzewa sa marne, przyrownujac je do niesamowitych wizualnie drzew w Arma to sorry, porazka. Poziom ponizej Obliviona...
Ogolnie zauwazam jakby modele postaci, pojazdow i broni byly znacznie mniejszej jakosci niz w Arma i Arma 2 - chodzi mi tu o geometrie. Troche tak jak podrasowany BF2 ...
na screenach tylko modele zolnierzy i calkiem ladna trawa mi sie podoba.
Trawa, mimo, ze teksture ma dosyc niskiej jakosci jest gesta i realistycznie rozlozona tzn. nie jest rowna, ma mniej i bardziej geste miejsca, slady po sciezkach itp.
Za to drzewa sa marne, przyrownujac je do niesamowitych wizualnie drzew w Arma to sorry, porazka. Poziom ponizej Obliviona...
Ogolnie zauwazam jakby modele postaci, pojazdow i broni byly znacznie mniejszej jakosci niz w Arma i Arma 2 - chodzi mi tu o geometrie. Troche tak jak podrasowany BF2 ...





