
OFP 2
Moderator: Inkwizytor
- warchlaq_przebiegly
- Posty: 83
- Rejestracja: 30 lipca 2007, 10:16
- ID Steam:
- Numer GG: 1212210
- ID gracza: 0
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: OFP 2

Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Re: OFP 2
Hej panowie, co jest z wami! Zapomnieliście jak wyglądała grafika w pierwszej części OFP ja myślę, że OF2 będzie naprawdę dobrą gierką i zagości jak jej wcześniejsza wersja w naszych i wielu innych sercach a sprzęt wiadomo może coś trzeba będzie podkręcić, ale to chyba jest jasne, że wszystko idzie do przodu nie pozostaje nic innego jak tylko w miarę trzymać się z postępem.



Tylko martwi ujrzeli koniec wojny.
"Platon"
"Platon"
Re: OFP 2
Nie wiem czy oglądaliście CGI rendered trailer Race Driver Grid, ale wyglądał on niemalże tak samo jak końcowy produkt wydany w pudełku.eJay pisze:Wow, ale zajebisty CGI render! Prawie jak Shrek 7!
Wow, ale akcja, prawie jak w CoD 9!
No dobra, a gdzie gameplay?
Re: OFP 2
Equi ma rację. Filmik/Intro z GRIDa, który o dziwo był CGI przedstawia poziom grafiki z samej gry.
Ejay, nie wiem czy wiesz, ale dziś wszystkie gry używają takich efektów graficznych jak Bloom, HDR, Depth of Field itp. Te efekty pozwalają zatuszować niedoskonałości tekstur na dalsze odlegołości, a przy okazji oszukać nasz wzrok przy wygładzaniu krawędzi. Wszystko to sprowadza się do jak największej wydajności przy zachowaniu jakości obrazu.
Ejay, nie wiem czy wiesz, ale dziś wszystkie gry używają takich efektów graficznych jak Bloom, HDR, Depth of Field itp. Te efekty pozwalają zatuszować niedoskonałości tekstur na dalsze odlegołości, a przy okazji oszukać nasz wzrok przy wygładzaniu krawędzi. Wszystko to sprowadza się do jak największej wydajności przy zachowaniu jakości obrazu.
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: OFP 2
Co do RACE DRIVER: GRID. To macie racje.
Pobieglem po to do sklepu w dniu premiery nie widzac recenzji wczesniejszych i naprawde bylem zaskoczonym tym co ujrzalem. Replaye z gry wygladaja tak fajnie i co z tego ze HDR tuszuje rozne rzeczy? To ma sprawiac frajde a to czy jest tam 16x antialliasing czy cos innego to mnie nie interesuje bo mam frajde z grania. I naprawde po tym nowym trailerze z OFP2 pierwszy raz mnie naszla mysl ze Codemasters moze cos fajnego zrobic z tym
Pobieglem po to do sklepu w dniu premiery nie widzac recenzji wczesniejszych i naprawde bylem zaskoczonym tym co ujrzalem. Replaye z gry wygladaja tak fajnie i co z tego ze HDR tuszuje rozne rzeczy? To ma sprawiac frajde a to czy jest tam 16x antialliasing czy cos innego to mnie nie interesuje bo mam frajde z grania. I naprawde po tym nowym trailerze z OFP2 pierwszy raz mnie naszla mysl ze Codemasters moze cos fajnego zrobic z tym
