Ciekawy mod do OFP

OFP - Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, opracowania, poradniki

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
kubczak16
Posty: 89
Rejestracja: 12 grudnia 2007, 13:26
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Ciekawy mod do OFP

Post autor: kubczak16 »

Skoro tak to pokuszę się o sciągnięcie :) A co do FFURa to faktycznie muli niesamowicie ;/ Przechodząc jedną z misji w kampanii ze 4 czałgami sam fakt, że jechały strasznie spowalniał grę ;/

A tak przy okazji, wiecie może czemu OFP mi resetuje kompa albo zawiesza grę, gdy kliknę w menu na kampania/zechcę uruchomić kampanię lub po prostu w czasie gry? Pamiętam, że jak ostanim razem grałem w OFP to już tego problemu nie było. Mam kartę graficzną Ati 9550 256mb ze sterami Omega 3.8.422 (wykrywa mi ją jako X1050). Czy problem tkwi w sterownikach?
Obrazek
Awatar użytkownika
kubczak16
Posty: 89
Rejestracja: 12 grudnia 2007, 13:26
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Ciekawy mod do OFP

Post autor: kubczak16 »

Sory za post pod postem, ale inaczej nikt by nie odpisał. Mam jeszcze jedno pytanie. Zna ktoś może mod podmieniający pojazdy i jednostki na coś takiego jak GRAA? Tam jest wszystko ok tylko nie ruszone są zupełnie pojazdy. Jedyne co mi przychodzi na myśl to FFUR, ale jest on zbyt wymagający jak na mojego kompa i nie da się grać kampanii. Jakieś sugestie?
Obrazek
Stary wiarus
Posty: 14
Rejestracja: 29 stycznia 2007, 18:26
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Ciekawy mod do OFP

Post autor: Stary wiarus »

kubczak16 pisze: Zna ktoś może mod podmieniający pojazdy i jednostki na coś takiego jak GRAA?
Możesz spróbować mod Y2K3, ale tylko w wersji 7.2. Modele pojazdów są tam prawie wszystkie wymienione.

A co do GRAA, to jest bardzo dobry mod. Zawiera config w formacie cpp. Przy minimalnym wysiłku można powymieniać wszystkie pojazdy na ulubione. Przy okazji można połączyć z modem ECP i wyjdzie z tego całkiem niezła "mieszanka" do przerobienia kampanii.
p.s. Ale czego byś nie użył, to i tak będzie to zardzewiały złom. :D
Awatar użytkownika
kubczak16
Posty: 89
Rejestracja: 12 grudnia 2007, 13:26
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Ciekawy mod do OFP

Post autor: kubczak16 »

Wiem, że GRAA jest dobry bo właśnie na nim gram tylko brakuje mi troche nowoczesnych, ewentualnie ładniej zrobionech zardzewiałych złomów :twisted: Na robieniu jednostek i tym podobnych zupełnie się nie znam więc ta opcja odpada ;/
Obrazek
Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Ciekawy mod do OFP

Post autor: JonPL »

Genialny jest Modern Combat mod, niestety prawie zniknął z netu; Niemniej nie znam lepszego moda do przypominania sobie OFP, polecam wszystkim, którzy jeszcze Ofp mają\grają:

MCM-SLX v1.0
Patch v1.0->1.1

Był jeszcze patch 1.2, ale jego praktycznie nie idzie już nigdzie dostać (jak ktoś ma\zna lokację to niech zapoda linka, będę bardzo wdzięczny), w wersji 1.1 zauważyłem tylko 1 buga (muzzleflash kałasznikowa z zamontowanym PSO widoczny gdy nie strzelasz)

Jednak nie psuje to jakoś gry i wciąż uważam że to najlepszy mod podmiankowy do Ofp :)
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: Ciekawy mod do OFP

Post autor: FOX-PL* »

Co do FFUR'a mi najbardziej przypadł do gustu 2006 2.0 nowsze wersje miały sporo bugów oraz muliły niesamowicie kompa fakt 2006 2.0 tez niczego sobie daje po sprzęcie jednak wystarczy posiedziec w confingu ktory bardzo prosto jest zbudowany powywalać bezpotrzebne elementy i wszystko wmiare płynnie chodzi nawet po dłuższym graniu. Sam konfigurowałem moda FFUR 2006 2.0 zmieniałem i aktualizowałem tekstury różnych pojazdów oraz broni units itp. rzeczy. Jesli chodzi o kampanie to w Operation Flashpoint działa mi bez zarzutów żadnych problemów natomiast co do kampani Resistance to w ostaniej misji w końcówce niestety ale załapuje buga. Kiedyś jeszcze konfigurowałem ECP, który pozwala na bezproblemową grę na full detalach jednak mod ten zmienia troszkę AI dzwięki oraz pare efektów dlatego jednak bardziej polecam FFUR, najwoszy 85' ma najwięcej animacji podobnych troche do moda A.C.E. w Armie I, dużym plusem jest niesamowity klimat który najbardziej pasuje do kampani OFP, gdyż zastosowane uzbrojenie pochodzi z przełomu lat 80/90 oraz podobno config mniej zamula niż starsze wersje aczkolwiek trawopodobne urozmaicenia wysp niestety ale bardzo powaznie wpływa na sprzęt warto to wykastrowac :). Co do wysp i roślinności proponuje tekstury WGL oraz roślinność znajdująca się pod linkiem http://ofp.gamepark.cz/index.php?showthis=9120 jest tam również rośliność resowska czyli taka jaką mamy na Nogovie niestety Malden posiada podstawową rośliność natomiast na Everonie oraz Kolgujevie mamy właściwą (przyznam, że resowska nie zamula kompa aczkolwiek na Malden mamy stare tekstury).
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Ciekawy mod do OFP

Post autor: SaS TrooP »

Najlepszy FFUR to był Asian Crysis i basta!
Nie spodziewałem się zupełnie tak dobrze oddanego klimatu ChRL vs. Japsy, naprawdę :D
Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Ciekawy mod do OFP

Post autor: JonPL »

Najlepszy (dla mnie) był 2006 v2.0/v2.5 (wolałem pierwszą wersję)

2:1 dla Twojej "i basta" opinii, You lose :)
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Ciekawy mod do OFP

Post autor: SaS TrooP »

BULLSHIT, YOU LYING!

FFUR 2006 był bardzo dobry, ale wiele rzeczy było niedopracowanych, np. otymalizacja. A po paczu to już była tragedia. Chcieli upodobnić moda do wydanej wcześniej Army i zrobili z tego... bullshit :P
I basta

3:2 dla "i basta"
Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Ciekawy mod do OFP

Post autor: JonPL »

ah te Twoje argumenty (...jakie argumenty???)






Jakoś nie przekonują (to powinien być demot)
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: Ciekawy mod do OFP

Post autor: FOX-PL* »

FFUR 2006 2.0 rządzi :P tymbardziej walic do japończyków w kampani zero realnej fabuly stworzonej przez producenta niestety ale walka zawsze powinna odbywać się miedzy Stanami a Ruskimi tak zawsze było jest i bedzie w ostatnich latach zaczeli kombinować z powstańcami, irakijczykami, awgańczykami oraz talibami. Ale walić po Azjatach eee... no chyba że w powietrzych bitwach.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna dyskusja / FAQ / Singleplayer / Multiplayer / Klany”