
Mam problem z plikiem cofig do replacement pack.
Mianowicie - użyłem nowego "Multicam Replacement Pack" i w config-u dodałem inną broń
oto przykład:
class multicam_replacement_INF
{
units[] = {};
weapons[] = {};
requiredVersion = 0.5;
requiredAddons[] = {"CACharacters"};
};
};
class CfgVehicles
{
class CAManBase;
class SoldierWB : CAManBase
{
model = "\CAM_Multicamo\us_soldier_b";
accuracy = 1.6;
nightVision = 1;
camouflage = 0.3;
sensitivity = 2;
cost = 50000
weapons[] = {"RH_m16a4","RH_usp","Throw","Put","Binocular","NVGoggles"};
magazines[] = {"30Rnd_556x45_Stanag", "30Rnd_556x45_Stanag", "30Rnd_556x45_Stanag", "30Rnd_556x45_Stanag", "30Rnd_556x45_Stanag", "30Rnd_556x45_Stanag", "30Rnd_556x45_Stanag", "30Rnd_556x45_Stanag", "HandGrenadeTimed", "HandGrenadeTimed", "HandGrenadeTimed", "15Rnd_9x19_usp", "15Rnd_9x19_usp", "15Rnd_9x19_usp", "15Rnd_9x19_usp"};
I jest OK - działa. Problem mój polega na tym że nie wiem jak zmienić config dla "NAJEMNIKÓW" i wojsk "GWARDI KRULEWSKIEJ" lub jak kto woli sprzymieżeńców.
Kiedy piszę config w taki sposób oto przykład:
class cfgWeapons {
class Default; // External class reference
class RifleCore; // External class reference
class Rifle : RifleCore {
};
class M16A2 : Rifle {
model = "\RH_m4\RH_M16a2.p3d";
};
class M16A2GL : Rifle {
model = "\RH_m4\RH_M16a2gl.p3d";
};
class M4GL : Rifle {
model = "\RH_m4\RH_M16A4gl.p3d";
To broń się teoretycznie zmienia - tylko textury. Celownik pozostaje niezmiennie ten sam czyli optyczny taki jak M4GL i tu moje pytanie jak to napisać żeby było OK - nadmienię że nie wiem jakiej klasy użyć np. class Soldier???(najemnik)???czy np.(BN)??? a może zupełnie inaczej?
Bardzo proszę o pomoc - nawet link do configów które zmieniają np. class Solier,Weapons i Vehicles.
Z góry wielkie dzięki
