Problem z configiem (Replacement Pack)

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
eliiot47
Posty: 11
Rejestracja: 01 marca 2008, 14:43
ID Steam:
ID gracza: 0

Problem z configiem (Replacement Pack)

Post autor: eliiot47 »

Witam :D

Mam problem z plikiem cofig do replacement pack.
Mianowicie - użyłem nowego "Multicam Replacement Pack" i w config-u dodałem inną broń
oto przykład:

class multicam_replacement_INF
{
units[] = {};
weapons[] = {};
requiredVersion = 0.5;
requiredAddons[] = {"CACharacters"};
};
};


class CfgVehicles
{

class CAManBase;

class SoldierWB : CAManBase
{
model = "\CAM_Multicamo\us_soldier_b";

accuracy = 1.6;
nightVision = 1;
camouflage = 0.3;
sensitivity = 2;
cost = 50000
weapons[] = {"RH_m16a4","RH_usp","Throw","Put","Binocular","NVGoggles"};
magazines[] = {"30Rnd_556x45_Stanag", "30Rnd_556x45_Stanag", "30Rnd_556x45_Stanag", "30Rnd_556x45_Stanag", "30Rnd_556x45_Stanag", "30Rnd_556x45_Stanag", "30Rnd_556x45_Stanag", "30Rnd_556x45_Stanag", "HandGrenadeTimed", "HandGrenadeTimed", "HandGrenadeTimed", "15Rnd_9x19_usp", "15Rnd_9x19_usp", "15Rnd_9x19_usp", "15Rnd_9x19_usp"};

I jest OK - działa. Problem mój polega na tym że nie wiem jak zmienić config dla "NAJEMNIKÓW" i wojsk "GWARDI KRULEWSKIEJ" lub jak kto woli sprzymieżeńców.
Kiedy piszę config w taki sposób oto przykład:

class cfgWeapons {
class Default; // External class reference
class RifleCore; // External class reference

class Rifle : RifleCore {
};

class M16A2 : Rifle {
model = "\RH_m4\RH_M16a2.p3d";
};

class M16A2GL : Rifle {
model = "\RH_m4\RH_M16a2gl.p3d";

};

class M4GL : Rifle {
model = "\RH_m4\RH_M16A4gl.p3d";

To broń się teoretycznie zmienia - tylko textury. Celownik pozostaje niezmiennie ten sam czyli optyczny taki jak M4GL i tu moje pytanie jak to napisać żeby było OK - nadmienię że nie wiem jakiej klasy użyć np. class Soldier???(najemnik)???czy np.(BN)??? a może zupełnie inaczej?
Bardzo proszę o pomoc - nawet link do configów które zmieniają np. class Solier,Weapons i Vehicles.

Z góry wielkie dzięki :)
eliiot47
Posty: 11
Rejestracja: 01 marca 2008, 14:43
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Problem z configiem (Replacement Pack)

Post autor: eliiot47 »

Dałem sobie radę z tym config-iem. Skorzystałem ze stron:

BI FORUMS - http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... 71;t=55116

BIS wiki - http://community.bistudio.com/wiki/Cate ... ence_Lists

Choć nadal nie wiem jak zamienić pojazdy np. helikopter. Znam classname ale kiedy
napiszę np. class Ka50 : helikopter{
model = "\RH_Hind\RHS_Mi24P.p3d";

Problem jest podobny do poprzedniego – config podmienia np. Ka50 na Hind - Mi24P
ale niestety uzbrojenie i dźwięk, praca itd. pozostaje bez zmian. Więc proszę o jakiś
przykładowy config typu (replacement.air lub wehicle)

Odnośnie pierwszego postu: Jak wspomniałem znalazłem klasy Najemników i udało mi się
również podmienić broń na inną i działa OK tylko teraz nie widzę tych jednostek w edytorze. Co mam dopisać żeby widoczni w edytorze byli najemnicy ze zmienioną bronią
To przykład jednego najemnika MG -

class SoldierMB: CAManBase {
};

class SoldierMMG: SoldierMB {

weapons[] = {"Ska_M249", "NVGoggles", "RH_m9", "Throw", "Put"};
magazines[] = {"Ska_M249mag", "Ska_M249mag", "Ska_M249mag", "Ska_M249mag", "Ska_M249mag", "Ska_M249mag", "15Rnd_9x19_M9", "15Rnd_9x19_M9", "15Rnd_9x19_M9", "15Rnd_9x19_M9"};
};


Z góry wielkie dzięki
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”