
Proszę o pomoc,z góry dzięki

Moderator: Inkwizytor
Kod: Zaznacz cały
[zakladnik1,zakladnik2,zakladnik3,zakladnik4] join player
Kod: Zaznacz cały
//SQF
Jeniec1 doMove position Wartownik;
waitUntil {Jeniec distance Wartownik < 1};
Jeniec1 action ["TAKEMAGAZINE", Wartownik, "NazwaBroni"];
Jeniec1 action ["TAKEWEAPON", Wartownik, "NazwaMagazynka"];
O tak:Gdy dolaczamy jednostke do grupy to uzywamy polecenia "join". A co nalezy wpisać, aby odłączyć jednostkę od grupy?
Kod: Zaznacz cały
[...] join grpNull
Ja bym zrobił to tak:jak wpisac warunek w skrypt camery, tak aby kamera zmienila ujecie dopiero przy spelnieniu warunku (np. zolnierz wchodzi w wyzwalacz).
Kod: Zaznacz cały
_camera = "Camera" CamCreate [0,0,0];
_camera cameraEffect ["internal","back"];
TitleCut ["","Black in",1];
part switchmove "ActsPercMstpSnonWnonDnon_Talking1";
leader SFgroup switchMove "ActsPercMstpSlowWrflDnon_Listening";
//;=== 0:36:37
// Ujecie 1
_camera camPrepareTarget [76464.48,64870.06,-23374.71];
_camera camPreparePos [2113.40,2217.34,2.87];
_camera camPrepareFOV 0.500;
_camera camCommitPrepared 0;
waitUntil{Soldacik distance nazwa_wyzwalacza =< 40};
//;=== 0:38:08;
//Ujęcie 2
_camera camPrepareTarget [-93452.74,-24139.88,13107.10];
_camera camPreparePos [2116.28,2220.75,0.75];
_camera camPrepareFOV 0.434;
_camera camCommitPrepared 0;
waituntil{camCommitted _camera};
Jeszcze nie sprawdzałem,ale dzięki.Poddaję misję ostatecznemu szlifowi i chodzi mi po głowie "co by tu jeszcze dodać".Ech,zawsze to co zrobię wydaje mi się mało doskonałe i realistyczne a przedobrzyć łatwo.Staram się natrzaskać jakichś misji cooperative teraz,póki mam trochę czasu,bo mam 3 kumpli,którzy siedzą w Anglii i chcę ich namówić na kupno ArmA,żeby można było razem pograć.Na razie namówiłem jednegoMatte pisze:chyba wyzwalacz tu nie wystarczy, potrzebny będzie skrypcior...