polscy murzyni ????
Moderator: Inkwizytor
polscy murzyni ????
mam pytanie dlaczego w modyfikacji vilasa polska armia i policja stojąca po stronie zachodniej jest KOLOROWA ??? :/ nie chodzi tu już o kwestie etniczne, ale o zwykły realizm - ilu mamy murzynów w armii ?
czy jakieś niedopatrzenie w modyfikacji czy trzeba po prostu sciągnąć jakieś dodatkowe mody ?
czy jakieś niedopatrzenie w modyfikacji czy trzeba po prostu sciągnąć jakieś dodatkowe mody ?
Re: polscy murzyni ????
Wyłączenie określonych face'ów z gry jest możliwe co można zauważyć po stronie Wschodniej.
Ostatnio zmieniony 13 sierpnia 2021, 00:45 przez Rainbow, łącznie zmieniany 1 raz.
- zGuba
- Posty: 26
- Rejestracja: 18 czerwca 2007, 16:03
- ID Steam:
- Numer GG: 9023883
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: polscy murzyni ????
przypominam że KKAS powinno używać tego samego facepacku co SLA (troszkę związane z tematem
)

Re: polscy murzyni ????
W Polsce przybywa dużo murzynów, tym bardziej i częściej w armii Polskiej, osobiście widziałem patrol dwóch murzyńskich żandarmów w polskich mundurach. Po prostu, Polska staje sie podobnym krajem do Francji czy Anglii mamy dużo więcej czarnych, i bądźmy z tego dumni



Re: polscy murzyni ????
nawet jak sie da
WP_soldier1:soldierEB {
side=1;
}
to nic nie zmienia, gdyż chyba "strona" przypisuje twarze,
w OFP wystarczyło dać
WP=soldierEB i side =1 i wojaki z ruskimi twarzami ganiały po stronie west
tutaj to nie działa
WP_soldier1:soldierEB {
side=1;
}
to nic nie zmienia, gdyż chyba "strona" przypisuje twarze,
w OFP wystarczyło dać
WP=soldierEB i side =1 i wojaki z ruskimi twarzami ganiały po stronie west
tutaj to nie działa

Re: polscy murzyni ????
@ SebaNR
Jeżeli chcesz - zajrzyj do moich PKW_GROM. Tam nie znajdziesz Murzyna czy Azjaty. Odpowiedzią jest fragment configu odpowiedzialny za przydzielaną teksturę twarzy. Po skopiowaniu i nadaniu odpowiednich tagów na pewno nie spotkasz już w/w w polskich mundurach.
Jeżeli chcesz - zajrzyj do moich PKW_GROM. Tam nie znajdziesz Murzyna czy Azjaty. Odpowiedzią jest fragment configu odpowiedzialny za przydzielaną teksturę twarzy. Po skopiowaniu i nadaniu odpowiednich tagów na pewno nie spotkasz już w/w w polskich mundurach.

Re: polscy murzyni ????
No teraz to ten topik pachnie zupelnym ApartheidemYacieK pisze:@ SebaNR
Jeżeli chcesz - zajrzyj do moich PKW_GROM. Tam nie znajdziesz Murzyna czy Azjaty. Odpowiedzią jest fragment configu odpowiedzialny za przydzielaną teksturę twarzy. Po skopiowaniu i nadaniu odpowiednich tagów na pewno nie spotkasz już w/w w polskich mundurach.

Retired. Unavailable until further notice.
Re: polscy murzyni ????
No to ja z grubej rury..Firefly pisze: No teraz to ten topik pachnie zupelnym Apartheidem.

Re: polscy murzyni ????
Jasne FF - jestem rasistą
strasznym i okropnym
. Ale już na poważnie - apartheidu tu nie ma - bo podobne pytanie tylko związane z twarzami Afrykańczyków może paść na forum Bush War.



Re: polscy murzyni ????
to Jacuś, podeśle CI konfiga do obróbki jak skończe LWP , albo masz linka w końcu do prac beta
to możesz zrobić tam wstawke
podobnie z FIA potem skopiuje
a co do Bush Wars - znalazłem fajne info o Armi nieistniejącego państwa Rodezji - mieli różowe trampki bojowe
serioooooooooooo
wojsko Rodezji miało różowe trampki bojowe
jak nie wierzycie to szukajci w góglach


a co do Bush Wars - znalazłem fajne info o Armi nieistniejącego państwa Rodezji - mieli różowe trampki bojowe

serioooooooooooo
wojsko Rodezji miało różowe trampki bojowe

jak nie wierzycie to szukajci w góglach

Re: polscy murzyni ????
@ Vilas
i want pink trampelówki. ZróuóuóuóuóP je
a co za problem wziąść z mojego cfg? Przecież możesz korzystać z moich prac do woli.
a zreszta masz tutaj


a co za problem wziąść z mojego cfg? Przecież możesz korzystać z moich prac do woli.

a zreszta masz tutaj

Jak widać losowo są przydzielane twarze w kominiarkach i bez nich. Wystarczy skopiować tekstury twarzy europejczyków do katalogu hhl w addonie aby mieć wyłącznie białasów. No i tagi zmienić....// FACE GROUPS START
class CfgFaces {
class KOMI_CAMO {
class Default { name = $STR_CFG_FACES_DEFAULT; texture = "\PKW_GROM\hhl\face9.paa"; east = false; west = false; };
class Custom { name = $STR_CFG_FACES_CUSTOM; texture = "#(argb,8,8,3)color(0.596,0.412,0.365,1)"; east = false; west = false; };
class Face1 { name = "KOMI_CAMO_1"; texture = "\PKW_GROM\hhl\face1.paa"; east = true; west = true; };
class Face2 { name = "KOMI_CAMO_2"; texture = "\PKW_GROM\hhl\face2.paa"; east = true; west = true; };
class Face3 { name = "KOMI_CAMO_3"; texture = "\PKW_GROM\hhl\face3.paa"; east = true; west = true; };
class Face4 { name = "KOMI_CAMO_4"; texture = "\PKW_GROM\hhl\face4.paa"; east = true; west = true; };
class Face5 { name = "KOMI_CAMO_5"; texture = "\PKW_GROM\hhl\face5.paa"; east = true; west = true; };
class Face6 { name = "KOMI_CAMO_6"; texture = "\PKW_GROM\hhl\face6.paa"; east = true; west = true; };
class Face7 { name = "KOMI_CAMO_7"; texture = "\PKW_GROM\hhl\face7.paa"; east = true; west = true; };
class Face8 { name = "KOMI_CAMO_8"; texture = "\PKW_GROM\hhl\face8.paa"; east = true; west = true;}; class Face9 { name = "KOMI_CAMO_9"; texture = "\PKW_GROM\hhl\face9.paa"; east = true; west = true;};
class Face10 { name ="KOMI_CAMO_10"; texture = "\PKW_GROM\hhl\face10.paa"; east = true; west = true;};
};
class INFR_CAMO {
class Default { name = $STR_CFG_FACES_DEFAULT; texture = "\PKW_GROM\hhl\face11.paa"; east = false; west = false; };
class Custom { name = $STR_CFG_FACES_CUSTOM; texture = "#(argb,8,8,3)color(0.596,0.412,0.365,1)"; east = false; west = false; };
class Face1 { name = "INFR_CAMO_1"; texture = "\PKW_GROM\hhl\face11.paa"; east = true; west = true; };
class Face2 { name = "INFR_CAMO_2"; texture = "\PKW_GROM\hhl\face12.paa"; east = true; west = true; };
class Face3 { name = "INFR_CAMO_3"; texture = "\PKW_GROM\hhl\face13.paa"; east = true; west = true; };
class Face4 { name = "INFR_CAMO_4"; texture = "\PKW_GROM\hhl\face14.paa"; east = true; west = true; };
class Face5 { name = "INFR_CAMO_5"; texture = "\PKW_GROM\hhl\face15.paa"; east = true; west = true; };
class Face6 { name = "INFR_CAMO_6"; texture = "\PKW_GROM\hhl\face16.paa"; east = true; west = true; };
class Face7 { name = "INFR_CAMO_7"; texture = "\PKW_GROM\hhl\face17.paa"; east = true; west = true; };
class Face8 { name = "INFR_CAMO_8"; texture = "\PKW_GROM\hhl\face18.paa"; east = true; west = true; };
class Face9 { name = "INFR_CAMO_9"; texture = "\PKW_GROM\hhl\face19.paa"; east = true; west = true; };
class Face10 { name = "INFR_CAMO_10"; texture = "\PKW_GROM\hhl\face20.paa"; east = true; west = true; };
};
};
// FACE GROUPS END
