polscy murzyni ????

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
SebaNR
Posty: 20
Rejestracja: 31 października 2007, 19:46
ID Steam:
ID gracza: 0

polscy murzyni ????

Post autor: SebaNR »

mam pytanie dlaczego w modyfikacji vilasa polska armia i policja stojąca po stronie zachodniej jest KOLOROWA ??? :/ nie chodzi tu już o kwestie etniczne, ale o zwykły realizm - ilu mamy murzynów w armii ?
czy jakieś niedopatrzenie w modyfikacji czy trzeba po prostu sciągnąć jakieś dodatkowe mody ?
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: polscy murzyni ????

Post autor: Rainbow »

Wyłączenie określonych face'ów z gry jest możliwe co można zauważyć po stronie Wschodniej.
Ostatnio zmieniony 13 sierpnia 2021, 00:45 przez Rainbow, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
zGuba
Posty: 26
Rejestracja: 18 czerwca 2007, 16:03
ID Steam:
Numer GG: 9023883
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: polscy murzyni ????

Post autor: zGuba »

przypominam że KKAS powinno używać tego samego facepacku co SLA (troszkę związane z tematem :mrgreen: )
Marius
Posty: 34
Rejestracja: 29 listopada 2007, 15:16
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: polscy murzyni ????

Post autor: Marius »

W Polsce przybywa dużo murzynów, tym bardziej i częściej w armii Polskiej, osobiście widziałem patrol dwóch murzyńskich żandarmów w polskich mundurach. Po prostu, Polska staje sie podobnym krajem do Francji czy Anglii mamy dużo więcej czarnych, i bądźmy z tego dumni :1th :hapy
vilas
Posty: 137
Rejestracja: 10 kwietnia 2007, 18:28
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Łorsoł

Re: polscy murzyni ????

Post autor: vilas »

nawet jak sie da
WP_soldier1:soldierEB {
side=1;
}
to nic nie zmienia, gdyż chyba "strona" przypisuje twarze,
w OFP wystarczyło dać
WP=soldierEB i side =1 i wojaki z ruskimi twarzami ganiały po stronie west
tutaj to nie działa
Obrazek
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: polscy murzyni ????

Post autor: Yac »

@ SebaNR

Jeżeli chcesz - zajrzyj do moich PKW_GROM. Tam nie znajdziesz Murzyna czy Azjaty. Odpowiedzią jest fragment configu odpowiedzialny za przydzielaną teksturę twarzy. Po skopiowaniu i nadaniu odpowiednich tagów na pewno nie spotkasz już w/w w polskich mundurach.
Obrazek
Firefly
Posty: 744
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 21:23
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: polscy murzyni ????

Post autor: Firefly »

YacieK pisze:@ SebaNR

Jeżeli chcesz - zajrzyj do moich PKW_GROM. Tam nie znajdziesz Murzyna czy Azjaty. Odpowiedzią jest fragment configu odpowiedzialny za przydzielaną teksturę twarzy. Po skopiowaniu i nadaniu odpowiednich tagów na pewno nie spotkasz już w/w w polskich mundurach.
No teraz to ten topik pachnie zupelnym Apartheidem :P.
Retired. Unavailable until further notice.
Awatar użytkownika
topas
Posty: 89
Rejestracja: 17 kwietnia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Warszawa

Re: polscy murzyni ????

Post autor: topas »

Firefly pisze: No teraz to ten topik pachnie zupelnym Apartheidem :P.
No to ja z grubej rury.. :oops: można zrobić jak ja, rozpakowac characters.pbo i zastapic 'niepożądane' twarze w folderze hhl..
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: polscy murzyni ????

Post autor: Yac »

Jasne FF - jestem rasistą :D strasznym i okropnym :P. Ale już na poważnie - apartheidu tu nie ma - bo podobne pytanie tylko związane z twarzami Afrykańczyków może paść na forum Bush War.
Obrazek
vilas
Posty: 137
Rejestracja: 10 kwietnia 2007, 18:28
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Łorsoł

Re: polscy murzyni ????

Post autor: vilas »

to Jacuś, podeśle CI konfiga do obróbki jak skończe LWP , albo masz linka w końcu do prac beta :P to możesz zrobić tam wstawke :P podobnie z FIA potem skopiuje

a co do Bush Wars - znalazłem fajne info o Armi nieistniejącego państwa Rodezji - mieli różowe trampki bojowe ;)
serioooooooooooo
wojsko Rodezji miało różowe trampki bojowe :)
jak nie wierzycie to szukajci w góglach
Obrazek
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: polscy murzyni ????

Post autor: Yac »

@ Vilas
:mrgreen: i want pink trampelówki. ZróuóuóuóuóP je :rox

a co za problem wziąść z mojego cfg? Przecież możesz korzystać z moich prac do woli. :mrgreen:
a zreszta masz tutaj :P
// FACE GROUPS START
class CfgFaces {

class KOMI_CAMO {
class Default { name = $STR_CFG_FACES_DEFAULT; texture = "\PKW_GROM\hhl\face9.paa"; east = false; west = false; };
class Custom { name = $STR_CFG_FACES_CUSTOM; texture = "#(argb,8,8,3)color(0.596,0.412,0.365,1)"; east = false; west = false; };
class Face1 { name = "KOMI_CAMO_1"; texture = "\PKW_GROM\hhl\face1.paa"; east = true; west = true; };
class Face2 { name = "KOMI_CAMO_2"; texture = "\PKW_GROM\hhl\face2.paa"; east = true; west = true; };
class Face3 { name = "KOMI_CAMO_3"; texture = "\PKW_GROM\hhl\face3.paa"; east = true; west = true; };
class Face4 { name = "KOMI_CAMO_4"; texture = "\PKW_GROM\hhl\face4.paa"; east = true; west = true; };
class Face5 { name = "KOMI_CAMO_5"; texture = "\PKW_GROM\hhl\face5.paa"; east = true; west = true; };
class Face6 { name = "KOMI_CAMO_6"; texture = "\PKW_GROM\hhl\face6.paa"; east = true; west = true; };
class Face7 { name = "KOMI_CAMO_7"; texture = "\PKW_GROM\hhl\face7.paa"; east = true; west = true; };
class Face8 { name = "KOMI_CAMO_8"; texture = "\PKW_GROM\hhl\face8.paa"; east = true; west = true;}; class Face9 { name = "KOMI_CAMO_9"; texture = "\PKW_GROM\hhl\face9.paa"; east = true; west = true;};
class Face10 { name ="KOMI_CAMO_10"; texture = "\PKW_GROM\hhl\face10.paa"; east = true; west = true;};

};

class INFR_CAMO {
class Default { name = $STR_CFG_FACES_DEFAULT; texture = "\PKW_GROM\hhl\face11.paa"; east = false; west = false; };
class Custom { name = $STR_CFG_FACES_CUSTOM; texture = "#(argb,8,8,3)color(0.596,0.412,0.365,1)"; east = false; west = false; };
class Face1 { name = "INFR_CAMO_1"; texture = "\PKW_GROM\hhl\face11.paa"; east = true; west = true; };
class Face2 { name = "INFR_CAMO_2"; texture = "\PKW_GROM\hhl\face12.paa"; east = true; west = true; };
class Face3 { name = "INFR_CAMO_3"; texture = "\PKW_GROM\hhl\face13.paa"; east = true; west = true; };
class Face4 { name = "INFR_CAMO_4"; texture = "\PKW_GROM\hhl\face14.paa"; east = true; west = true; };
class Face5 { name = "INFR_CAMO_5"; texture = "\PKW_GROM\hhl\face15.paa"; east = true; west = true; };
class Face6 { name = "INFR_CAMO_6"; texture = "\PKW_GROM\hhl\face16.paa"; east = true; west = true; };
class Face7 { name = "INFR_CAMO_7"; texture = "\PKW_GROM\hhl\face17.paa"; east = true; west = true; };
class Face8 { name = "INFR_CAMO_8"; texture = "\PKW_GROM\hhl\face18.paa"; east = true; west = true; };
class Face9 { name = "INFR_CAMO_9"; texture = "\PKW_GROM\hhl\face19.paa"; east = true; west = true; };
class Face10 { name = "INFR_CAMO_10"; texture = "\PKW_GROM\hhl\face20.paa"; east = true; west = true; };

};
};
// FACE GROUPS END
Jak widać losowo są przydzielane twarze w kominiarkach i bez nich. Wystarczy skopiować tekstury twarzy europejczyków do katalogu hhl w addonie aby mieć wyłącznie białasów. No i tagi zmienić....
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”