World in Conflict

... lub palce na klawiaturę niosą

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
Cleric
Posty: 272
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:27
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Libria
Kontakt:

Re: World in Conflict

Post autor: Cleric »

Ciekaw zatem jestem jak to wpłynie na całą sytuacje na polu bitwy - bo przecież teraz jednostki AA bedą przez to jeszcze bardziej "osiągalne" dla jednostek pancernych - poprostu trudniej będzie im ucieć - a to z kolei może pociągnąć za soba jeszcze większa dominacje śmigłowców na polu walki niż obecnie;) bo taki zaatakowany armor już nie ściągnie szybko na pomoc jednostek AA. 8)

Przeczytałem listę zmian i niektóre sa całkiem ok np.:

-It is now possible to move the Drop Zone directly after the plane has delivered the units.
- Napalm now does some burn damage over time to buildings as well as units.
- Tweaked the hitboxes for all Medium Attack Helicopters to make them more balanced.
- Orders to use Sprint, Smoke Screen and Flares defensive special abilities will now be given to all selected units with the ability, not just to units of the selected type.
- Tactical Nuke now destroys bridges in a slightly larger radius.

Ciekawe też że z bugów które teraz mają być naprawione niektórych wogóle nie uświadczyłem 8O chociażby to:
- Fixed a bug that sometimes spawned enemy fortifications in friendly Command Points. :o :o :o
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: World in Conflict

Post autor: -=HuNTeR=- »

Trimmed drag selection for infantry to focus on unit icons instead of soldiers
Może mi ktoś wytłumaczyć o co biega?:>
SiD
Posty: 420
Rejestracja: 02 stycznia 2007, 00:11
ID Steam:

Re: World in Conflict

Post autor: SiD »

Jeśli chcesz zaznaczyć grupę jednostek piechoty, to tworzysz prostokąt nie na rozproszonych żołnierzach, lecz w niego próbujesz teraz zmieścić ikony grup.
Obrazek Obrazek :cfog Obrazek
Awatar użytkownika
Cleric
Posty: 272
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:27
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Libria
Kontakt:

Re: World in Conflict

Post autor: Cleric »

Próbował ktoś już edytora i tworzenia własnych map??
Całkiem nieźle to wygląda :hapy
http://pl.youtube.com/watch?v=NNslTfxG4Bs
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
hryst
Posty: 297
Rejestracja: 16 listopada 2006, 10:04
ID Steam: hryst
ID gracza: 0
Lokalizacja: minsk
Kontakt:

Re: World in Conflict

Post autor: hryst »

Cleric pisze:Próbował ktoś już edytora i tworzenia własnych map??
kurde pod armą jakoś nie chce mi działać :o
ale filmik spoko
You will be assimilated. Resistance is futile. :ofp
Intel E6750@3.5|Abit IP35|LCD DELL 20'|X2900XT 512MB|2x2GB RAM HyperX|SATA750GB|BR LG GBW-H10N|SB A.4|Sunbeam ST + 620-A12S|
Awatar użytkownika
Cleric
Posty: 272
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:27
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Libria
Kontakt:

Re: World in Conflict

Post autor: Cleric »

Tutaj następny spoko filmik:

http://www.youtube.com/watch?v=oxokZPo6-4U

Tym razem na temat robienia filmików :) :1th
Obrazek

Obrazek
Ingram
Posty: 157
Rejestracja: 01 marca 2007, 22:24
ID Steam:
Numer GG: 10886706
ID gracza: 0

Re: World in Conflict

Post autor: Ingram »

Dobre! Muszę z tego skorzystać. Tylko nie dosłyszałem przez jakość dźwięku na youtubie jakie to komendy trzeba powpisywać. Ktoś wie?
Awatar użytkownika
Jerry
Posty: 230
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:46
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk / Warszawa

Re: World in Conflict

Post autor: Jerry »

http://www.massgate.net/downloads.php

Ściagnij World in Conflict Camera Tool Manual
:8bz
Obrazek
Ingram
Posty: 157
Rejestracja: 01 marca 2007, 22:24
ID Steam:
Numer GG: 10886706
ID gracza: 0

Re: World in Conflict

Post autor: Ingram »

A fakt, nie zauważyłem, dzięki :)
Awatar użytkownika
Cleric
Posty: 272
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:27
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Libria
Kontakt:

Re: World in Conflict

Post autor: Cleric »

Graliście już po ostatnim patchu?
Co o nim myślicie?? w szczególności o zasięgu HAA :D oraz tym co obecnie robi MAA na polu walki hehe czy to nie przegięcie ?? :D
Widze ze kwestia modów tez sie rozwijac bedzie - i nawet coś tam juz powstało :hapy
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
kumbol
Posty: 37
Rejestracja: 29 sierpnia 2007, 13:16
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: World in Conflict

Post autor: kumbol »

Wg. mnie zmiany jak najbardziej na lepsze i poprawiające balans. Rozgrywka stała się jeszcze bardziej dynamiczniejsza (dżizys).
Ale poza tymi balansowymi zmianami, szczególnie fajnie wyszedł system Wojny Klanów (nie licząc pięknego przycisku "Odświerz" w polskiej wersji :lol: ). Jest całkiem praktyczny i wreszcie nie trzeba się mordować z przeszukiwaniem ladderów / spamowaniem chata.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Co ślina na język...”