Błąd przy otwieraniu modeli

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: Błąd przy otwieraniu modeli

Post autor: klamacz »

YacieK pisze:klamacz trochę się mylisz , można konwertować - i robi się to. Nie rozpowszechnia się tego z prostego powodu. Byłoby to przed wydaniem narzędzi BIS do debinaryzacji zwykłym łamaniem praw autorskich. Dlatego Se , SM, i kliku innych :mrgreen: nie rozpowszechnia tej wiedzy. Ale fakt jest faktem - można to robić.
no tak, jak ktos sie uprze to i zrobi :) Tak samo jak wyciagnie geometrie modeli za pomoca zewnetrznych programow, o czym juz kiedys rozmawialismy. Chodzi mi o to, ze dla celow addonmakera, ktory chce miec czysty, prawdziwy model BISu, aby go obejrzec, sprawdzic czy zmienic to opcji narazie nie ma. Doswiadczony addonmaker nawet jesli wie jak to zrobic to tego nie potrzebuje bo ... jest doswiadczony :)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Błąd przy otwieraniu modeli

Post autor: Yac »

W paczce MLOD jaką s swojej "łaskawosći" zafundował BIS mamy wszystkie bodaj że klasy modeli jakie są w ArmA.Żołnierz,samochód,obiekt,łódź, broń pancerna.uzbrojenie. Można zatem na ich podstawie zacząć się uczyć modelowania. Zaczynając na przykład od najprostszej rzeczy - tablic reklamowych. :)
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”