To coś mało grałeś w tego DIRTa, ponieważ ja na swoim 1900xt na max. detalach grałem i śmigało, a przypadku NEONa wielkość mapy zależy od tego jak wygenerują go twórcy. Co prawda nie będą to mapy wielkości Sahrani, ale po co tak duże skoro można stworzyć mniejsze a bardziej bogate w detale, lub kilka w odmiennych klimatach.eJay pisze:So, o takiej oprawie to mozna sobie pomarzyc, szczegolnie, ze Neon w Dirt tnie na kartach 8800 czasem, a mapki sa tam znacznie mniejsze.
I zeby nie bylo, ze jestem jakims antyfanem - o ArmA 2 tez sie boje w tej kwestii.
OFP 2 na GC! - Trailer
Re: OFP 2 na GC! - Trailer
Re: OFP 2 na GC! - Trailer
Wyglada pieknie. Ale grafa to nie wszystko. Byle nie zaserwowali nam czegos na ksztalt ET: Quake Wars albo Crysisa. Trzeba poczekac, az bedzie wiadomo cos wiecej.

- Radeon
- Posty: 778
- Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
- ID Steam:
- Numer GG: 4014140
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: OFP 2 na GC! - Trailer
Neon i Dirt mają ten myk, że nawet na Medium wygląda to 100 razy lepiej niż ArmA. I to na kartach pokroju 7900GS (Volt chyba ma mediumaach grał), ale za to przydatne już będzie sporo RAMu.
Tak więc... OFP2 siłą rzeczy i tak będzie lepiej wyglądac. A jak z grywalnością? Miejmy nadzieję, że ludzie z Codemasters wezmął sobie do serca klimat pierwszego OFP, jego grywalność i otwartość.
A co do ArmA 2. Już się nauczyłem, że im bardziej tytuł zachwalany tym większa kupa z niego wychodzi, to samo tyczy się OFP2, tak więc lepiej siedzieć już cicho.
Tak więc... OFP2 siłą rzeczy i tak będzie lepiej wyglądac. A jak z grywalnością? Miejmy nadzieję, że ludzie z Codemasters wezmął sobie do serca klimat pierwszego OFP, jego grywalność i otwartość.
A co do ArmA 2. Już się nauczyłem, że im bardziej tytuł zachwalany tym większa kupa z niego wychodzi, to samo tyczy się OFP2, tak więc lepiej siedzieć już cicho.

- Volt
- Posty: 158
- Rejestracja: 17 grudnia 2006, 12:52
- ID Steam:
- Numer GG: 4218986
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: OFP 2 na GC! - Trailer
W Dirta na medium grałem mając 7300 GT. Na mojej aktualnej 7900 GS śmiga na maksymalnych aż miło
.

- klamacz
- Posty: 818
- Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2019934
- ID gracza: 2320644
- Lokalizacja: Szczytno
- Kontakt:
Re: OFP 2 na GC! - Trailer
wywiad z Codemastersami przeprowadzony przez PCGames.de
http://www.pcgames.de/aid,610778/Angesc ... shpoint_2/
wywiad jest na dole jako filmik po angielsku, tekst niestety po niemiecku. Glowne informacje:
- mapa 220km kwadratowych
- wbudowany edytor misji i scenariuszy
- gra nastawiona na realizm, ale jednoczesnie dostepnosc dla zwyklych graczy, podobno przez nauczanie ich jak grac w tak realistyczna gre
- ekipa tworcow liczy sobie 60 osob
- na pytanie o Armed Assault i roznice pomiedzy tymi grami, przedstawiciel Codemasters odpowiada, ze "Armed Assault to jest bardzo dobra gra, unikalna. W OFP2 bedzie nacisk na troche inne elementy symulacji pola walki."
Moje wnioski?
Realizm modyfikowalny, czyli mozliwosc ustawienia jakiegos trybu hardcore, ktory zblizy gre do ArmA. Edytowanie misji za pomoca prostych kreatorow, nacisk na elementy inne niz w Arma - moze to znaczyc cokolwiek - rownie dobrze moze to oznaczac walke CQB jak i zaawansowany symulator lotniczo-czolgowo-piechotny...
Jak dla mnie zaczyna sie robic interesujaco. Nadal jestem sceptyczny, ale jest szansa na ciekawa gre.
http://www.pcgames.de/aid,610778/Angesc ... shpoint_2/
wywiad jest na dole jako filmik po angielsku, tekst niestety po niemiecku. Glowne informacje:
- mapa 220km kwadratowych
- wbudowany edytor misji i scenariuszy
- gra nastawiona na realizm, ale jednoczesnie dostepnosc dla zwyklych graczy, podobno przez nauczanie ich jak grac w tak realistyczna gre
- ekipa tworcow liczy sobie 60 osob
- na pytanie o Armed Assault i roznice pomiedzy tymi grami, przedstawiciel Codemasters odpowiada, ze "Armed Assault to jest bardzo dobra gra, unikalna. W OFP2 bedzie nacisk na troche inne elementy symulacji pola walki."
Moje wnioski?
Realizm modyfikowalny, czyli mozliwosc ustawienia jakiegos trybu hardcore, ktory zblizy gre do ArmA. Edytowanie misji za pomoca prostych kreatorow, nacisk na elementy inne niz w Arma - moze to znaczyc cokolwiek - rownie dobrze moze to oznaczac walke CQB jak i zaawansowany symulator lotniczo-czolgowo-piechotny...
Jak dla mnie zaczyna sie robic interesujaco. Nadal jestem sceptyczny, ale jest szansa na ciekawa gre.






Re: OFP 2 na GC! - Trailer
I bardzo dobrze, oby OFP2 byl przynajmniej w jakims stopniu modowalny. Tym samym BiS zostanie niejako zmuszony do dopracowania ArmA2. Wreszcie bedzie goraco, ciekawie i co wazne...konkurencyjnie.
Re: OFP 2 na GC! - Trailer
Link do newsa na AZPL
Ciekaw jestem czy pojawią się jeszcze jakieś konkrety, opublikowane na targach przez Codemasters. Nie mniej jednak wychodzi na to, że OFP2 idzie wyraźnie śladem swojego poprzednika i pojedynek z ArmA2 będzie niezwykle interesujacy
.
Ciekaw jestem czy pojawią się jeszcze jakieś konkrety, opublikowane na targach przez Codemasters. Nie mniej jednak wychodzi na to, że OFP2 idzie wyraźnie śladem swojego poprzednika i pojedynek z ArmA2 będzie niezwykle interesujacy

- zGuba
- Posty: 26
- Rejestracja: 18 czerwca 2007, 16:03
- ID Steam:
- Numer GG: 9023883
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: OFP 2 na GC! - Trailer
Czy ja dobrze przeczytałem, czy póki co Andrew Wafer nie mówi nic o addonmakingu?
niedobrze. Ciekawe czy ta gra stanie się kolejną idioto- i (teoretycznie) czitoodporną strzelanką, która zawsze będzie wyglądać i zachowywać się mniej więcej tak samo?
Czesi traktują nas jak zdolnych frajerów, a Codemasters za wybrednych półgłówków
edit: cholera, jaki złom gramatyczny
korekta:
Czesi mają nas za zdolnych frajerów, a Codemasters za wybrednych półgłówków

Czesi traktują nas jak zdolnych frajerów, a Codemasters za wybrednych półgłówków

edit: cholera, jaki złom gramatyczny

Czesi mają nas za zdolnych frajerów, a Codemasters za wybrednych półgłówków

Ostatnio zmieniony 25 sierpnia 2007, 09:17 przez zGuba, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: OFP 2 na GC! - Trailer
No i na co ci ten addonmaking, skoro wygląda na to, że jak w ArmA stworzysz nowy model żołnierza, to bedzie dla niego trzeba robić nowe animacje? Mnie interesuje oryginalna zawartość gry i to co pokażą, a nie od razu łapię się za linijki kodu, a jeszcze nawet gry na oczy nie widziałem.
- Jerry
- Posty: 230
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:46
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk / Warszawa
Re: OFP 2 na GC! - Trailer
Jak zwykle wiadomo tylko jedno - gra będzie "realistyczna, realistyczna i jeszcze raz realistyczna aż do bólu" 


