OFP 2 na GC! - Trailer

Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: OFP 2 na GC! - Trailer

Post autor: Rainbow »

eJay pisze:So, o takiej oprawie to mozna sobie pomarzyc, szczegolnie, ze Neon w Dirt tnie na kartach 8800 czasem, a mapki sa tam znacznie mniejsze.

I zeby nie bylo, ze jestem jakims antyfanem - o ArmA 2 tez sie boje w tej kwestii.
To coś mało grałeś w tego DIRTa, ponieważ ja na swoim 1900xt na max. detalach grałem i śmigało, a przypadku NEONa wielkość mapy zależy od tego jak wygenerują go twórcy. Co prawda nie będą to mapy wielkości Sahrani, ale po co tak duże skoro można stworzyć mniejsze a bardziej bogate w detale, lub kilka w odmiennych klimatach.
Rad
Posty: 15
Rejestracja: 21 grudnia 2006, 15:08
ID Steam:

Re: OFP 2 na GC! - Trailer

Post autor: Rad »

Wyglada pieknie. Ale grafa to nie wszystko. Byle nie zaserwowali nam czegos na ksztalt ET: Quake Wars albo Crysisa. Trzeba poczekac, az bedzie wiadomo cos wiecej.
:1dszr
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: OFP 2 na GC! - Trailer

Post autor: Radeon »

Neon i Dirt mają ten myk, że nawet na Medium wygląda to 100 razy lepiej niż ArmA. I to na kartach pokroju 7900GS (Volt chyba ma mediumaach grał), ale za to przydatne już będzie sporo RAMu.

Tak więc... OFP2 siłą rzeczy i tak będzie lepiej wyglądac. A jak z grywalnością? Miejmy nadzieję, że ludzie z Codemasters wezmął sobie do serca klimat pierwszego OFP, jego grywalność i otwartość.

A co do ArmA 2. Już się nauczyłem, że im bardziej tytuł zachwalany tym większa kupa z niego wychodzi, to samo tyczy się OFP2, tak więc lepiej siedzieć już cicho.
Obrazek
Awatar użytkownika
Volt
Posty: 158
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 12:52
ID Steam:
Numer GG: 4218986
ID gracza: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Re: OFP 2 na GC! - Trailer

Post autor: Volt »

W Dirta na medium grałem mając 7300 GT. Na mojej aktualnej 7900 GS śmiga na maksymalnych aż miło :).
Obrazek
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: OFP 2 na GC! - Trailer

Post autor: klamacz »

wywiad z Codemastersami przeprowadzony przez PCGames.de
http://www.pcgames.de/aid,610778/Angesc ... shpoint_2/

wywiad jest na dole jako filmik po angielsku, tekst niestety po niemiecku. Glowne informacje:
- mapa 220km kwadratowych
- wbudowany edytor misji i scenariuszy
- gra nastawiona na realizm, ale jednoczesnie dostepnosc dla zwyklych graczy, podobno przez nauczanie ich jak grac w tak realistyczna gre
- ekipa tworcow liczy sobie 60 osob
- na pytanie o Armed Assault i roznice pomiedzy tymi grami, przedstawiciel Codemasters odpowiada, ze "Armed Assault to jest bardzo dobra gra, unikalna. W OFP2 bedzie nacisk na troche inne elementy symulacji pola walki."

Moje wnioski?
Realizm modyfikowalny, czyli mozliwosc ustawienia jakiegos trybu hardcore, ktory zblizy gre do ArmA. Edytowanie misji za pomoca prostych kreatorow, nacisk na elementy inne niz w Arma - moze to znaczyc cokolwiek - rownie dobrze moze to oznaczac walke CQB jak i zaawansowany symulator lotniczo-czolgowo-piechotny...
Jak dla mnie zaczyna sie robic interesujaco. Nadal jestem sceptyczny, ale jest szansa na ciekawa gre.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: OFP 2 na GC! - Trailer

Post autor: eJay »

I bardzo dobrze, oby OFP2 byl przynajmniej w jakims stopniu modowalny. Tym samym BiS zostanie niejako zmuszony do dopracowania ArmA2. Wreszcie bedzie goraco, ciekawie i co wazne...konkurencyjnie.
Awatar użytkownika
Mirage
Posty: 254
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 22:02
ID Steam:
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: OFP 2 na GC! - Trailer

Post autor: Mirage »

Link do newsa na AZPL

Ciekaw jestem czy pojawią się jeszcze jakieś konkrety, opublikowane na targach przez Codemasters. Nie mniej jednak wychodzi na to, że OFP2 idzie wyraźnie śladem swojego poprzednika i pojedynek z ArmA2 będzie niezwykle interesujacy :).
Awatar użytkownika
Mirage
Posty: 254
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 22:02
ID Steam:
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: OFP 2 na GC! - Trailer

Post autor: Mirage »

Awatar użytkownika
zGuba
Posty: 26
Rejestracja: 18 czerwca 2007, 16:03
ID Steam:
Numer GG: 9023883
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: OFP 2 na GC! - Trailer

Post autor: zGuba »

Czy ja dobrze przeczytałem, czy póki co Andrew Wafer nie mówi nic o addonmakingu? :no niedobrze. Ciekawe czy ta gra stanie się kolejną idioto- i (teoretycznie) czitoodporną strzelanką, która zawsze będzie wyglądać i zachowywać się mniej więcej tak samo?

Czesi traktują nas jak zdolnych frajerów, a Codemasters za wybrednych półgłówków 8O
edit: cholera, jaki złom gramatyczny :oops: korekta:
Czesi mają nas za zdolnych frajerów, a Codemasters za wybrednych półgłówków 8O
Ostatnio zmieniony 25 sierpnia 2007, 09:17 przez zGuba, łącznie zmieniany 1 raz.
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: OFP 2 na GC! - Trailer

Post autor: Rainbow »

No i na co ci ten addonmaking, skoro wygląda na to, że jak w ArmA stworzysz nowy model żołnierza, to bedzie dla niego trzeba robić nowe animacje? Mnie interesuje oryginalna zawartość gry i to co pokażą, a nie od razu łapię się za linijki kodu, a jeszcze nawet gry na oczy nie widziałem.
Awatar użytkownika
Jerry
Posty: 230
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:46
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk / Warszawa

Re: OFP 2 na GC! - Trailer

Post autor: Jerry »

Jak zwykle wiadomo tylko jedno - gra będzie "realistyczna, realistyczna i jeszcze raz realistyczna aż do bólu" :mrgreen:
:8bz
Obrazek
Zablokowany

Wróć do „ArmA Flash News”