VBS2 - newsy, ogólna dyskusja

... lub palce na klawiaturę niosą

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: VBS2 - newsy, ogólna dyskusja

Post autor: Trance »

Musieliby byc masochistami, żeby chciec dla graczy źle ;)
Obrazek
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: VBS2 - newsy, ogólna dyskusja

Post autor: Rainbow »

Pozwolę sobie wkleić ciekawy post z oficjalnego forum krótko opisujący VBS2 i jego różnice w porównaniu do ArmA. Myślę, że po tym wszystko jest jasne.

shinRaiden pisze:VBS2 is the ArmA engine, with extras developed by the VBS2 programming team, and a unique library of content. VBS2 also has a wide variety of minor variant content (woodland/desert pairs and m2/m240/mk19 hwmmv's), while ArmA contains a range of unique content that does not have comparable VBS2-native content (non-ME civilians, vegetation, several vehicles and whole structures classes).

For example, there are actually quite a few weapons, vehicles, objects, and characters, that are 'exclusive' to ArmA in the sense that VBS2 does not have comparable content, and that their performance does not fit the VBS2 profiles. There is also a significant amount of core ArmA content that actually came from VBS2 development as well.

One vital difference is that entertainment products like ArmA are targeted at markets where you need a 'fair fight' for replayability and enjoyment. VBS2 is used for training to teach how not to 'fight fair'. The RTE for example would be a cheater's dream. Look at the MP and mission editing sections here, and how much the 'cool things' that allow for in-mission dynamic content creation get banned because of abuse by griefers.
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: VBS2 - newsy, ogólna dyskusja

Post autor: Radeon »

@eJay
Skąd Ty wiesz czym ja powinienem się interesować, a czym nie?
Fani też zainteresowali się pierwszym VBS'em i zobacz ile info na ten temat wygrzebali, i doprowadzili do tego, że VBS może być też sprzedawany publice, tylko, że za te same pieniądze co dla wojska.

Tak więc przestań tak bronić BIS ok? Oni by nie chcieli źle? Taa, już w to wierze, uważaj.
Wiesz jakie BIS ma kontrakty, wiesz jakie umowy i wogóle wszystko. Może tam pracujesz?

Skoro VBS jest taki super-pr0-t4jnY-i-fog0l€-ni3-dl@-n@$-!-c0ś-t@m-J€4zc3 to zamknąć ten temat i będzie spokój.
Obrazek
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: VBS2 - newsy, ogólna dyskusja

Post autor: eJay »

Fani też zainteresowali się pierwszym VBS'em i zobacz ile info na ten temat wygrzebali, i doprowadzili do tego, że VBS może być też sprzedawany publice, tylko, że za te same pieniądze co dla wojska.

Bo to nie jest gra, to jest program. Dla nas to jest ciekawostka. VBS1 tknalem na kilka h zaledwie (nie pytaj jak) i wrocilem do flashki, bo VBS jest naprawde niczym innym jak lekko podrasowanym Flashpointem bez kampanii i z garstka misji SP do treningu.

Tak więc przestań tak bronić BIS ok? Oni by nie chcieli źle? Taa, już w to wierze, uważaj.

:lol: Wiesz, patrzac na historie i asrenał tytulow jakimi sypnal BIS w ostatnich latach mozna powiedziec, ze na pewno nie chcą źle.


Skoro VBS jest taki super-pr0-t4jnY-i-fog0l€-ni3-dl@-n@$-!-c0ś-t@m-J€4zc3 to zamknąć ten temat i będzie spokój.

O tak najlepiej.
alepasztet
Posty: 297
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:27
ID Steam:
Numer GG: 3854829
Lokalizacja: Częstochowa

Re: VBS2 - newsy, ogólna dyskusja

Post autor: alepasztet »

eJay pisze:Fani też zainteresowali się pierwszym VBS'em i zobacz ile info na ten temat wygrzebali, i doprowadzili do tego, że VBS może być też sprzedawany publice, tylko, że za te same pieniądze co dla wojska.

Bo to nie jest gra, to jest program. Dla nas to jest ciekawostka. VBS1 tknalem na kilka h zaledwie (nie pytaj jak) i wrocilem do flashki, bo VBS jest naprawde niczym innym jak lekko podrasowanym Flashpointem bez kampanii i z garstka misji SP do treningu.
Jesli odpalales VBS1 poprzez zwykly OFP (jakies tam dopisywanie komend) to raczej tego "tworu" nie mozna nazwac VBS1. :)
na wyspach bergamutach podobno jest kot w butach :O :O
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: VBS2 - newsy, ogólna dyskusja

Post autor: Radeon »

Tak czy siak, miał optymalizację lepszą niż OFP.
Obrazek
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: VBS2 - newsy, ogólna dyskusja

Post autor: eJay »

alepasztet pisze:
eJay pisze:Fani też zainteresowali się pierwszym VBS'em i zobacz ile info na ten temat wygrzebali, i doprowadzili do tego, że VBS może być też sprzedawany publice, tylko, że za te same pieniądze co dla wojska.

Bo to nie jest gra, to jest program. Dla nas to jest ciekawostka. VBS1 tknalem na kilka h zaledwie (nie pytaj jak) i wrocilem do flashki, bo VBS jest naprawde niczym innym jak lekko podrasowanym Flashpointem bez kampanii i z garstka misji SP do treningu.
Jesli odpalales VBS1 poprzez zwykly OFP (jakies tam dopisywanie komend) to raczej tego "tworu" nie mozna nazwac VBS1. :)

Mialem u siebie na dysku VBS1 Core przez jakiś czas, ale tak jak napisalem. Pogralem w niego kilka godzin i odstawilem. Optymalizacja w VBS jest na podobnym poziomie co OFP, czyli jest dobrze dopoki nie ustawimy wiekszego pola widzenia :) W jednej misji schodzac ze zbocza przez sciety las i male gospodarstwo z owcami mialem jakies 15-25 fps, a w lesie OFP ponad 50 (a sprzet juz nie byl mlody bo Athlon 2 ghz i Radeon 9550 oraz 1 GB Ram).
ODPOWIEDZ

Wróć do „Co ślina na język...”