[Addony] Nowe efekty krwi

http://arma2.pl

Moderatorzy: eJay, OFman, Inkwizytor

Zablokowany
Awatar użytkownika
Tajgeer
Posty: 444
Rejestracja: 10 lutego 2007, 18:56
ID Steam: tajgeer
Lokalizacja: Łódź

[Addony] Nowe efekty krwi

Post autor: Tajgeer »

SNKMAN na forum BiSu poinformował o zakończeniu prac nad nowym addonem.

Link do newsa ArmA-Zone PL
Awatar użytkownika
Pit
Posty: 698
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: [Addony] Nowe efekty krwi

Post autor: Pit »

Rzeczywiście bardziej krwisty.
Minusem jest to, że w misji trzeba odwołać się do addonu za pomocą skryptu.
Czyni to go praktycznie nie do wykorzystania w grze publicznej na multi.
8BZ - 8 Brygada Zmechanizowana | 8R - Ósma Rangers
:weteran :8bz :cfog
"Don't forget nothing" - MJR ROBERT ROGERS, 1759
Awatar użytkownika
Tajgeer
Posty: 444
Rejestracja: 10 lutego 2007, 18:56
ID Steam: tajgeer
Lokalizacja: Łódź

Re: [Addony] Nowe efekty krwi

Post autor: Tajgeer »

Update newsa:

Jeszcze tego samego dnia SNKMAN w swoim temacie na forum BiSu wydał filmik, przedstawiający możliwości tego skryptu.

Link do newsa ArmA-Zone PL
Peyot
Posty: 71
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 19:35
ID Steam:

Re: [Addony] Nowe efekty krwi

Post autor: Peyot »

Dobre!! :twisted:
Obrazek
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: [Addony] Nowe efekty krwi

Post autor: eJay »

Wszystko robija sie o skrypt, gdyby to bylo w kodzie gry... ach :cry:
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: [Addony] Nowe efekty krwi

Post autor: Yac »

@ eJay
Nie jest problemem zaimplementować go w addon jakichś wojaków, pytanie tylko - po co? To dobre jest tylko do robienia screenów, w grze do niczego, strasznie lagujące przy niedużej nawet siekaninie. Jak dla mnie kolejny wodotrysk, tak samo jak ten "nowy" niby skrypt dymu i ognia. Robione chyba tylko po to aby zwiększać i tak nagminne występujące kłopoty z wyswietlaniem grafiki ... Nowe to by były gdyby poprawiono, przerobiono pliki ran i krwi z samej ArmA , chociaz według mnie i tak są bardzo dobre i nie ma co przy nich grzebać...
Obrazek
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: [Addony] Nowe efekty krwi

Post autor: Radeon »

Troche laguje ten skrypt. A na dodatek u mnie ta krew jest czarna 8O
Obrazek
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: [Addony] Nowe efekty krwi

Post autor: Trance »

Hmm... może nie czarna, ale baaaardzo ciemna czerwona :)
Obrazek
Zablokowany

Wróć do „Komentarze do newsów ARMA2.pl”