CoD 4: Modern Warfare

... lub palce na klawiaturę niosą

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
Garbol
Posty: 243
Rejestracja: 13 stycznia 2007, 01:14
ID Steam:
Numer GG: 1299924
ID gracza: 0

CoD 4: Modern Warfare

Post autor: Garbol »

Twórcy serii CoD postanowili zmienić tor którym się poruszają o 180 stopni :)

http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=4735

to raczej będzie coś na styl DeltaForce: Black Hawk Down.
Obrazek
W wojsku służyłem od 06.08.2008 do 27.04.2009 - Siły Powietrzne Operator radarów NUR-31, NUR-31MK, NUR-41, Nur-12.
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: CoD 4: Modern Warfare

Post autor: Forrestal »

Po tym trailerze malo widac, takie montowanie 1 sekundowych scen mnie do szalu doprowadza ale i tak bardziej mi to BF'y przypomina. Te ruchy postaci jakies takie podobne.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: CoD 4: Modern Warfare

Post autor: Forrestal »

Tak post pod postem ale pojawily sie screeny dla tych co sie filmow ogladac nie chce:
http://www.clubic.com/actualite-73083-c ... nible.html
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
XiaN
Posty: 13
Rejestracja: 07 kwietnia 2007, 16:35
ID Steam:
Numer GG: 3089227
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: CoD 4: Modern Warfare

Post autor: XiaN »

klimat rodem z Battlefielda 2 ..
ObrazekObrazek
Peyot
Posty: 71
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 19:35
ID Steam:

Re: CoD 4: Modern Warfare

Post autor: Peyot »

Przypadkiem znalazłem, że pojawiło się trochę z gameplay'u. Np TO prezentuje się wyśmienicie :mrgreen:
Obrazek
Ingram
Posty: 157
Rejestracja: 01 marca 2007, 22:24
ID Steam:
Numer GG: 10886706
ID gracza: 0

Re: CoD 4: Modern Warfare

Post autor: Ingram »

Gdyby rejon wokół Prypeci tak wyglądał w STALKERze jak w COD4 to gra byłaby jeszcze bardziej miodna. Super filmik, już nie mogę się doczekać :)
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: CoD 4: Modern Warfare

Post autor: Forrestal »

Graficznie moze fajnie wyglada ale na GC ogladalismy gameplay z jakiejs misji w iraku to ja osobiscie wyszedlem zniesmaczony. Efektow pelno, wszystko sie swieci jakby bylo wypolerowane o realizmie broni nie wspominajac. Koleja sieczka w stylu Rambo i tyle.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Volt
Posty: 158
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 12:52
ID Steam:
Numer GG: 4218986
ID gracza: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Re: CoD 4: Modern Warfare

Post autor: Volt »

Forrest, co jest Call of Duty. To tak jakbyś oczekiwał od nowego CMR by był kolejnym Richardem Burns Rally. Call of Duty zawsze miał być "grywalnym kinem" .
Obrazek
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: CoD 4: Modern Warfare

Post autor: Forrestal »

Volt, w CoD grywalem, obie czesci i byla to przyjemna gra. Czasem ze smaczkami. Jednak uwierz mi takie cos sie fajnie oglada ale to co widzialem to bylo smieszne.

Zaczyna sie akcja, jakis briefing i ruszamy do boju. Czyscimy pierwsza chate, druga, ktos wali do nas z RPG w korytarzu budynku. Zabijamy oczywiscie wszystkich. Niby chodzimy za jakimis teammate'ami jednak to rzadko bywa nas macierzysty oddzial. Jedna ulica wyczyszczona, przemieszczami sie do nastepnej. Na moscie pojawiaja sie tanki. Podnosimy Javelina po poleglym kompanie - likwidujemy jeden tank, pozniej drugi. Zabieramy Dragunova i idziemy na dalsze polowanie. Po drodze ktos rozcina siatke plotu. Ratujemy jakis tank. W tle AA ciagle wali w powietrze - w chumry. Dotarlismy do uszkodzonego tanka. Wyciagamy M4 i strzelamy do opforow. Lapiemy SAW'a po poleglym arabie i walimy po budynkach bo za scianami na balkonie opfory. Podnosimy ladunki wybuchowe i idziemy rozwalic AA. Dziwne bo gostek ciagle wali w niebo jak jego d-ca zginal a 1.5m od stanowiska AA biegaja amerykanie a 50m dalej M1A1. Wysadzamy AA i wtedy nadlatuja Cobry i rozwalaja budynek z opforami... Nie wspominalem o kilkunastu postrzalach i oberwaniu kilkoma granatami bo to nie robi wrazenia na zolnierzu US Army :violent
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: CoD 4: Modern Warfare

Post autor: Radeon »

Forrestal pisze:Nie wspominalem o kilkunastu postrzalach i oberwaniu kilkoma granatami bo to nie robi wrazenia na zolnierzu US Army :violent
Czyli dalej jest tak jak w CoD2? Dostaniemy 10 pocisków, chowamy się, odpoczywamy i możemy dostać kolejne 10? Buahahahaha! xD Nie wiedziałem, że taki zwykły szeregowiec, tudzież kapral czy porucznik mają przy sobie zestaw małego chirurga. xD
Obrazek
alepasztet
Posty: 297
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:27
ID Steam:
Numer GG: 3854829
Lokalizacja: Częstochowa

Re: CoD 4: Modern Warfare

Post autor: alepasztet »

Ale wy narzekacie... Czy ktos powiedzial, ze nowy Call of Duty bedzie realistyczny do granic? Czy w ogole autorzy zamierzali robic gre, ktora swoim realizmem bedzie nas powalac? Takie myslenie to juz chyba "syndrom gracza ofp/arma" i to widac nawet przy Waszych ocenach niektorych filmow tutaj. Ta gra ma sprawiac przyjemnosc jak najwiekszej rzeszy ludzi, a watpie zeby nikogo nie wkurzalo to, ze ginie od jednej kulki czy wybuchu granatu. Jak sam napisales, Forrestal, podczas tej jednej misji dzieje sie az tyle rzeczy, a ciekawe czy wszyscy gracze czerpaliby przyjemnosc z tego, ze ida swoim graczem godzine przez przez jakies lasy zeby potem wysadzic jakis tam maszt czy cokolwiek i koncza misje.
na wyspach bergamutach podobno jest kot w butach :O :O
ODPOWIEDZ

Wróć do „Co ślina na język...”