Wzywanie heli za pomocą flar

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

Awatar użytkownika
Vari
Posty: 46
Rejestracja: 15 stycznia 2010, 16:50
ID Steam:
Numer GG: 1022354
ID gracza: 0

Wzywanie heli za pomocą flar

Post autor: Vari »

Witam.
Chciałem zrobić coś takiego:
Jest sobie jednostka plyr1 i jednostka plyr2. Oboje są wyposażeni w flarę czerwoną i zieloną. W momencie, kiedy któryś z nich strzela zieloną flarą w obrębie wysepki, helikopter heli1 rusza do wyznaczonego przeze mnie punktu na tej wysepce wyznaczoną trasą, nie strzelając do nikogo po drodze, zaś kiedy zostanie wystrzelona flara czerwona, helikopter przeleci inną trasą w inne miejsce, będzie też agresywnie ostrzeliwał każdą napotkaną wrogą jednostkę. Po doleceniu do punktu wyląduje i poczeka na plyr1 i plyr2, potem wystartuje i poleci do danego miejsca, oczywiście tez zależnego od wystrzelonej flary.
Próbowałem się od tego zabrać, ale że jestem początkujący, to udało mi się tylko zaznaczyć wyzwalaczem obszar wysepki i wyłożyłem się na warunku wystrzelenia flary...
Wiem, że to, czego chcę, to pewnie dość dużo nieco skomplikowanych czynności, ale jeśli znajdzie się ktoś, kto pomoże, będę bardzo wdzięczny.

Przepraszam za podobny post w dziale z pierwszą częścią, zwyczajnie mi się działy pomyliły, można go usunąć.
Awatar użytkownika
Vari
Posty: 46
Rejestracja: 15 stycznia 2010, 16:50
ID Steam:
Numer GG: 1022354
ID gracza: 0

Re: Wzywanie heli za pomocą flar

Post autor: Vari »

Chyba źle wyraziłem, o co mi chodzi. Obie jednostki mają być kierowane przez gracza i już mają wrzucone do ekwipunku flary, karabiny z wyrzutniami etc. Chodzi mi o samo zmuszenie helikoptera do przylotu w momencie wypuszczenia przez gracza flary i ustawienie mu odmiennych waypointów w zależności od koloru tejże. Mimo wszystko dzięki za odpowiedź.
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Wzywanie heli za pomocą flar