coop - parę pytań

Arma2 oraz Arma2OA: Informacje o grze w sieci, adresy serwerów, klany, ligi oraz turnieje

Moderator: Inkwizytor

rzolniez
Posty: 2
Rejestracja: 13 stycznia 2010, 19:55
ID Steam:
ID gracza: 0

coop - parę pytań

Post autor: rzolniez »

cześć, czytałem faq ale nie znalazłem odpowiedzi. Jako, że ARMĘ 2 można dostać za raptem 60 zł, a w przeszłości byłem fanem OFP1, zainteresowałem się tą grą. Ostatnio grałem w GRAW2 w trybie kooperacji i było super, jestem ciekaw czy z armą może być podobnie czy trafiłem na złą grę. Mam parę pytań:

1) Czy tryb kooperacji polega na przechodzeniu kampanii czy pojedyńczych scenariuszy?
2) Czy w kooperacji są respawny (w GRAW1 nie było i od razu olałem tą grę z tego powodu)
3) Czy wymagania gry są faktycznie tak zabójcze jak się mówi. Czy jak crysis chodzi mi płynnie na medium, lekko zmula na high to mogę grać w ARMĘ2?
4) Czy w cztery osoby można grać kooperację czy trzeba dużo więcej?
Awatar użytkownika
PROCIK
Posty: 494
Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
ID Steam:
Numer GG: 2542288
ID gracza: 0
Lokalizacja: Doncaster, UK

Re: coop - parę pytań

Post autor: PROCIK »

AD 1.
Tryb kooperacji polega na przechodzeniu wszelkiej maści misji (od kampanii do pojedynczych) w kooperacji z innymi graczami w sieci.
AD 2.
I są i niema, wszystko zależy od misji. Generalnie w takich misjach cooperative jak Evolution, Dominacja i wiele innych zawsze są respawny, jedynie na 100% nie ma respawnu w misjach granych przez CFOG
AD 3.
Ma wymagania, czy zabójcze? Napisz co masz to będzie można coś powiedzieć. Generalnie na forum są tematy Tu i Benchmark związane z wydajnością i konfiguracją.
AD 4.
W kooperacje możesz grać w ilu chcesz.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: coop - parę pytań

Post autor: SaS TrooP »

Większość coopów jest bez respawnu, oprócz wspomnianego Evo i Domi. O to właśnie chodzi w symulatorze, co nie?
Możesz przechodzić zarówno kampanię jak i setki misji pojedynczych.
rzolniez
Posty: 2
Rejestracja: 13 stycznia 2010, 19:55
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: coop - parę pytań

Post autor: rzolniez »

Realizm realizmem, ale trochę głupio jak po pół godziny gry padasz bo dostajesz przypadkowego strzała niewiadomo skąd :P a jak są respawny to jest taki balans między superrealistyczną rozgrywką (ten CFOG) a run'n'gunem (pierwsza lepsza konsolówa).

a mój sprzęt to:

AMD Athlon X2 64 2.7 GHz
2GB RAM
GF 9600GT 512MB
----
Windows 7
Awatar użytkownika
PROCIK
Posty: 494
Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
ID Steam:
Numer GG: 2542288
ID gracza: 0
Lokalizacja: Doncaster, UK

Re: coop - parę pytań

Post autor: PROCIK »

Z tym kompem to Arma cię nie polubi. Szału nie będziesz miał a kampanii tak jak słyszałem to nawet nie zaczynaj. Ustawienia na niskie wszystkie i tak nie wiem. Możesz zrobić benchmark tak jak podałem linka w moim wcześniejszym poście.
Awatar użytkownika
olo101
Posty: 38
Rejestracja: 04 sierpnia 2008, 19:26
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Zduńska Wola

Re: coop - parę pytań

Post autor: olo101 »

nie zniechecaj go Procik bo ja poczatkowo tez mialem podobny sprzet co on i wcale tak zle mi arma2 zle nie chodzila. Oczywiscie teraz po upgradzie jest o niebo lepiej ale napewno nie jest tak ze sie nie da grac.
Obrazek

Dobry kebab szczypie dwa razy
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: coop - parę pytań

Post autor: ufoman »

Ma identyczny sprzet co ja mozna rzec. A nawet lepsza karte graficzna. W sieci mozesz grac spokojnie.

PS Blagam... nie graj z takim nickiem bo oczy bola.
Awatar użytkownika
PROCIK
Posty: 494
Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
ID Steam:
Numer GG: 2542288
ID gracza: 0
Lokalizacja: Doncaster, UK

Re: coop - parę pytań

Post autor: PROCIK »

olo101 pisze:nie zniechecaj go Procik bo ja poczatkowo tez mialem podobny sprzet co on i wcale tak zle mi arma2 zle nie chodzila. Oczywiscie teraz po upgradzie jest o niebo lepiej ale napewno nie jest tak ze sie nie da grac.
Nie- no pewnie, tragedii nie ma ale lepiej się milo zdziwić niż rozczarować. Na tym sprzęcie da się grac ale bez szaleństw z teksturami i innymi ustawieniami grafiki.
Awatar użytkownika
DRIVER
Posty: 247
Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 20:43
ID Steam:
Numer GG: 6869863
ID gracza: 0
Lokalizacja: Koszalin

Re: coop - parę pytań

Post autor: DRIVER »

Najwiecej FPSow traci sie przez wlaczona trawe.. Na misjach na multi mam ponad 70 FPSow.. grzie w kampani mam 35 do 40.

A na tym sprzecie pogra normalnie ale na niskich detalach.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: coop - parę pytań

Post autor: Maćko »

DRIVER pisze:Najwiecej FPSow traci sie przez wlaczona trawe.. Na misjach na multi mam ponad 70 FPSow.. grzie w kampani mam 35 do 40.

A na tym sprzecie pogra normalnie ale na niskich detalach.
Trwa u mnie powoduje spadek rzędu 2~5 FPS (HD4670), bardziej detale obiektów które wpływają na jakość i ilość tej trawy zabijają wydajność.
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: coop - parę pytań

Post autor: SaS TrooP »

Realizm realizmem, ale trochę głupio jak po pół godziny gry padasz bo dostajesz przypadkowego strzała niewiadomo skąd :P a jak są respawny to jest taki balans między superrealistyczną rozgrywką (ten CFOG) a run'n'gunem (pierwsza lepsza konsolówa).
Kupiliście symulator, rzołniezu i prawdopodobnie zdawaliście sobie z tego sprawę :P
Od respawnów masz Project Reality, Insurgency etc. Tutaj radzę się z tym pogodzić i po prostu uwaażć.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Multiplayer”