Zwykła rozmowa

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Zwykła rozmowa

Post autor: SaS TrooP »

EEE... mam dość banalny proble. Jak wygląda zwykłą rozmowa teraz w Armie 2? Nie jest już wyświetlana przecież na środku. Jak teraz wygląda ta komenda? TitleCut mnie nie satysfakcjonuje.
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Zwykła rozmowa

Post autor: Trance »

Sorx mate, ale chyba nie kumam o co Ci chodzi... :(
Obrazek
Awatar użytkownika
Furman
Posty: 84
Rejestracja: 17 sierpnia 2009, 14:08
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Zwykła rozmowa

Post autor: Furman »

Jeśli chodzi o rozmowę na chacie globalnym to np.:

Kod: Zaznacz cały

Partyzant globalchat "Stać!Kto idzie?"
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Zwykła rozmowa

Post autor: SaS TrooP »

W OFP/Armie rozmowa zwykła wyświetlała się jako napisy na dole ew. na środku ekranu. W Armie 2 zaś jest ona tam gdzie wszystkie globalchaty etc.
Komenda titlecut/titletext/cuttext w tym wypadku się nie sprawdza. Jaka jest komenda na najzwyklejszy dialog.
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Zwykła rozmowa

Post autor: Maćko »

Nie ma na to komendy, są na to skomplikowane skrypty wykorzystujące tabele i pliki bikb.

Co nie zmienia faktu że możesz użyć starej metody bo działa bez problemowo, sam jej używam bo zagłębiać w technikę bikb mi się nie chce :P
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Zwykła rozmowa

Post autor: SaS TrooP »

I to tak jakby wyjaśnia wszystko. Danke.
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Zwykła rozmowa

Post autor: Artek3333 »

Tak jak @Maćko pisze plik bikb jest odpowiedzialny za te dialogi mowy wygląda to

Kod: Zaznacz cały

class Sentences
{
	class rus_4
	{
		text = "ble, ble, ble, coś tam, coś tam";
		speech[] = {"\sounds\nazwa dzwięku.ogg"};
		class Arguments {};
tylko nie wiem czemu, ale nie chce działać dźwięk. W kampanii domyślnie jest np.

Kod: Zaznacz cały

speech[] = {"\ca\dubbing\c1_intothestorm\drunken_chedaki\drunken_chedaki_B_0.ogg"};
i dźwięk pobiera z pliku PBO w katalogu AddOns jednak jak wpiszę

Kod: Zaznacz cały

speech[] = {"\sounds\nazwa dzwięku.ogg"};
to niestety nie chcę mi uruchomić dźwięku z mojego sounds :?: :?: :o i musze umieszczać je po staremu w Description :|
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”