Edytor w ARMA II, i pomiar odległości.

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
tomasz54
Posty: 2
Rejestracja: 06 września 2009, 17:13
ID Steam:
ID gracza: 0

Edytor w ARMA II, i pomiar odległości.

Post autor: tomasz54 »

Witam.
Mam pytanka, mianowicie jak w edytorze ustawić na mapie skrzynię z bronią i amunicją aby można było pobawić się bronią??
I jeszcze cuś.
Wie ktoś może jak można zmierzyć odległość w grze od p.A do p.B.
Do czego zmierzam, chcę określić odległości punktów wyskalowanych na siatce w celownikach snajperskich. W brew pozorom daje to ogromną przewagę w MP, nie wali się na pałę tylko można oddać w miarę precyzyjny strzał.
Czy wam też się wydaje że grawitacja w SP a MP działa trochę inaczej. :?
Za wszelkie odp. serdecznie dziękuje.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Edytor w ARMA II, i pomiar odległości.

Post autor: SaS TrooP »

Wstawiasz siebie, a potem Pusty-->Amunicja-->Wybierz sobie.

A w grze wciskasz tą zasraną spację, najgłupszą rzecz w tej grze.
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Edytor w ARMA II, i pomiar odległości.

Post autor: Yac »

Sam jesteś zasrany , co to za pisownia i ton :evil:
Obrazek
tomasz54
Posty: 2
Rejestracja: 06 września 2009, 17:13
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Edytor w ARMA II, i pomiar odległości.

Post autor: tomasz54 »

Wielkie dzięki za odp.
Pozdrawiam. :dworship
Krystianharczak
Posty: 27
Rejestracja: 08 października 2009, 12:33
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Edytor w ARMA II, i pomiar odległości.

Post autor: Krystianharczak »

Graj jedna bronią a na pewno będziesz dobry.
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Edytor w ARMA II, i pomiar odległości.

Post autor: Trance »

Graj jedna bronią a na pewno będziesz dobry.
Kandydat do konkursu "Największa głupota 2009/10"...
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”