Dodawanie cywilów do frakcji

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Furman
Posty: 84
Rejestracja: 17 sierpnia 2009, 14:08
ID Steam:
ID gracza: 0

Dodawanie cywilów do frakcji

Post autor: Furman »

Chcę dodać cywila do powiedzmy CzDKZ ,sprawdzałem skrypt faction na bohemia ,ale niestety jest on beznadziejnie opisany i nic nie rozumiem z tego co mam wpisać.Powiedzcie po ludzku co należy zrobić ,potrzebuję tego skryptu ,ponieważ robię misję z niszczeniem patroli w czernogórsku niewielkim odziałem komandosów, a chcę żeby oprócz BTR-ów i UAZ-ów były również policyjne VAZ-y z policjantami w środku i po strzale w nich zaczęli do mnie strzelać a nie uciekać.
Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Dodawanie cywilów do frakcji

Post autor: JonPL »

Komenda SetFriend? Było na forum już :)
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
Awatar użytkownika
Furman
Posty: 84
Rejestracja: 17 sierpnia 2009, 14:08
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Dodawanie cywilów do frakcji

Post autor: Furman »

O,dzięki właśnie pamiętałem,że gdzieś to było ,ale znaleźć nie mogłem.
Jednak udało mi się użyć w tamtym temacie opisywanego "buga" ,wstawiłem żołnierza z czdkz do odziału policjantów ,koles miał stopien pulkownika i dalem mu na prawdopodobienstwo obecnosci 0% i jest git.
//Edit:Próbowałem z tym setfriend, nie wiem jak odpalic,probowałem w uruchamianu, menadżerze wczytywania,i poprzez dodawanie pliku notatnika.
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Dodawanie cywilów do frakcji

Post autor: Artek3333 »

w uruchamianiu jednostki np.cywila wpisz

Kod: Zaznacz cały

 CIVILIAN setFriend [WEST, 1.0];WEST setFriend [CIVILIAN, 1.0]
WEST to zachód
EAST to wschód.
RESISTANCE to Partyzanci.
CIVILIAN to Cywile
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Dodawanie cywilów do frakcji

Post autor: Matte »

Nie polecam używania setFriend na cywilach w momencie kiedy są oni wrogiem dla kogoś. Puste pojazdy i większość budynków przez silnik gry są rozpoznawane jako cywile, efekt? Twoi walą do pustych wozów i domów jak leci.
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Furman
Posty: 84
Rejestracja: 17 sierpnia 2009, 14:08
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Dodawanie cywilów do frakcji

Post autor: Furman »

@2xup. dzięki za odpowiedź.
@up. Już sobie to wyobrażam.Dobrze ,że robię misje co-op dwuosobowe.
Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Dodawanie cywilów do frakcji

Post autor: JonPL »

Jeśli prezentują sensowny poziom [w pełni funkcjonalne, grywalne, z briefingiem etc] wydaj je. Brakuje misji dla małej liczby osób
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
Awatar użytkownika
Furman
Posty: 84
Rejestracja: 17 sierpnia 2009, 14:08
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Dodawanie cywilów do frakcji

Post autor: Furman »

Co do poziomu to nawet fajnie się gra ,jednak briefning'ów nie ma , w paru momentach wyzwalacze nie działają(na przykład na "rozmowę" z partyzantami) była jedna misja "po cichu" -czyli wysadzanie 2 fabryk.
Na początku jest zrzut spadochronem później odbiera się zaopatrzenie pilnowane przez partyzantów,trzeba im pomóc obronić wieś,a później skradanie się, zabicie paru ludzi z MP5SD ,kradzież łodzi itd. Jeszcze mam zamach (mało grywalny);wysadzanie lotniska i zabijanie pilotów oraz kradzież KA52(jakby "podrasować" to by była fajna misja) oraz misja z niszczeniem patroli opisane w temacie,niestety AI w momencie kiedy wysadza się działa artyleryjskie głupieje i popełnia samobójstwa ,lub z niewiadomych powodów wie że ktoś się za nim zakrada.
Co do wypuszczenia misji-mógłbym spróbować,ale jeszcze troche pracy jest.Może za pół miesiąca wypuszcze zestaw misji.
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Dodawanie cywilów do frakcji

Post autor: Matte »

Pracuj, pracuj. Czekamy ; )
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”