Wsparcie przez helikopter

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
zderzak
Posty: 4
Rejestracja: 11 lipca 2009, 10:32
ID Steam:
ID gracza: 0

Wsparcie przez helikopter

Post autor: zderzak »

Witam. Jestem tu nowy i słabo się znam na edytorze więc proszę o wyrozumiałość. Mam taki problem.
1.Robię misję i chcę, żeby w momencie kiedy przylecę tym MV-22 po swoją drużynę to właśnie wtedy atakują mnie 4 wrogie czołgi. I nie wiem jak zrobić żeby te czołgi zaatakowały właśnie wtedy jak drużyna wchodzi na pokład.
2.Chcę też wtedy wezwać wsparcie w postaci dwóch AH-1Z przez radio żeby zniszczyły te czołgi. Gdzieś było jak wezwać cysternę, ciężarówkę z amunicją itp. więc próbowałem z helikopterem ale nie działało.
Nie znam się na tych komendach więc proszę o dokładny kod.
EDIT:
3.Mam swoją grupę. Czy da się zrobić żebym kierował tylko dowódcą tej grupy a on będzie wydawał rozkazy swoim podwładnym czy trzeba dowodzić każdym z tej grupy oddzielnie? Jeśli da się kierować tylko tym liderem to proszę o pomoc jak to zrobić.
Ostatnio zmieniony 11 lipca 2009, 11:39 przez zderzak, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
PROCIK
Posty: 494
Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
ID Steam:
Numer GG: 2542288
ID gracza: 0
Lokalizacja: Doncaster, UK

Re: Wsparcie przez helikopter

Post autor: PROCIK »

To jest kolego symulator pola walki nie wszystko da sie wyreżyserować
Teraz czołgi stać teraz jechać atakować nie atakować jak widzą wroga to naparzają a nie czekają na cobry
Oczywiście post półżartem
zderzak
Posty: 4
Rejestracja: 11 lipca 2009, 10:32
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Wsparcie przez helikopter

Post autor: zderzak »