Czy działają animacje postaci w grze multi?

Dyskusje związane ściśle z ArmedAssault ;-)

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
TwiX
Posty: 74
Rejestracja: 09 marca 2009, 08:21
ID Steam:
Numer GG: 5743203
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wasików/Białystok
Kontakt:

Czy działają animacje postaci w grze multi?

Post autor: TwiX »

Witam, mam może dziwne pytanie dla was 
Czy na każdym serverze można włączać animacje postaci mojej? i czy jest gdzieś jakaś lista jakie animacje można użyć w arma?

Wybaczcie ale nie znalazłem nic w waszej cudownej wyszukiwarce bo pewnie zaraz by mnie ktoś odesłał właśnie tam :?
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Animacja

Post autor: Matte »

Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
TwiX
Posty: 74
Rejestracja: 09 marca 2009, 08:21
ID Steam:
Numer GG: 5743203
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wasików/Białystok
Kontakt:

Re: Animacja

Post autor: TwiX »

I co jak wpisze np.: SprintBaseDf lub ActsPercMrunSlowWrflDf_TumbleOver w czacie na serverze to zacznie coś robić czy przed tym jakiś ukośnik trzeba wstawić czy jakiś inny jeszcze znak?
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Animacja

Post autor: Trance »

Lol, te animacje mogą byc uzyte przez missionmakera, podczas tworzenia misji. W trakcie gry mozesz uzywac tylko kilku animacji sam, np animacji chodzenia, siadania, celowania, salutowania itd.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna dyskusja o ArmA”