Jak myślicie? Będzie taka możliwość by przenieść stare addony na nowe pole bitwy (a może JUŻ ktoś wpadł na jakiś sposób)? i czy jest to "fizycznie" możliwe (choćby z powodu ubogiego zakresu animacji starych jednostek)?
Nie żebym płakał za BAS'owskimi Delta Force,którzy swoje lata mają i nie są już tak atrakcyjni,a bardziej ze względu na małe zrównoważenie pod kątem jednostek lądowych/morskich/lotniczych . W OFP były podobne braki,i po jakimś czasie zostały uzupełnione dzięki łaskawcom z Bohemii wydając Oxygen - jednak trwało to bardzo,bardzo długo i ... jeżeli z ArmA, będzie podobny problem to kompatybilność addonów z OFP byłaby wielce mile widziana . Statki większego kalibru (zabrali nam statycznego LST,który mógł w ciekawy sposób udekorować otoczenie w misji), samoloty transportowe (co z desantami powietrznymi na dużej wysokości? CH-54 nie zastąpi tego), myśliwcami (F-16 i Mig-27 przynajmniej), gdzie jednostki specjalne ala Seals? dostaliśmy świetne pontony,a co z profesjonalnymi nurkami,którzy potrafią przepłynąć kawałek do lądu nie gubiąc MP5 ? Co z ... (i tak dalej).
Mam nadzieje,że nie tylko ja to tak czuje - szczególnie mission-makerzy - i chciałbym by ktoś zabrał głos,wypowiedział się i odp. na moje pytania na samej górze .
Najol.
Kompatybilność addonów OFP-ARMA - czy jest to możliwe? i kie
Moderator: Inkwizytor
- Najemnik.pl
- Posty: 31
- Rejestracja: 14 grudnia 2006, 01:47
- ID Steam:
- Numer GG: 5313721
Kompatybilność addonów OFP-ARMA - czy jest to możliwe? i kie
| ASUS K8N nForce 3 | AMD Sempron @3000+ | HiS Radeon x1600 Turbo |
-
- Posty: 471
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
- ID Steam:
- Numer GG: 2993491
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Kompatybilność addonów OFP-ARMA - czy jest to możliwe? i kie
Jak myślicie? Będzie taka możliwość by przenieść stare addony na nowe pole bitwy (a może JUŻ ktoś wpadł na jakiś sposób)?
Da się np. ja mam w Armie A10 Diesel'a - link.
Wszystkie obiekty z OFP da się przenieść do ArmA o ile są one w formacie(?) MLOD lecz większość z nich nadaje się tylko jako obiekty statyczne np. to A10 co prawda lata ale nie strzela, nie ma pilota w kokpicie i nie ma animacji.
- -=HuNTeR=-
- Posty: 431
- Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
- ID Steam:
- Numer GG: 7474995
- Kontakt:
Re: Kompatybilność addonów OFP-ARMA - czy jest to możliwe? i kie
Trzeba chyba rozpakować ten plik i pozmieniać parę komend dot. amunicji i pilota...
- Robi
- Posty: 300
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 20:27
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: [52°39'E - 19°03'N] - Włocławek
- Kontakt:
Re: Kompatybilność addonów OFP-ARMA - czy jest to możliwe? i kie
Najemnik.pl pisze: Jak myślicie? Będzie taka możliwość by przenieść stare addony na nowe pole bitwy (a może JUŻ ktoś wpadł na jakiś sposób)?
Tak. Z tego co sobie przypominam to pierwszy na ten pomysł wpadł chyba sam BIS
Czy nikt nie kojarzy deklaracji BIS ad. kompatybilności addonów z OFP z AA? Bo ja tak.
Tak dla zasady: Zawsze po niewłaściwej stronie!
- Najemnik.pl
- Posty: 31
- Rejestracja: 14 grudnia 2006, 01:47
- ID Steam:
- Numer GG: 5313721
Re: Kompatybilność addonów OFP-ARMA - czy jest to możliwe? i kie
No to BIS świetnie się z tego wywiązał,bo póki co to wszelkie próby przeniesienia CHOĆBY statycznego CH-47 czy też LST (tak,tak,ten wspaniały klocowaty statek ) kończą się porażką. Rozmawiałem z OFmanem na ten temat,i widać,że AKURAT trafił mu się odpowiednio skonfigurowany addon (A10 Diesel beta),bo póki co nawet oryginalne addony z 1.10 wersji niechcą działać (wyskakuje masa błędów,czego efektem jest niewidzialny pojazd,lub wyrzuca mnie do pulpitu z komunikatem "Bad version 7 in CH47.p3d"). Panicznie potrzebuje dosłownie 2-3 addonów ze starego OFP do misji którą chce stworzyć,a jak na złość nie ma takiej możliwości. Nie wchodzi w gre pomysł olania tych pojazdów,ponieważ są niezbędnymi elementami otoczenia (dla budowy jakiegokolwiek klimatu).
Ej,ale co tam - Oxygen2 do 2009 napewno zostanie wydany co za ulga.
Najol.
Ej,ale co tam - Oxygen2 do 2009 napewno zostanie wydany co za ulga.
Najol.
| ASUS K8N nForce 3 | AMD Sempron @3000+ | HiS Radeon x1600 Turbo |