Kompatybilność addonów OFP-ARMA - czy jest to możliwe? i kie

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Najemnik.pl
Posty: 31
Rejestracja: 14 grudnia 2006, 01:47
ID Steam:
Numer GG: 5313721

Kompatybilność addonów OFP-ARMA - czy jest to możliwe? i kie

Post autor: Najemnik.pl »

Jak myślicie? Będzie taka możliwość by przenieść stare addony na nowe pole bitwy (a może JUŻ ktoś wpadł na jakiś sposób)? i czy jest to "fizycznie" możliwe (choćby z powodu ubogiego zakresu animacji starych jednostek)?

Nie żebym płakał za BAS'owskimi Delta Force,którzy swoje lata mają i nie są już tak atrakcyjni,a bardziej ze względu na małe zrównoważenie pod kątem jednostek lądowych/morskich/lotniczych ;) . W OFP były podobne braki,i po jakimś czasie zostały uzupełnione dzięki łaskawcom z Bohemii wydając Oxygen - jednak trwało to bardzo,bardzo długo i ... jeżeli z ArmA, będzie podobny problem to kompatybilność addonów z OFP byłaby wielce mile widziana ;) . Statki większego kalibru (zabrali nam statycznego LST,który mógł w ciekawy sposób udekorować otoczenie w misji), samoloty transportowe (co z desantami powietrznymi na dużej wysokości? CH-54 nie zastąpi tego), myśliwcami (F-16 i Mig-27 przynajmniej), gdzie jednostki specjalne ala Seals? ;) dostaliśmy świetne pontony,a co z profesjonalnymi nurkami,którzy potrafią przepłynąć kawałek do lądu nie gubiąc MP5 :lol: ? Co z ... (i tak dalej).
Mam nadzieje,że nie tylko ja to tak czuje - szczególnie mission-makerzy ;) - i chciałbym by ktoś zabrał głos,wypowiedział się i odp. na moje pytania na samej górze :) .

Najol.
Obrazek
| ASUS K8N nForce 3 | AMD Sempron @3000+ | HiS Radeon x1600 Turbo |
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Kompatybilność addonów OFP-ARMA - czy jest to możliwe? i kie

Post autor: OFman »

Jak myślicie? Będzie taka możliwość by przenieść stare addony na nowe pole bitwy (a może JUŻ ktoś wpadł na jakiś sposób)?

Da się np. ja mam w Armie A10 Diesel'a - link.
Wszystkie obiekty z OFP da się przenieść do ArmA o ile są one w formacie(?) MLOD lecz większość z nich nadaje się tylko jako obiekty statyczne np. to A10 co prawda lata ale nie strzela, nie ma pilota w kokpicie i nie ma animacji.
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: Kompatybilność addonów OFP-ARMA - czy jest to możliwe? i kie

Post autor: -=HuNTeR=- »

Trzeba chyba rozpakować ten plik i pozmieniać parę komend dot. amunicji i pilota...
Awatar użytkownika
Robi
Posty: 300
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 20:27
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: [52°39'E - 19°03'N] - Włocławek
Kontakt:

Re: Kompatybilność addonów OFP-ARMA - czy jest to możliwe? i kie

Post autor: Robi »

Najemnik.pl pisze: Jak myślicie? Będzie taka możliwość by przenieść stare addony na nowe pole bitwy (a może JUŻ ktoś wpadł na jakiś sposób)?

Tak. Z tego co sobie przypominam to pierwszy na ten pomysł wpadł chyba sam BIS ;)
Czy nikt nie kojarzy deklaracji BIS ad. kompatybilności addonów z OFP z AA? Bo ja tak. :twisted:
Tak dla zasady: Zawsze po niewłaściwej stronie!
Awatar użytkownika
Najemnik.pl
Posty: 31
Rejestracja: 14 grudnia 2006, 01:47
ID Steam:
Numer GG: 5313721

Re: Kompatybilność addonów OFP-ARMA - czy jest to możliwe? i kie

Post autor: Najemnik.pl »

No to BIS świetnie się z tego wywiązał,bo póki co to wszelkie próby przeniesienia CHOĆBY statycznego CH-47 czy też LST (tak,tak,ten wspaniały klocowaty statek ;) ) kończą się porażką. Rozmawiałem z OFmanem na ten temat,i widać,że AKURAT trafił mu się odpowiednio skonfigurowany addon (A10 Diesel beta),bo póki co nawet oryginalne addony z 1.10 wersji niechcą działać (wyskakuje masa błędów,czego efektem jest niewidzialny pojazd,lub wyrzuca mnie do pulpitu z komunikatem "Bad version 7 in CH47.p3d"). Panicznie potrzebuje dosłownie 2-3 addonów ze starego OFP do misji którą chce stworzyć,a jak na złość nie ma takiej możliwości. Nie wchodzi w gre pomysł olania tych pojazdów,ponieważ są niezbędnymi elementami otoczenia (dla budowy jakiegokolwiek klimatu).

Ej,ale co tam - Oxygen2 do 2009 napewno zostanie wydany ;) co za ulga.

Najol.
Obrazek
| ASUS K8N nForce 3 | AMD Sempron @3000+ | HiS Radeon x1600 Turbo |
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”