description.ext, prototyp klasy kontrolki, Config: '=' encou

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
aszek
Posty: 133
Rejestracja: 11 lipca 2008, 06:17
ID Steam:
Numer GG: 8568774
ID gracza: 0

description.ext, prototyp klasy kontrolki, Config: '=' encou

Post autor: aszek »

Zachciało mi się zrobić z Army cRPG (opcje dialogowe) i doszłem do wniosku, że nie ma sensu tego obsadzać w 'addAction', więc pozostają jedynie 'createDialog'i. Teorię mam już za sobą i ambitnie zaczołem pisać prototyp kontrolki do 'description.ext'.

Niestety Arma się buntuje, a parser wracając do desktop'u powiada:

... ,line 14: Config: '=' encountered instead of '{'.
Czyli, że parser spotkał '=' zamiast '{'. To chyba ta linia z deklaracją własności 'font'.

Kod: Zaznacz cały

#include "const.hpp"

class tCustomControl
{
  idc     = -1;
  access   = ReadAndWrite;
  moving    = false;
  type    = CT_STATIC;
  style    = ST_CENTER + ST_MULTI;
  x    = 0;
  y    = 0;
  w    = 0.1;
  h    = 0.1;
  font     = const_FontNormal;
  sizeEx   = const_FontSizeNormal;
  lineSpacing   = 1;
  colorText[]   = const_ColorNavy;
  colorBackground[]  = const_ColorTransparent;
  text    = "";
};
gdzie te stałe mam w 'const.hpp':

Kod: Zaznacz cały

#define true    1
#define false    0
#define CT_STATIC            0
#define ST_CENTER          0x02
#define ST_MULTI           16
#define const_FontNormal "Zeppelin33" 
#define const_ScreenHeight = 768
#define const_FontSizePt17 = 17 / const_ScreenHeight
#define const_FontSizeNormal = const_FontSizePt17
#define const_ColorNavy  = {0, 0, 128/255, 1}
#define const_ColorTransparent  = {0, 0, 0, 0}
'font' zgodnie z cechą type = CT_STATIC powinien być jedną z własności klasy.

Dałem jeszcze (dla zmyłki, wiem że bez sensu):

Kod: Zaznacz cały

font{}     = const_FontNormal;
Na co parser:
,line 14: '/tCustomControl.font': '{' encountered instead of '='


I niestety nie mam pojęcia w czym problem z tym fontem... i co jest ten 'Config' w: Config: '=' encountered instead of '{' :?:
"True glory consists in doing what deserves to be written, in writing what deserves to be read." - Pliny The Elder
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: description.ext, prototyp klasy kontrolki, Config: '=' encou

Post autor: kondor »

składnia makra (define) wygląda tak:

Kod: Zaznacz cały

#define symbol wyrazenie_ktore_zastapi_symbol
tzn u Ciebie niepotrzebnie masz "=" w const.hpp
Awatar użytkownika
aszek
Posty: 133
Rejestracja: 11 lipca 2008, 06:17
ID Steam:
Numer GG: 8568774
ID gracza: 0

Re: description.ext, prototyp klasy kontrolki, Config: '=' encou

Post autor: aszek »

Masz rację ! Wreszcie działa, Dzięki !

Ehh, sam chyba bym tego nie wyłapał (Delphiowe zboczenie...) ;) Gdzieś w środku zaczołem nieświadomie dawać '='... ale jeszcze mi tylko średników brakło (bo brzydko wygląda bez) ;]
"True glory consists in doing what deserves to be written, in writing what deserves to be read." - Pliny The Elder
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”