Odwołanie komendy

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Odwołanie komendy

Post autor: Artek3333 »

Jaką komendą w wyzwalaczu odwołać komendę wpisaną w uruchamianiu jednostki

Kod: Zaznacz cały

his disableAi”MOVE”
:?: :o
Awatar użytkownika
aszek
Posty: 133
Rejestracja: 11 lipca 2008, 06:17
ID Steam:
Numer GG: 8568774
ID gracza: 0

Re: Odwołanie komendy

Post autor: aszek »

this enableAI "MOVE";
"True glory consists in doing what deserves to be written, in writing what deserves to be read." - Pliny The Elder
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Odwołanie komendy

Post autor: kondor »

aszek pisze:this enableAI "MOVE";
w wyzwalaczu this będzie wskazywać wyzwalacz. Dlatego zamiast this powinna być zmienna wskazująca na tamtą jednostkę (zazwyczaj nazwa tej jednostki)
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Odwołanie komendy

Post autor: Artek3333 »

Wielkie dzięki przyjaciele! :D Jeszcze dużo się musze uczyć :oops:
Awatar użytkownika
aszek
Posty: 133
Rejestracja: 11 lipca 2008, 06:17
ID Steam:
Numer GG: 8568774
ID gracza: 0

Re: Odwołanie komendy

Post autor: aszek »

Z tym 'this' w wyzwalaczach to wogóle ciekawa historia jest. Według moich obserwacji (this), (thislist), (list this) wogóle nie wzkazują na wyzwalacz, ale na jakiś całkiem losowy obiekt (pewnie coś ze stosu). Raz to będzie aP, czasem jakiś domek hen-hen od wyzwalacza, czasami jednostka która weszła na wyzwalacz, a innym razem 'scalar boolean array string' (błąd). This w wyzwalaczu wydaje się wzkazywać tylko na warunki aktywacji wyzwalacza (pewnie engine gry pod nazwą trzyma sobie jakąś strukturę). W aktywacji/dezaktywacji to czysty random jest.
Jak pisałem "radar.sqm" to też najpier myślałem, że odpale skrypt w wyzwalaczu dając [this,...], niestety nie. Potem próbowałem 'thislist', też same śmieci szły. Prawie już sobie dałem spokuj, kiedy jeszcze wpisałem jawną nazwę i okazało się działać.

Wpiszcie sobie w aktywacji wyzwalacza:
hint format ["%1", this] - powinno zwrócić nazwę wyzwalacza, ale nie !
hint format ["%1", thislist] / hint format ["%1", list this] - powinno zwrócić listę obiektów które go aktywowały, niestety nie...
"True glory consists in doing what deserves to be written, in writing what deserves to be read." - Pliny The Elder
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”