Respawn pojazdów i graczy

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
s.www
Posty: 9
Rejestracja: 19 listopada 2008, 09:30
ID Steam:
Numer GG: 5743203
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wasilków/Białystok
Kontakt:

Respawn pojazdów i graczy

Post autor: s.www »

Elo, mógł by mi ktoś objaśnić jak zrobić spawn graczy, nigdy w te skryptowanie się nie bawiłem więc mógł by mi ktoś pomudz w tym, jak zrobić respa graczy w danym miejscu i żeby pojazdy się respiły w bazie, coś takiego jak Evolution Blue Unlocked :coffee

Troche pogrzebałem w wyszukiwarce ale nic z tego nie rozumiem.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Respawn pojazdów i graczy

Post autor: SaS TrooP »

Kod: Zaznacz cały

; ****************************************************************
; Script file for Armed Assault
; Created by: TODO: Odin for a small support and fixes for SaS TrooP's spawn script
; ****************************************************************
;M1030 MOTORBIKE SPAWN> 
;THIS WILL SPAWN YOU M1030 MOTORBIKE NO.1 AFTER 30 SECONDS
;add this line to the M1030 init
;this addEventHandler ["killed",{_this exec "rmotor1spawn.sqs"}]
#start
;hint "works"
racs1 sidechat "M1030 HAS BEEN DESTROYED!!! THE NEW ONE WILL BE SENT TO US IN 30 SECONDS!!!"
~30
_vehicle = "M1030" createVehicle getMarkerPos "rmotor1marker"
_rmotor1killed = _vehicle addEventHandler ["killed", {_this exec "rmotor1spawn.sqs"}]
exit
Pozmieniaj se potem. Tworzysz marker w dowolnym miejscu. W tym wypadku nazywa się "rmotor1marker" tam zrespi się pojazd.
Awatar użytkownika
s.www
Posty: 9
Rejestracja: 19 listopada 2008, 09:30
ID Steam:
Numer GG: 5743203
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wasilków/Białystok
Kontakt:

Re: Respawn pojazdów i graczy

Post autor: s.www »

to dzięki temu kodowi to jakie pojazdy będą się respić?
Mannerheim
Posty: 18
Rejestracja: 27 kwietnia 2008, 15:31
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Respawn pojazdów i graczy

Post autor: Mannerheim »

s.www pisze:to dzięki temu kodowi to jakie pojazdy będą się respić?
Takie, jakie sobie zdefiniujesz w skrypcie (w tym wypadku będzie to motocykl M1030).
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Respawn pojazdów i graczy

Post autor: kondor »

w armie możliwy jest automatyczny respawn pojazdów: http://community.bistudio.com/wiki/respawnVehicle
Awatar użytkownika
s.www
Posty: 9
Rejestracja: 19 listopada 2008, 09:30
ID Steam:
Numer GG: 5743203
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wasilków/Białystok
Kontakt:

Re: Respawn pojazdów i graczy

Post autor: s.www »

to w tej linijce się zmienia nazwe pojazdu?

Kod: Zaznacz cały

_vehicle = "M1030" createVehicle getMarkerPos "rmotor1marker"
I ten tamten cały kod wklejić tam gdzie edytuje sie jednostke, w linijce uruchomienie ??
Awatar użytkownika
s.www
Posty: 9
Rejestracja: 19 listopada 2008, 09:30
ID Steam:
Numer GG: 5743203
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wasilków/Białystok
Kontakt:

Re: Respawn pojazdów i graczy

Post autor: s.www »

Weźcie mi powiedzcie jak zrobić respa graczy :x
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Respawn pojazdów i graczy

Post autor: Trance »

Gdyby tego tu na tym forum nie było jakies 1000 razy, to bym CI to napisał... Ale niestety nie chce mi sie szukac
Obrazek
Awatar użytkownika
s.www
Posty: 9
Rejestracja: 19 listopada 2008, 09:30
ID Steam:
Numer GG: 5743203
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wasilków/Białystok
Kontakt:

Re: Respawn pojazdów i graczy

Post autor: s.www »

Szukałem ale nie znalałem odpowiedzi ktura mnie by zadowoliła....
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Respawn pojazdów i graczy

Post autor: kondor »

Awatar użytkownika
Donio
Posty: 69
Rejestracja: 24 stycznia 2008, 22:27
ID Steam:
Numer GG: 5163334
ID gracza: 796676
Lokalizacja: Dzierżoniów

Re: Respawn pojazdów i graczy

Post autor: Donio »

SaS TrooP pisze:

Kod: Zaznacz cały

; ****************************************************************
; Script file for Armed Assault
; Created by: TODO: Odin for a small support and fixes for SaS TrooP's spawn script
; ****************************************************************
;M1030 MOTORBIKE SPAWN> 
;THIS WILL SPAWN YOU M1030 MOTORBIKE NO.1 AFTER 30 SECONDS
;add this line to the M1030 init
;this addEventHandler ["killed",{_this exec "rmotor1spawn.sqs"}]
#start
;hint "works"
racs1 sidechat "M1030 HAS BEEN DESTROYED!!! THE NEW ONE WILL BE SENT TO US IN 30 SECONDS!!!"
~30
_vehicle = "M1030" createVehicle getMarkerPos "rmotor1marker"
_rmotor1killed = _vehicle addEventHandler ["killed", {_this exec "rmotor1spawn.sqs"}]
exit
Pozmieniaj se potem. Tworzysz marker w dowolnym miejscu. W tym wypadku nazywa się "rmotor1marker" tam zrespi się pojazd.
Co do respów AI również można użyć, lekko modyfikując?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”