Animacja na dachu

Moderator: Inkwizytor

baji
Posty: 8
Rejestracja: 22 maja 2008, 09:39
ID Steam:
ID gracza: 2479876

Animacja na dachu

Post autor: baji »

Witam

Mam problem z nowym animpackiem autorstwa Modula
http://www.armaholic.com/index.php?m=single&id=3628
Komende wpisuje w punkcie nawigacyjnym, w "przy uruchamianiu"

Kod: Zaznacz cały

this switchMove "otkPK3"

Wszystko jest dobrze dopóki jednostka stoi na ziemi. Gdy chcę postawić ją na dachu, jednostka z niego chodzi i wykonuje animację na ziemi (lub się zabija spadając)

Proszę o pomoc
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Animacja na dachu

Post autor: Trance »

To raczej nie jest wina animpacka, a raczej silnika gry :)
Obrazek
baji
Posty: 8
Rejestracja: 22 maja 2008, 09:39
ID Steam:
ID gracza: 2479876

Re: Animacja na dachu

Post autor: baji »

Nie twierdzę, że jest.

Wie ktoś może jak rozwiązać ten problem?
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: Animacja na dachu

Post autor: klamacz »

setPos
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
baji
Posty: 8
Rejestracja: 22 maja 2008, 09:39
ID Steam:
ID gracza: 2479876

Re: Animacja na dachu

Post autor: baji »

A szerzej można? I najlepiej przykład
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Animacja na dachu

Post autor: Trance »

setPos to komenda, zieki ktorej mozesz ustawic dana jednostke na danej pozycji.
jednostka setPos [x,y,z]
gdzie x to wspolrzedna x, y to y a z to wysokosc. I teraz znajac wysokosc tego budynku mozesz nadac jednostce zadana wysokosc.
Obrazek
baji
Posty: 8
Rejestracja: 22 maja 2008, 09:39
ID Steam:
ID gracza: 2479876

Re: Animacja na dachu

Post autor: baji »

A skąd mam znać współrzędne? Jak wpisuję

Kod: Zaznacz cały

this setPos [0,0,30]
to jednostka znika
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Animacja na dachu

Post autor: Trance »

wsporzedne 0,0 to jest sam rog mapy, czyli daleeeeko od wszelakiego ladu.

Lepiej jest zrobic to takim sposobem.

Wstawiasz jakis obiekt (moze byc element logiczny): nazywamy go element1

_cox = (position element1) select 0
_coy = (position element1) select 1
_coz = 30

jednostka setPos [_cox, _coy, _coz]

W ten sposob pierwsze dwie wspolrzedne "pobralismy" z innego obiektu, ktory jest na mapie niewidzialny, a nam duzo pomaga.


EDIT: oczywiscie ten element1 ustawiasz w miejscu gdzie ma sie znalezc ta jednostka.
Obrazek
baji
Posty: 8
Rejestracja: 22 maja 2008, 09:39
ID Steam:
ID gracza: 2479876

Re: Animacja na dachu

Post autor: baji »

Trance pisze: _cox = (position element1) select 0
_coy = (position element1) select 1
_coz = 30

jednostka setPos [_cox, _coy, _coz]
Przepraszam ale jestem chyba na to za głupi. Gdzie należy to wszystko wpisać?

Kod: Zaznacz cały

this SetPos [(GetPos this select 0),(GetPos this select 1),xx] 

Chciałem zwrócić uwagę, że problemu nie stanowi same umieszczenie jednostki na dachu ale umieszczenie jej z animacją i żeby nie schodziła z dachu. Próbowałem z powyższą komendą ale niestety bezskutecznie. Tzn. "czystą" jednostkę potrafię postawić na dachu ale nie z animacją.
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Animacja na dachu

Post autor: Trance »

Najpierw sprobuj uruchomic animacje, a pozniej przesun jednostke (byc moze robiles na odwrot).
Obrazek
baji
Posty: 8
Rejestracja: 22 maja 2008, 09:39
ID Steam:
ID gracza: 2479876

Re: Animacja na dachu

Post autor: baji »

Tak robiłem! Jak już mówiłem wszytko jest ok póki jednostka jest na ziemi. Kiedy przenoszę ją na dach to najpierw schodzi (spada) i dopiero zaczyna animację.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”